Olipa taas väsyneen ja stressaantuneen näköisiä lapsiperheiden vanhempia Prismassa
Kommentit (59)
En käytä Prismaa, mutta eilen kävin teini-ikisten lasten kanssa kaupassa. Oli mukavaa ja leppoisaa.
Vierailija kirjoitti:
Prismoissa pitäisi olla lapsiparkkeja samaan tapaan kuin on koiraparkkeja. Esim. joku lenkki ulkoseinässä mihin mukulan voi kytkeä tai sitten ihan lukittavia koppeja.
Häkkejä pitäisi olla.
Vierailija kirjoitti:
Oot kyl sekaisin
Kerron nyt miten sun elämä meenee:
Oot yksin
vuodet 40-49
vuodet 50-59
vuodet 60-69
70 v kuolet yksinäisyyteen, mutta sut löydetään vessasi lattialta siitä 6 kk päästä
Sad
.
Säälittävä ja epäonnistunut elämä!
.
Vielä voisit saada pienet jalat kulkemaan sun sänkyyn ja halaan sua aamulla!
Sanomaan: "Mä rakastan sua äiti!"
.
Mieti sitä hetki
Pystytkö muuttuun? NYT!
Harvinaisen surkea provo.
Jotkut eivät saa lapsia vaikka haluaisivat, jotkut ovat vapaasti lapsettomia. Mutta en silti ole yksinäinen, minulla on puoliso, sisaruksia, ystäviä ja heidän lapsia. Riittää että koira osoittaa kiintymystään.
Ainut lapseni, tytär, täytti keväällä 18 ja muutti miltei saman tien omaan asuntoon. Vaikka kuinka välitän ja rakastan häntä niin on pakko myöntää, että hänen poismuuttonsa jälkeen elämä on ollut paljon rennompaa ja stressittömämpää. Kyllä minä edelleen joskus neuvon häntä asioissa (pitää muistaa, että hän on vielä nuori eikä tiedä ja ymmärrä vielä kaikkea mitä elämässä pitäisi) mutta muuten annan hänen tietenkin elää omaa elämäänsä.
m46, ex-yksinhuoltaja
Täällä olisi viriili nuori kaveri joka tahtoisi prismaperheen :)
M26
Ei vaiskaan, prismaperheet ovat alinta kastia. :DD
Vierailija kirjoitti:
M26
Mutta sinä kuulut pohjamutaan, eli kaikkein alimpaan ihmisryhmään mitkä on olemassa.
Voin olla ärtyneen tai väsyneen näköinen, mutta ei johdu lapsista, vaan siitä että olen tullut hakemaan jotain kiireessä ja ahdistaa, kun on niin paljon ihmisiä yleensä tilaan noudettuna viikon ruoat, mutta joskus lapsi on unohtanut jotain isälleen ja joudun ostamaan varakappaleen tänne tms ja ärsyttää tilanne
Itse tykkään käydä prismassa/cittarissa mahdollisimman myöhään ennen sulkemista. On tilaa eikä tarvitse jonottaa. Suosittelen, jos vain mahdollista.
Jouduin kerran siskon ja hänen lastensa kanssa prismaan neljän ruuhkassa ja olihan se ihan hirveää ja masentavaa. Ei enää ikinä uudestaan.
