Idahon opiskelijamurhat
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/eff44036-06f3-4d00-a729-8cb581308aa8
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/neljan-puukotetun-opiskelijan-ruumi…
Mitähän kummaa oikein on tapahtunut? Todella merkillinen ja pelottava tapaus! Tuoreimpien uutisten mukaan valvontakameran nauhalla näkyvä mies ei ole epäiltynä, eivätkä myöskään eloonjääneet kämppäkaverit.
Kommentit (1394)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poliisi etsii valkoista Hyundai Elantraa (siinä olleet mahdollisesti todistajia). Hyvä edistys!
Tai epäilee murhaajan autoksi. Poliisit mittailivat aikaisemmin murhatalon edestä auton renkaan jälkiä. Eli olisko se nyt sitten juuri tämän auton jäljet.
Eikö naapurit ois huomanneet jos siihen pihaan ois kaasutellut joku auto? Mistå poliisit muutenkin tiesi, ettå monenko aikaan ne nuoret tuli kotiin?
Poliisi ei ole kertonut, mutta luultavasti seuranneet jotain digitaalisia jalanjälkiä. Kayleen ja Maddien kotiintuloaikahan tarkentui myös sen perusteella.
Jossain joku tiktok tyyppi sanoi,että kun ton raksamiehen kodin eteen menee Google mapsin street viewllä edessä on.. juuri tuollainen valkoinen Honda..
Vierailija kirjoitti:
uusi video
3:30 lähtien tässä selitetään, mitä noissa videoilla näkyy/tapahtuu. 4:43-kohdassa näkyy, että murhatalon takana on auto, josta sammutetaan valot. Tuo poliisikuvan ajankohta on siis silloin kolmen aikaan murhayönä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis oliko ton hupparijätkän alibina ollut se, että oli ajamassa/ajanut vanhempien mökille 5 kilsan päähän?
Siis oli lähtenyt ajamaan mökille viiden tunnin päähän.
Tuonhan pystyis todistamaan jos on ollut puhelin mukana ja miksi ei olis ollut...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis oliko ton hupparijätkän alibina ollut se, että oli ajamassa/ajanut vanhempien mökille 5 kilsan päähän?
Siis oli lähtenyt ajamaan mökille viiden tunnin päähän.
Tuonhan pystyis todistamaan jos on ollut puhelin mukana ja miksi ei olis ollut...
Kyllä. Mutta hupparityyppi ei siis tiettävästi ole itse väittänyt ajaneensa 5 tunnin päähän.
Vierailija kirjoitti:
Jossain joku tiktok tyyppi sanoi,että kun ton raksamiehen kodin eteen menee Google mapsin street viewllä edessä on.. juuri tuollainen valkoinen Honda..
Ei kun siinä näkyy Hyundai Sonata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kun siinä näkyy Hyundai Sonata.
voitteko laittaa linkkiä? Google mapshan ei kyllä ole ihan ajantasainen :D
Eilen luin yhden YouTube-reportterin kommenttiosiosta, että J.S. on adoptoitu. Ja adoptiovanhempansa ovat hyvin varakkaita. Jotenkin tämä jäi vaivaamaan,voisiko traumaattinen lapsuus taustalla.
Vierailija kirjoitti:
Eilen luin yhden YouTube-reportterin kommenttiosiosta, että J.S. on adoptoitu. Ja adoptiovanhempansa ovat hyvin varakkaita. Jotenkin tämä jäi vaivaamaan,voisiko traumaattinen lapsuus taustalla.
Mä olin aiemmin aivan vakuuttunut JS:n eli hupparityypin syyllisyydestä, mutta olen muuttanut mieltäni. Tämä Hyundai-asia on todella olennainen, ja tuntuu aika selvältä, että poliisi epäilee autossa olijaa tai olijoita tekijäksi. Jos joku uhrien tuttavapiiristä omistaisi tuollaisen auton, niin se olisi kyllä varmasti tullut jo poliisitutkinnassa ilmi. Muutoinkin Moscown kokoisen kaupungin tietyn auto- ja vuosimallin valkoiset autot on käyty nopeasti läpi, joten luultavasti kyseessä on joku ulkopaikkakuntalainen. Nyt USA:n ja Kanadan rajallakin tarkistetaan saman näköiset autot.
