Jos minulla on koira jolla on jo tunnistesiru, pitääkö se silti ilmoittaa siihen hiivatin uuteen koirarekisteriin.
Luin tätä koskevan uutisen, mutta en mielestäni löytänyt tuosta selvää vastausta asiaan.
Kommentit (7)
Tänään uutisissa annettiin ymmärtää, että kaikkien pitää rekisteröityä. Kennel-liiton sirurekisteristä ei tietosuojasyistä voida siirtää tietoja uuteen rekisteriin. Myös hinta on vielä auki.
Kuulemma pitää, mutta en minä ainakaan aio ilmoittaa. Olen jo maksanut ilmoittaessani koiran mikrosirurekisteriin, en maksa enää lisää Ruokaviraston rahastusrekisteristä.
13v vanha koira.. mitä järkeä ilmoittaa ja siruttaa vanhoja koiria joka voi kupsahtaa hetkenä minä hyvänsä.
Kiva kun maksaisi kaiken ja tekisi kaiken mitä pitää ja oho koira kuoli vanhuuteen heti seuraavana päivänä.... Morjens.
Pitää ilmoittaa. Oma koira on jo synnyttyään laitettu Kennelliiton rekisteriin, joten tämä on taas yksi älytön hulluus Suomessa.
Sanottiin, että tämä lisää koirien hyvinvointia ja vähentää pentutehtailua. Nämä kommentit osoittaa miten tyhminä lampaina kansalaisia pidetään.
Hahah, ette uskoneet kun sanoin tästä jo vuosia sitten, että tämä tulee vielä tapahtumaan ja te joudutte sen vielä itse maksamaan, hahahah. Itse tätä ehdottelinkin vuosia, joskus ajatus ilmeisesti lähtee kiertämään :)
No enpä oo ainakaan itse aikonut ilmoitella. En tosin ole aiheeseen tutustunutkaan..