Kyllä kieltämättä ahdistaa, stressaa ja väsyttää kaupassa kahden alle kolmevuotiaan kanssa. Ei tosin johdu niistä omista lapsista, vaan muista asiakkaista siellä kaupassa. Ärsyttää se kärryillä kaahailu, perässä huokailu, vihaiset katseet, väentungos ja torikokoukset hyllyväleillä. Jos joku jättää omia lapsia hankkimatta siksi, että näytän Prismassa siltä, niin ihan sama - kotona olen kuitenkin maailman onnellisin ja kiitollisin omasta perheestäni. Lapsettomat varmaan nauttivat kaupassa käynnistä enemmän, kun kotona ei ole mitään sen parempaa odottamassa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kieltämättä ahdistaa, stressaa ja väsyttää kaupassa kahden alle kolmevuotiaan kanssa. Ei tosin johdu niistä omista lapsista, vaan muista asiakkaista siellä kaupassa. Ärsyttää se kärryillä kaahailu, perässä huokailu, vihaiset katseet, väentungos ja torikokoukset hyllyväleillä. Jos joku jättää omia lapsia hankkimatta siksi, että näytän Prismassa siltä, niin ihan sama - kotona olen kuitenkin maailman onnellisin ja kiitollisin omasta perheestäni. Lapsettomat varmaan nauttivat kaupassa käynnistä enemmän, kun kotona ei ole mitään sen parempaa odottamassa.
Kuulostat vähän katkeralta kuitenkin. Miksi, jos kerran olet niin onnellinen?
Huvittaa kun samantyyppinen aloitus on ollut täällä palstalla jo monta kertaa 😅😂
Mekin oltiin tänään Prismassa lasten kanssa, oli kyllä kiva reissu, ei oltu stressaantuneita.
Mutta voin sanoa että useimmin käyn yksin ruokakaupassa ostoksilla, se on helpompaa rauhassa yksin ja ei tarvitse miettiä viihtyykö lapset.
Vierailija kirjoitti:
Mene Lidliin. Siellä ei ole toisten lapsia jotka saattaisivat käyttäytyä huonosti.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat kyllä katkeralle viimeisen lauseen perusteella.
Minulla on kotona puoliso ja lemmikki, meidän tyyliin sisustettu koti johon on ihana palata työpäivän päätteeksi. Todellakin on minulle se parempi aina odottamassa kotona, eli oma pieni perhe, aikaa puolisoni kanssa. Perhe ei aina ole yhtäkuin lapset + aikuiset.
Vierailija kirjoitti:
Noo, ero kun tulee niin siinähän on sulle ankeaa kömpiä yksin kotiin kun lapset isäviikollaan. Kerta asenne on tuo, että lapsettomilla ei voisi olla kotona parempaa😂 joillakin kun elämä ei pyöri pelkästään lasten ympärillä, vaan heillä on myös muutakin elämää.
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö.
HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ
Olen nykyään 55+ ja huomattavasti väsyneempi kuin lapsiperheaikoihin. Myös lapsettomat ikääntyvät.
Työpaikan lapsettomat näyttävät viettävän raskasta vapaa-aikaa jotenkin muuten kuin lapsia hoitaen. Silmäpusseja valvomisesta löytyy itse kultakin 😌
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot kyl sekaisin
Kerron nyt miten sun elämä meenee:
Oot yksin
vuodet 40-49
vuodet 50-59
vuodet 60-69
70 v kuolet yksinäisyyteen, mutta sut löydetään vessasi lattialta siitä 6 kk päästä
Sad
.
Säälittävä ja epäonnistunut elämä!
.
Vielä voisit saada pienet jalat kulkemaan sun sänkyyn ja halaan sua aamulla!
Sanomaan: "Mä rakastan sua äiti!"
.
Mieti sitä hetkiHyi hitto. Kihomatoinen, tahmeakätinen pentu änkeää petiisi lässyttämään korvaasi äiti mä lakattan sua.
🤢
Suhtaudutko lapsuuden itseesi samalla ajatuksella että lässyttävä kihomatoinen pentu? Miksi sun kädet oli tahmaiset? Jotain pahaa tapahtui?
Vierailija kirjoitti:
M26
Vauvapalstalla pörräävät nuoret miehet ovat ilmeisesti ihan alfoja... omasta mielestään 🤣
Saat ilmeisesti jotain tyydytystä tuosta itse keksimästäsi säälistä. Elämäsi kun ei olekaan niin autuaallisen ihanaa niiden lasten kanssa.