Irtisanoutuminen
Kertokaapa. Olen opintovapaalla. Vuodenvaihteessa olisi tarkoitus irtisanoutua siitä työpaikasta mistä olen vapaalla. Onko asia sillä selvä että toimitan irtisanoutumisilmoituksen? Tiedän jutut normi irtisanoutumisessa mutta tämä opintovapaalla irtisanoutuminen vähän epäselvä..
Kommentit (6)
Työmyyrä kirjoitti:
Samoin se toimii. Tosin en irtisanoutuisi, ennen kuin on nimet uudessa työsopimuksessa.
Mulla jatkuu opiskelut oppisopimuksella. Uusi sopimus tiedossa.
Vierailija kirjoitti:
Työmyyrä kirjoitti:
Samoin se toimii. Tosin en irtisanoutuisi, ennen kuin on nimet uudessa työsopimuksessa.
Kirjallisena?
Vierailija kirjoitti:
Työmyyrä kirjoitti:
Sitten irtisanoudut tarpeeksi ajoissa, ettei työnantaja voi vaatia olemaan töissä, kun oppisopimuksesi alkaa.
Pomoni ei ole mikään mukava ihminen, niin pelkään että voi tulla jotain sanomista kun on perheeni tuttukin.
- Ap
Vierailija kirjoitti:
Pomoni ei ole mikään mukava ihminen, niin pelkään että voi tulla jotain sanomista kun on perheeni tuttukin.
- Ap
Tämä viesti ei oo Ap😅
Ihan mukava pomo on. :)
Käyn allekirjoittamassa sopparin ennen kun vien irtisanomisilmoituksen. Työmaalla kyllä jo etukäteen vähän tiedetäänkin minun suunnitelmista. Alanvaihto opinnoissa on ollut tarkoitus. Haluan vaan nyt kaikki tehdä varman päälle.