Meillä on töissä uusi taukojumppa-ryhmääntymisjuttu jossa halataan ja hierotaan toisten niskoja
Ihanaa. Tämä on kuulemma iso trendi näin Koronan jälkeen ja leviämässä kaikkialle.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyh. Toivottavasti ei ole pakollista. Kaikkihan ei tykkää lääppimisestä.
Jokainen ihminen tykkää kosketuksesta. Se on ihan biologinen/psykologinen fakta.
Ok. Mukava saada tietää näin päälle kolmekymppisenä ettei ole ihminen. Alan tässä sitten miettimään, että mihin lajiin mahdan kuulua.
Vierailija kirjoitti:
Miettikää jos lihava ruma akka alkaisi koskettelemaan, juoksisin karkuun.
-mies
Niin mutta ymmärrät väärin, ei se ole sellainen halaus. En kyllä itsekään niin välittäisi, samoin ne poskipusut vaikka onkin muodollisen etäiset.
Vierailija kirjoitti:
Miettikää jos lihava ruma akka alkaisi koskettelemaan, juoksisin karkuun.
-mies
Mutta ruman ja lihavan Reijon (55 v) halailu ja hieronta ei häiritsisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen ihminen tykkää kosketuksesta. Se on ihan biologinen/psykologinen fakta.
Mutta kaikki eivät pidä kaikenlaisesta kosketuksesta tai kenen tahansa kosketuksesta. En minä haluaisi mitään hierontaa työkavereilta, tai hieroa niitä itse. Sen sijaan vaikka mieheni halaus on kyllä kivaa.
Niskahierontaa sais tehdä vieraskin. Mut ei ne tee.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä näkee kuinka metsäläisiä edelleen osa on, kun heiltä ei mikään ryhmäytyminen onnistu. Onneksi kuitenkin mennään koko ajan kansainvälisempään suuntaan.
Minua harmittaa, että ollaan menossa kansainvälisempään suuntaan. Kaipaan korona-aikaa, kun kassajonossa ei kukaan hengittänyt niskaan. Suomalaisten pitäisi pitää kiinni kuplansa koosta ja vähäpuheisuudestaan ja muista katoavista piirteistään. Ollaan ylpeitä niistä, eikä lähdetä näihin teennäisiin ja ahdistaviin pakkohalailuihin. Yäks.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei tietenkään ole pakollista. Aikuinen ihminen ilmaisee tuossa kohtaa, että ei halua fyysistä kontaktia. Niin minä tekisin. Halaan kyllä lähimpiä työkavereitani spontaanisti, kun on sellainen hetki että tekee mieli (ja tiedän että heille sopii), mutta en ketään käskystä.
Yhtä lailla olen ilmaissut työyhteisössä, että virkistyspäivinä en lähde mihinkään, missä ollaan uimapuvussa tai mennään joihinkin kylpylähoitoihin tms. Enkä yövy työkaverin kanssa samassa huoneessa ellei ole aivan pakko. Kaksi sellaista työmatkaa on elämäni aikana ollut, missä on pitänyt jakaa huone. Toinen oli kartanohotelli Suomessa, siellä ei ollut vapaana yhtään ylimääräistä huonetta, minkä olisin voinut varata (silloisessa työpaikassani majoituttiin 2hh:ssa mutta sai ottaa 1hh jos maksoi itse erotuksen), ja toinen oli Brysselissä enkä ajoissa tajunnut varata omalla rahalla itselleni yhden hengen huonetta.
Kyllä tuollaisissa asioissa saa työpaikalla vetää rajansa.
Miten tuollainen, noin mieleltään sairas, on yleensä töihin päässyt.
Vai pitäis työnantajan tälle vajakille kustantaa aina erikseen, yksityinen huone hotellissa?
Ja mikä oikeus on jäädä pois virkityspäiviltä, sehän on työaikaa?
Millainen sun lapsuus oli?
