Nuoret kummit 15-22-vuotiaat. Miten toivotte teitä muistettavan? Kiinnostaako lapset vielä kovasti?
Kommentit (6)
Joka varmasti vaikutti kummiuteeni. Voisin kuvitella, että jos ei olisi omaa lasta, en olisi niin läheinen/omistautuva kummi..
Toisen kummilapsen sain 18-vuotiaana ja kolmannen 19-vuotiaana. (nyt olen 21) Ja nämä kummilapset taitaa riittää, ainakin vähäksi aikaa! Voisin olla parempikin kummi.. Mutta en usko sen liittyvän ikään.
15-vuotiaasta pikkuveljestäni tulee kummi keväällä ja uskon että hän osaa omistautua kummiuteen paremmin kuin itse koskaan - hän on aina haaveillut kummilapsesta ja on luonteeltakin " kummiainesta" ;)
Ei minua tarvi muistaa, muistan itse kummilastani ja olen yhteydessä häneen.
t. yhden kummi ja kahden äiti
niin kyllä kiinnostaisi.
Mutta ihmiset saattavat olla niin eri tilanteissa, että ei voi kenenkään puolesta sanoa.
Jos on villit opiskeluvuodet menossa, niin sitten ei välttämättä niin kovasti ole kiinnostusta, mutta varmaan jonkin verran silti.
mutta kun pääsin kummiksi 17-vuotiaana, niin oli aina tosi kiva saada lapsesta kuvia ja ehkä joku itse tehty piirrustus.
Ja kun asuttiin toisella puolella Suomea, niin aina silloin tällöin kummipojan kansssa " soiteltiin" (siis taapero kuunteli ja välillä selitti jotain ja kummitäti lässytti... : ) )
että kiinnostaa kyllä, on ihanaa touhuilla kummilastenkin kanssa. huolimatta siitä että omiakin lapsia on. piirustukset ja kuvat ovat ihania saada. viime vuonna sain joululahjaksi kummitytöltä kehystetyn kuvan missä oli myös paperille painetut käden ja jalan kuvat. kummi vuodatti salaa liikutuksen kyyneleitä. Joulupukille vinkiksi ;)