Paras kananmunaton salaatinkastike?
Onko kaupassa mitään hyvänmakuista, kananmunatonta salaatinkastiketta?
Pelkkä öljy/ etikka ei ole kovin maukasta...
Kommentit (79)
Ja vielä basilika, herkkua! Minkä merkkinen? Oon yleensä ite tehnyt kun on nää rajoitteet
Deliverde, tää on vissiin joku uusi merkki..
Vierailija kirjoitti:
Ja vielä basilika, herkkua! Minkä merkkinen? Oon yleensä ite tehnyt kun on nää rajoitteet
Öljy ja viikunabalsamico, vähän mustapippuria ja suolaa. Paras.
Ihan outo merkki, täytyy katsoa huomenna löytyykö lähikaupasta
Luomu-vihanneksissa on just kivasti makua, ei tarvii uittaa millään 💚
Normi Ceasar tai Thousand island on kyl 5/5 settiä, merkillä ei niin väliä.
Miksi viime vuosina on yleistynyt tuo tapa kirjoittaa "salaatinkastike" ja esim. "psyykenlääke"?
Ne ovat "salaattikastike" ja "psyykelääke" ilman n:ää siellä välissä.
Onko tuo sen Välimeren kielten "del / della - del / de la - du / de la" -tyylin ja lauserakenteen imitoimista ja italian, espanjan ja ranskan ihailua (kielten, siksi pienillä alkukirjaimilla kaikki)?
Pertsa kirjoitti:
Miksi viime vuosina on yleistynyt tuo tapa kirjoittaa "salaatinkastike" ja esim. "psyykenlääke"?
Ne ovat "salaattikastike" ja "psyykelääke" ilman n:ää siellä välissä.
Onko tuo sen Välimeren kielten "del / della - del / de la - du / de la" -tyylin ja lauserakenteen imitoimista ja italian, espanjan ja ranskan ihailua (kielten, siksi pienillä alkukirjaimilla kaikki)?
Juuh ei ole. Saalinkastike on aivan oikea. Poistuppa takavasemmalle kielipoliisi.
Kermaviili, viinietikkaa, sokeria, suolaa, paprikajauhetta ja yrttejä. Teen mielummin itse.
Suuri osa valmis-salaatinkastikkeista on öljypohjaisia. Valitset sellaisen kastikkeen, joka on kirkkaahko ja tsekkaat vielä varmuudeksi tuoteselosteen... Parhaimmuuteen en osaa ottaa kantaa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei! Tämä alkoi kiinnostaa minuakin. Mistä ostit?
S-Marketista, en tiedä kuuluuko K-kauppojen valikoimaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei! Tämä alkoi kiinnostaa minuakin. Mistä ostit?
Vierailija kirjoitti:
Ime m u n aa on hyvä kastike.
Kyllä, maukasta.
Just ostin basilika-lime vinegretten, kun en ehtinyt kiireessä lukea sisältöjä.. Olikin törkeen hyvä ostos! Makua on!