Oisko noi pojat, jotka tossa bodycamissa näkyy nähneet jotain erikoista silloin, tai autoja tai muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olin aiemmin aivan vakuuttunut JS:n eli hupparityypin syyllisyydestä, mutta olen muuttanut mieltäni. Tämä Hyundai-asia on todella olennainen, ja tuntuu aika selvältä, että poliisi epäilee autossa olijaa tai olijoita tekijäksi. Jos joku uhrien tuttavapiiristä omistaisi tuollaisen auton, niin se olisi kyllä varmasti tullut jo poliisitutkinnassa ilmi. Muutoinkin Moscown kokoisen kaupungin tietyn auto- ja vuosimallin valkoiset autot on käyty nopeasti läpi, joten luultavasti kyseessä on joku ulkopaikkakuntalainen. Nyt USA:n ja Kanadan rajallakin tarkistetaan saman näköiset autot.
Niinpä, ja toi paikka näyttää joltain sellaselta keskiluokkaiselta kaupungilta, ja toi valkoinen kymmenen vuotaa vanhempi auto ei oikein sovi tohon kuvaan. Jopa noilla nuorilla oli uudemmat autot... Toki voihan tolla yliopistoalueella pyöriä nuoria vähän köyhemmistäkin perheistä. Mutta ottaen huomioon noi yliopistojen lukukausimaksut USAssa ni ei siellä ihan köyhät opiskele, ellei sitten saa jonkun stipendin.
Noh tästä voisi päätellä, että tekijä saattoi olla joku kateellinen opiskelija. Näillä nuorilla oli paljon "options" edessä ja olivat vissiin aika menestyneitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, ja toi paikka näyttää joltain sellaselta keskiluokkaiselta kaupungilta, ja toi valkoinen kymmenen vuotaa vanhempi auto ei oikein sovi tohon kuvaan. Jopa noilla nuorilla oli uudemmat autot... Toki voihan tolla yliopistoalueella pyöriä nuoria vähän köyhemmistäkin perheistä. Mutta ottaen huomioon noi yliopistojen lukukausimaksut USAssa ni ei siellä ihan köyhät opiskele, ellei sitten saa jonkun stipendin.
Noh tästä voisi päätellä, että tekijä saattoi olla joku kateellinen opiskelija. Näillä nuorilla oli paljon "options" edessä ja olivat vissiin aika menestyneitä.
Uhrit eivät kyllä olleet kotoisin mistään varakkaista perheistä, paitsi ehkä Ethan. Ja esim. Xanan äitihän on sekaantunut huumeisiin, samoin ilmeisesti Madisonin isän naisystävä ja Kayleen setä. Kun uhreista on puhuttu ns. menestyneinä, niin on viitattu pikemminkin siihen, että he olivat olleet suosittuja ja hyvännäköisiä.
Uskon, että autotiedon myötä juttu tulee kyllä ratkeamaan vielä aika nopeasti. Jos joku tietää tuollaisen auton omistajan olleen Moscowssa m*rhien aikaan, niin on vain ajan kysymys, että poliisi saa ratkaisevan vihjeen.
Joku alkoi muistelemaan kuulleensa kirkumista.
Vierailija kirjoitti:
Joku alkoi muistelemaan kuulleensa kirkumista.
jos kuuluikin kirkumista, niin kaikki tuntee jonkun, joka ei herää vaikka pommi tuppuisi viereen. Varsinkin nuoret ja teinit tuntuu nukkuvan monesti tosi sikeästi. Ja jos vielä olivat juoneet jotain illalla niin varmaan olivat ihan past out.
Tutkiiko tätä paikallispoliisi vai fbi
toisessa autossa oli Wwashington plates, kyllä alan uskoa, että ne googlehaut viittaa kaupungin ulkopuoliseen tekijään. Se jokuhan oli googlettanut ennen murhayötä näitä tyttöjä Washingtonista
Tytöt sortuneet les b o 1 lem aan ja ex poikakaveri p1 mahtanur 🤔
Kaupungissa ollut nihkeyttä muualta tulleiden opiskelijoiden ja paikallisten välillä. Mietitään voisko siis kyseessä olla joku tällainen biletaloon kyllästynyt paikallinen?