Naapurin sinkkunainen tuli taas kaupasta karkkipussi kourassa takaisin luukkuunsa
Muuta nuoret osti kaljaa ja sidukkaa ja lähti pitämään hauskaa.
Kommentit (22)
Mistä hitosta tiedät? Eikö sinulla muuta tekemistä tämän palstan lisäksi, kuin kytätä napureita?
Sille tuli jointin jälkeen makea nälkä. Ihan normaalia.
Onneks ei poiminut sua, karkkipussi on parempi diili
Onnellinen, se saa syödä sen rauhassa.
T. mulla on mies ja neljä lasta
Illan pimetessä yötä kohden yksinäiset huulet kohtaavat sokeripäällysteen kevyen lohdutuksen, joka sekoittuu poskelta hiljalleen vierivän yksinäisen kyynelen suolaiseen makuun. 😢
Mitä? Näiksä kun mä tulin eilen kaupasta? Huijui!
Vierailija kirjoitti:
Mistä hitosta tiedät? Eikö sinulla muuta tekemistä tämän palstan lisäksi, kuin kytätä napureita?
Olen neliraajahalvaantunut ja näen sängystäni etupihalle.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Karkkipussi ei petä koskaan.
Pettääpäs! Siellä siellä on usein pahoja sikakarkkeja joukossa.
Vierailija kirjoitti:
Onnellinen, se saa syödä sen rauhassa.
T. mulla on mies ja neljä lasta
Silloin se yksi karkkipussi menee äkkiä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen neliraajahalvaantunut ja näen sängystäni etupihalle.
Ap
Onko sinulla jokin kurkunpään laite jonka avulla pystyt puhumaan ja käyttämään nettiä?
Sitten toinen kysymys, onko sillä naisella millaiset tissit?
Ennen oli leipomot, joissa oli marjapiirakka tai viineri. Nykyään on vain lisäainekarkit.
Tuli yhtäkkiä mieleen Alfred Hitchcockin elokuva Takaikkuna. Ei oikein kannata seurata naapurien elämää, koska naapurit saattavat olla murhaajia ja huomata, että olet nähnyt, mitä he ovat tehneet. Tosin vertaus ontuu siinä, että murhaaja tuskin käyttäisi aseenaan karkkipussia...
Suklaa kun on nykyään niin kallista. Aikaisemmin olisi tullut suklaalevypinkan kanssa. Mahtuiko edes ovesta sisään kunnolla?
Vierailija kirjoitti:
Sille tuli jointin jälkeen makea nälkä. Ihan normaalia.
Sokerikoukussa oleva narkkari siis.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Se on varmasti asentanut riistakamera rappukäytävään ja kirjaa Excel - taulukkoon,mitä naapurit tekee.
Täällä mä palstailen