Muistatko vielä missä vietit uudenvuoden 99/2000?
Kommentit (47)
Muistatteko miten ravintolat ja matkatoimistot rahastivat törkeästi millenium-bileillä ja -matkoilla? Itse olin kotona seuraamassa miten kodinkoneet ja tietokoneet selviävät Y2K-siirtymästä ja säästin.
Mestarit Areenalla konsertissa tulevan mieheni kanssa. En olisi kyllä tuolloin uskonut, että naimisiin menemme ja edelleen olemme onnellisia..
Jännemmät pojat ja tytöt olivat riehakkaissa bileissä, kiltit pojat yksin kotona 😔
Muistan, kotona. Yritin sinnitellä valveilla vuoden vaihteeseen saakka.
Kotona, odotin vitostamme ja menin nukkumaan jo ennen vuosituhannen vaihtumista.
Muistan, olin 9v. Olimme tapamme mukaan viettämässä naapureiden kanssa uutta vuotta. Mulla oli hieno vaaleansininen samettipaita, jossa luki kimaltelevalla tekstillä "millenium 2000". Raketteja oli tavallista enemmän, tai näin ainakin muistelen. Aika perinteinen lapsuuden uusi vuosi oli, mutta on jäänyt kuitenkin spesifinä mieleen :)
Yksin kotona influenssassa.
Sen jälkeen ole saanut kyseistä tautia enkä myöskään koronaa.
Helposti. Riadissa. Palasin töistä klo 17 paikkeilla, kävin altaalla normaaliin tapaan uimassa ja luin hetken kirjaa laskevassa auringossa istuen kunnes tuli pimeää ja sipsutin flipflopeilla asunnolle, vaatteiden vaihto ja soitin kaverille, että lähtisitkö turkkilaiseen syömään. Hain kaverin ja ajoimme keskustaan, söimme illallisen ja mietimme jaksammeko katsoa ilotulitukse vai palataan kotiin, mennään ajoissa nukkumaan ja aamulla 8:ksi töihin. Se kuulosti hyvältä, joten niin tehtiin. Konttorilla useimmat muut oli silmät ristissä ja vain pari pitkää meidän lisäksi. Väsyneet oli tietty niitä jotka oli valvoneen järjestelmiä yön läpi. Palaverissa kuulin, että mikään ei ollut hajonnut ja pakistanilainen pomo oli tohkeissaan asiasta, kun sai kertoa sen ylemmille. Väsyneet lähti koteihinsa nukkumaan ja me muut jatkettiin normaalia työpäivää.
Siinä kaikki. Huisin jännä tosielämän kertomus, siitä mitä 40 kymppisen ihmisen elämä ja työ on välillä.
Kyllä, olin todella villeissä kotibileissä!
Jossain ns hienoissa aikuisten juhlissa kaverin kanssa. Hänen isänsä siivellä sinne päästiin. Oltiin vielä 17-vuotiaita mutta taidetiin jotain vähän salaa siellä maistella eikä meitä kai kukaan edes vahtinut juomisten suhteen.
Nokialla oltiin. Tampereelta lähdettiin sinne. Siellä oli joku ilotulituskin josta en muista oliko millainen.
Kotona yksin, olin 17-vuotias.
Kaverit oli kotibileissä, mihin en ainoana porukasta saanut kutsua.
Isä ja äiti oli eronneet ja olivat tuona iltana puhelimessa riidelleet että kumpi joutuu ottamaan minut. Molemmilla oli omat puolisot, joiden kanssa halusivat yökerhoihin/aikuisten juttuihin.
Niinpä olin kauhean jalo ja kiltti, ja kerroin että voin jäädä kotiin. Kotona sitten söin överimäärän Manhattan-sipsejä ja jotain niihin sopivaa dippikastiketta, join Pommaccia ja katselin lempielokuviani. Aina välillä itkin ja häpesin itseäni.
Myöhemmin sepitin valheen, että olin äitini kanssa. En tajua, miksi en mennyt vaikka mummilleni. Ei olisi tarvinnut olla yksin.
Muistan. Kaverin mökillä, pakkasta oli sairaasti ja lunta paljon. Täydellinen ilta oli.
Olin 9v. Muistan että oli japanilaisten järjestämä ilotulitusnäytös joka oli aivan älyttömän upea. Käytiin ihan paikan päällä katsomassa vaikka yleensä vietettiin uudenvuodenaatto kotona. Luulen että mummi ja pappa taisi olla mukana. Jotenkin sekoittunut päässä muisto että oltaisiin oltu heidän luonaan Mikkelissä, mutta tiedän että ei olla varmasti koskaan vietetty uutta vuotta Mikkelissä eikä siellä todellakaan olisi mitään hienoja ilotuituksia, joten kyllä tuon on ollut pakko olla Helsingissä.
Vierailija kirjoitti:
Kotona yksin, olin 17-vuotias.
Kaverit oli kotibileissä, mihin en ainoana porukasta saanut kutsua.
Isä ja äiti oli eronneet ja olivat tuona iltana puhelimessa riidelleet että kumpi joutuu ottamaan minut. Molemmilla oli omat puolisot, joiden kanssa halusivat yökerhoihin/aikuisten juttuihin.
Niinpä olin kauhean jalo ja kiltti, ja kerroin että voin jäädä kotiin. Kotona sitten söin överimäärän Manhattan-sipsejä ja jotain niihin sopivaa dippikastiketta, join Pommaccia ja katselin lempielokuviani. Aina välillä itkin ja häpesin itseäni.
Myöhemmin sepitin valheen, että olin äitini kanssa. En tajua, miksi en mennyt vaikka mummilleni. Ei olisi tarvinnut olla yksin.
Voi sinua! Toivottavasti uudenvuodenaattosi ovat sen jälkeen olleet hauskempia.
Hyvää tulevaa uutta vuotta!
Ensin olin kotibileissä ja sitten mentiin kavereiden kanssa Heurekalle. Hauskaa oli!
Kotona polvi operoituna ja paketissa. Äiti käytti autolla kylällä kattomassa menoa. Kotoa oli onneksi hyvä katella raketteja.
Vierailija kirjoitti:
Muistatteko miten ravintolat ja matkatoimistot rahastivat törkeästi millenium-bileillä ja -matkoilla? Itse olin kotona seuraamassa miten kodinkoneet ja tietokoneet selviävät Y2K-siirtymästä ja säästin.
Muistan tuon kohkaamisen miten järjestelmät kaatuvat ja sekoavat yms. Niin järisyttävä piti olla siirtymä .
Esikoisen laskettu aika oli lähellä joten enpä tehnyt muuta kuin voin paksusti.