Kuinka moni käyttää hoitoainetta "oikeaoppisesti" eli pyyhekuiviin hiuksiin?
Minä ainakin. Kuivaamiseen menee ehkä 10 sekuntia ja lopputulos on huomattavasti parempi.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka vielä nykyään käyttää hoitoainetta??
Turhaa energian kulutusta ja puhdasta vettäkin menee hukkaan!
Kyllä pelkän shampoopesun pitää riittää!!
Nyt joku roti elämiseen...
Kokekaa omantunnon tuskia nyt tästäkin vaan vai oletteko kaksinaismoralisteja ja moititte vain bensa-autoilijoita, lentomatkustavia ja lihaa syöviä heteromiehiä?
Samalla itse lotraatte vettä, käytätte varmaan turhia rakennekynsiä ja irtoripsiäkin ja samalla paasaatte ilmaston puolesta?
En moiti mitään noista, en paasaa ilmastosta, en käytä rakennekynsiä tai irtoripsiä, käyn pitkissä ja lämpimissä suihkuissa ilman omantunnontuskia.
No sitten hyvä, go girl! <3
Vierailija kirjoitti:
Päänahka kuivuu, sinne tarvii jonkun kosteuttavan ainesosan, ei silikoni.
Ei hoitoainetta laiteta päänahkaan vaan latvoihin/pituuksiin.
Riippuu hoitoaineesta. Toisella vaikutti tuo pyyhekuivaus ihan ok:lta ennen hoitoainetta. Mutta toinen jätti hiukset ihmeen limaiseksi kun sitä laittoi pyyhekuivattuun.
Vierailija kirjoitti:
Kokekaa omantunnon tuskia nyt tästäkin vaan vai oletteko kaksinaismoralisteja ja moititte vain bensa-autoilijoita, lentomatkustavia ja lihaa syöviä heteromiehiä?
Samalla itse lotraatte vettä, käytätte varmaan turhia rakennekynsiä ja irtoripsiäkin ja samalla paasaatte ilmaston puolesta?
Voi vttu. Sä varmaan peseydyt kerran viikossa tai harvemmin, ettei vaan tule lotrattua vettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi vttu. Sä varmaan peseydyt kerran viikossa tai harvemmin, ettei vaan tule lotrattua vettä.
Voi vttu itelles :D Ette ole kuulleet sarkasmista ja vittuilusta ikinä? :D
Koska mua vituttaa ihmisten kaksinaismoralismi ja ilmastovouhotus. :D Niin ihmettelen, miksei muuten tähän aiheeseen ollut kukaan vielä tarttunut. :D