IS: Sanna Marin vahti vauvaa, säikähti koiraa ja pelotteli Lappeentantaa kokoomuksen vaalivoitolla
https://www.is.fi/politiikka/art-2000009212753.html?fbclid=PAAabjQa9uKC…
Hauskaa oli että Marin itse jakoi linkin somessaan tähän juttuun maininnalla "Paras otsikko ikinä!"
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut että Iltasanomat on viime aikoina kirjoitellut Marinista paljon positiivisemmin mitä Iltelehti. Tai no Timo Haapala on kyllä poikkeus. Ja kyllä Iltalehdessäkin Lauri Nurmi lievästi fanittaa Marinia. Mutta muuten Iltalehti yleensä tosi kriittinen.
Ne(kin) on huomannut, ettei kokoomuksella ole mahdollisuuksia ensi vaaleissa.
Kunhan demarit nyt uskaltaisivat kertoa mistä ensi vuonna säästetään, niin äkkiä kävisi äänestäjäkato. Siksipä sitä pantataankin vaikka hyvin tietävät että leikkauksia tulee. Sitä tavallista demarin kaksinaamaisuutta ettei voi ääneen sanoa mitä itse hiljaa jupisevat.
Mistä tiedät, ovatko demarit yleensäkään, uudessa hallituksessa?
Kerropa se muillekin palstalaisille.
Ja vaikka se pääsisikin tai menisi hallitukseen, niin demarit ei ole srvassa hallituksessa pääpuolue.
Kokoomus on tulevassa pääpuolue, sieltä tulee pääministeri ja voittajapuolueena saa tietenkin eniten ministeri paikkoja.
Vaalien voittajapuolue sanelee hallituksen työn, suurimmat säästökohteet ja sen, mihin srvan neljän vuoden aikana panostetaan.
Gallupien mukaan Kokoomus voittaa vaalin ja siihen uskon.
Neljässä kuukaudessa demarit ei kykyne kuromaan noin suurta eroa kiinni Kokoomukseen.
Ensi vuoden suurimmat säästöt sovitaan hallitusneuvotteluissa.
Hallitus muodostuu vaalituloksen perusteella.
Hankala mennä sanomaan suurista säästöistä yhtään mitään kunnolla, kun ei tiedetä vielä sitä, mikä puolue on hallituksen pääpuolue.
Kokoomuksen aikomista säästöistä voidaan puhua, koska Petteri Orpo jankuttaa niistä toistuvasti.
Ja samalla tulee Orpo puhumaan demareista kin vaalitilaisuudet alkaa. Hän ja koko Kokoomuus syyttelevät niissä tätä hallitusta, velan otosta.
Politiikka on kovaa peliä, ei siellä heikot tyypit pärjäö ollenkaan johtoasemissa.