Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskallatko sinä tehdä elämässäsi valintoja, jotka tukevat ja vaalivat sinun omaa hyvinvointia?

Vierailija
20.11.2022 |

uskallatko jättää huonon suhteen ja elää yksin tarvittaessa? uskallatko irtisanoutua töistä, jotka aiheuttavat vaikka ahdistusta? Uskallatko lopettaa ystävyyssuhteet jotka vain kuluttavat sinua? uskallatko muuttaa asumaan sinne, missä haluaisit asua? Uskallatko tehdä erilaisia valintoja kuin muut? Uskallatko tehdä valintoja, vaikka muut eivät niitä hyväksy tai suosittele tekemään, mutta tuntuvat sinusta oikeilta?

Anna toki esimerkkejä, jos niitä on. Mielenkiintoista kuulla.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija
2/7 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskallan ja olen uskaltanut. Siksi minulla on varsin tavallinen elämä ilman isoja kriisejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irtisanouduin terveyden vuoksi.

4/7 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskallan ja olen tehnytkin. Mm eronnut huonoista suhteista, vaihtanut työpaikkaa ja vaihtanut kokonaan alaakin, lopettanut ystävyyssuhteita, joista en kokenut enää saavani muuta kuin luvan olla kuuntelijana kaikissa toisen ongelmissa, asun siellä missä haluankin, vaikka jo vuosia sitten ortopedi kehotti mua muuttamaan yksikerroksiseen asuntoon. 

Vierailija
5/7 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinkku joten kukapa puolestani asioistani päättää kuin minä itse. Joten päätän niin että olen tyytyväinen.

Vierailija
6/7 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eronnut sairaasta puolisosta. Elämäni kovin paikka, mutta se oli pakko tehdä. En kokenut sitä mitenkään voimauttavaksi, mutta sen jälkeen olen pystynyt tekemään elämässäni muitakin ratkaisuja ajatellen vain omaa parastani.

Vierailija
7/7 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mutta ei niistä parempaa ole seurannut. Tuntuu, ettei mikään ole oma päätös. Ainoat mitä asiat, mitä halusin, menetin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi