Jämien juominen kadulta löytyneistä pulloista
Itse keräilen välillä tölkkejä ja pulloja kadulta ja välillä löydän pulloja, joista ei ole juotu melkein yhtään.
Silkkaa rahan tuhlaustahan se on juoda isosta viinapullosta puolet ja jättää kadulle lojumaan. Kerran löysin sillan alta täysin avaamattoman upsider pullon, mutta olin liian epävarma sen juomisesta.
Onko yleistäkin, että ihmisiä yritetään vaikka myrkyttää tällä tavalla? Kannattaako juoda, jos löytää? Miten itse toimisitte tilanteessa?
Voitte myös kertoa omia kokemuksia asiasta.
Kommentit (6)
Noloa tunnustaa, mutta..
Mä syön kaikki maasta löytyvät lihapullat sun muut nyytit joita tulee vastaan kun ulkoilutan koiraa.
Ruoka ja erityisesti liha on niin hemmetin kallista että ihmettelen miten toisilla on niin paljon että kylvävät sitä keväinen varret ja koirapuistojen pielukset täyteen.
Nälkäinen keksii keinot.
No kuule ei ole yleistä, että joku juoppo joka unohtaa jonkun pullonlopun , laittaisi siihen myrkkyä (?? Niinku että mitä myrkkyä täsmälleen) että joku tuntematon sen sitten joisi! Ei ole siis yleistä, ei todellakaan.
Voi siellä olla tupakan tumppeja, tai nuuskaa, mutta sen kyllä huomaa heti.
Se siitä ja sen pituinen se.
En helvetissä, sehän on käynyt monta kertaa jonkun suussa. Pullo on ehkä eri asia mun mielestä, koska sen suun voi pestä helposti.
Ihan yleistä on tupakan jämiä kertätään vanhaan tyhjään tupakka askiin ja yritetän saada edes yhdet sauhut nistä.Ehkä jotkut jättä sit jämät kaljaansa jolekin kulkijalle,joka nitä kalja tölkkejä kerää?
Ukko 40, Niissä lihapullissa voi olla ongenkoukkuja.
Jos löydät vähän käytetyn hammasharjan niin pesetkö sillä hampaat?