Eikö teillä käynyt koskaan vieraita, että olisit tottunut käymään mm. muiden lasten ja kanssa yhdessä saunassa?Tai ettekö käyneet koskaan missään yökylässä, jossa joutui huoneen jakamaan perheen lapsen tai nuoren kanssa.
Näin sitä totutaan kanssakäymisiin jo lapsesta asti, mitä erilaisimpiin tilanteisiin.
Aikuisena sitten, kaikki tuollainen tottuu täysin luonnollisesta: riisuutua ja nukkua samassa huoneessa työtoverin kanssa. Käydä saunassa heidän kanssaan jne.
Eikö kommentoija muka milloinkaan käy edes uimassa uimahallissa?
Sielläkin on peseydyttävä ja uitava muiden näkösillä.Lämpimästi suosittelen kommentoijalle terapiaa.
Sinulla on keskitasoa vaikeampi mt-ongelma.
Mm. huono itsetunto ja syvä itsekkyys.
Säkö pystyt diagnoosit antamaan?
Mä en oo käyny uimahallissa pariin kymmeneen vuoteen. Se ei ole pakollista. Enkä sauno työkavereiden kanssa, kun sekään ei ole pakollista.
- Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei tietenkään ole pakollista. Aikuinen ihminen ilmaisee tuossa kohtaa, että ei halua fyysistä kontaktia. Niin minä tekisin. Halaan kyllä lähimpiä työkavereitani spontaanisti, kun on sellainen hetki että tekee mieli (ja tiedän että heille sopii), mutta en ketään käskystä.
Yhtä lailla olen ilmaissut työyhteisössä, että virkistyspäivinä en lähde mihinkään, missä ollaan uimapuvussa tai mennään joihinkin kylpylähoitoihin tms. Enkä yövy työkaverin kanssa samassa huoneessa ellei ole aivan pakko. Kaksi sellaista työmatkaa on elämäni aikana ollut, missä on pitänyt jakaa huone. Toinen oli kartanohotelli Suomessa, siellä ei ollut vapaana yhtään ylimääräistä huonetta, minkä olisin voinut varata (silloisessa työpaikassani majoituttiin 2hh:ssa mutta sai ottaa 1hh jos maksoi itse erotuksen), ja toinen oli Brysselissä enkä ajoissa tajunnut varata omalla rahalla itselleni yhden hengen huonetta.
Vai pitäis työnantajan tälle vajakille kustantaa aina erikseen, yksityinen huone hotellissa?
Eikö teillä käynyt koskaan vieraita, että olisit tottunut käymään mm. muiden lasten ja kanssa yhdessä saunassa?Tai ettekö käyneet koskaan missään yökylässä, jossa joutui huoneen jakamaan perheen lapsen tai nuoren kanssa.
Näin sitä totutaan kanssakäymisiin jo lapsesta asti, mitä erilaisimpiin tilanteisiin.
Aikuisena sitten, kaikki tuollainen tottuu täysin luonnollisesta: riisuutua ja nukkua samassa huoneessa työtoverin kanssa. Käydä saunassa heidän kanssaan jne.
Sielläkin on peseydyttävä ja uitava muiden näkösillä.Lämpimästi suosittelen kommentoijalle terapiaa.
Kokeile ensi kerralla lukea lainaamastasi kommentista edes faktat oikein ;-) Ei kukaan odottanut työnantajan kustantavan vaan itse olen maksanut 1hh lisän. Virkistyspäiviltä en ole jäänyt koskaan pois, koska olen kertonut etukäteen omat toiveeni ihan kuten muutkin, ja ne on otettu huomioon. Jännä juttu, muuten, että työpaikoillani on ollut valtaosa ihmisistä samaa mieltä, ettei virkistyspäivillä mennä kylpylöihin eikä uimahalleihin.
Enempää en viitsi trollia ruokkia. Toivottavasti sinulla on antoisa lauantai-ilta tällä palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Kirjoittaja on täysin normaali. Sinulla taas tuntuu olevan aivan liian voimakas exhibitionismin tarve. Suosittelen terapiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kaikki eivät pidä kaikenlaisesta kosketuksesta tai kenen tahansa kosketuksesta. En minä haluaisi mitään hierontaa työkavereilta, tai hieroa niitä itse. Sen sijaan vaikka mieheni halaus on kyllä kivaa.
