Paras tyyli pitkille hiuksille
Bileponnari, villit kiharat, toispuoleinen eli takaa ohjattu hiukset toiselle puolelle eteen, palmikko, nuttura vai joku muu?
Kommentit (14)
Ei mikään. Liian pitkä tukka on epäkäytännöllinen ja ruma. Moni kaunis nainen näyttää paremmalta korkeintaan olkapäille ulottuvissa hiuksissa.
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään. Liian pitkä tukka on epäkäytännöllinen ja ruma. Moni kaunis nainen näyttää paremmalta korkeintaan olkapäille ulottuvissa hiuksissa.
Bullshit
Vierailija kirjoitti:
Olen siis menossa työpaikan pikkujouluihin ja päälleni laitan mustan cocktail mekon
Ap
En varmasti mene! 😱
T. Oikea Ap
Nuttura. Tietysti riippuu naamavärkistä, yksi sopii yhdelle, toinen toiselle mutta yleensä joku ylösnostettu kampaus käy useimmille.
Kampaajalla käynti. Mahdollinen juurikasvu (valitettavan yleinen nykyään) uudelleenvärjäykseen. Hiusten reipas lyhentäminen ja muotoilu. Kyllä se siitä taas kasvaa, vaikka muutama sentti lähteekin. Siisti look on aina ollut paras.
Nää kateelliset mammat joilla on lyhyt kynitty kanatukka yrittää saada pitkätukkaiset leikkaamaan omat kutrinsa lyhyeksi. Ei tule onnistumaan ikinä.
T. Pitkätukkainen nainen 29v
Vierailija kirjoitti:
Kampaajalla käynti. Mahdollinen juurikasvu (valitettavan yleinen nykyään) uudelleenvärjäykseen. Hiusten reipas lyhentäminen ja muotoilu. Kyllä se siitä taas kasvaa, vaikka muutama sentti lähteekin. Siisti look on aina ollut paras.
Sellainen balayage tyyli on muotia, oma väri saa näkyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen balayage tyyli on muotia, oma väri saa näkyä.
Se on kyllä upee tyyli 😆
Hiukset on naisen kruunu. Käy vähän kateeksi kun olen itse kajuuntumaan päin...
mies54v
Olen siis menossa työpaikan pikkujouluihin ja päälleni laitan mustan cocktail mekon
Ap