Samaa mieltä..en minä kosketuksia työkavereilta tarvitse tai halua. Joka taputus yläselkään voi ehkä mennä. Halaus korkeintaan tutuimmalta työkaverilta jos olen lopettamassa työt ja lähdössä pois koko paikasta. Mutta niskahieronta töissä??? Ellen ole töissä hierojalla niin en halua.
Yksi työkaveri haisee hielle ja olisi kyllä kamalaa, jos häntä pitäisi vielä halata. En suostuisi tuohon taukojumppaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä näkee kuinka metsäläisiä edelleen osa on, kun heiltä ei mikään ryhmäytyminen onnistu. Onneksi kuitenkin mennään koko ajan kansainvälisempään suuntaan.
Minua harmittaa, että ollaan menossa kansainvälisempään suuntaan. Kaipaan korona-aikaa, kun kassajonossa ei kukaan hengittänyt niskaan. Suomalaisten pitäisi pitää kiinni kuplansa koosta ja vähäpuheisuudestaan ja muista katoavista piirteistään. Ollaan ylpeitä niistä, eikä lähdetä näihin teennäisiin ja ahdistaviin pakkohalailuihin. Yäks.
Korona aikana oli ihanaa käydä kaupassa, kun kukaan ei ollut tappi tuntumassa. Nyt taas saa välillä ärähtää takana olevalle, että hänen ei tarvitse olla perseessä kiinni.
Inhoan jopa kättelyä ja minua saa halata vain puolisoni sekä läheisemmät sukulaiset, kuten sisarukset tai vanhemmat.
Pari kertaa olen halihali-lääppijöille joutunut sanomaan todella rumastikin, että uskoisivat.
Ajatus jostain konttorin Ritvasta hieromassa hartioitani saa ajatukseni sairasloman suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korona aikana oli ihanaa käydä kaupassa, kun kukaan ei ollut tappi tuntumassa. Nyt taas saa välillä ärähtää takana olevalle, että hänen ei tarvitse olla perseessä kiinni.
Itse olen noissa tilanteissa havainnut erittäin tehokkaaksi keinoksi suorittaa räjähtävän laskeutumisen takakyykkyyn lantiota korosteisesti taaksepäin työntäen. Jos takana oleva alkaa äkistä jotakin, sanon vain: "Sori, en hoksannut yhtään, että joku on ihan perseessä kiinni."
Vierailija kirjoitti:
Oi tämä on ihana! Jos aika olisi toinen niin näkisimme iltiksessä myös " oletko aina halannut väärin?" otsikon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen noissa tilanteissa havainnut erittäin tehokkaaksi keinoksi suorittaa räjähtävän laskeutumisen takakyykkyyn lantiota korosteisesti taaksepäin työntäen. Jos takana oleva alkaa äkistä jotakin, sanon vain: "Sori, en hoksannut yhtään, että joku on ihan perseessä kiinni."
Mä huitasin tänään vahingossa yhtä äijää korilla, kun se oli niin lähellä. Käännyin laittamaan koria siihen pinoon mihin se kuuluu ja ukko otti osumaa. Se rupes vielä motkottamaan mulle, että pitää huomioida muutkin ihmiset, sanoin että myös hän voi huomioida muut ja pitää hajuraon. Tuon sun keinon otan ehdottomasti käyttöön 😂
Meillä nussitaan. Kaksi työkaveria on saanut jo potkut, kun ei ole suostunut.
Yäk. En todellakaan halua halata työkavereita enkä hieroa kenenkään hartioita eikä mun hartioita saa hieroa kukaan.
Jos et halua osallistua, niin sanot suoraan ettet halua.
On ihan eri asia, koskettaako joku työkaveri (ei ystävä) vai joku läheinen ihminen.