Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: Maria Auvinen, 44, menee kaksivitosesta (joskus ei käytä edes farmariasua)

Vierailija
19.11.2022 |

Mitä ajatuksia herättää

Kommentit (1017)

Vierailija
301/1017 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosissanne olette läpän ottaneet.

Naisella on jo uus läppä kehissä. Ei liity ulkonäköön. Ei tuo ole niitä naisia, jotka mönkii onlyfanseihin hakee rahaa.

Hän käyttää yläpäätä. Ei alapäätä.

No ei kovin häävisti ole käyttänyt sitä ylipäätään kun työttömänä on. Mitä ammatteja opiskellut ja töitä tehnyt? Ulkonäön perusteella weetee amis, mutta en haluaisi olla ennakkoluuloinen pelkän pinnan perusteella. Ehkä hän on DI tai lääkäri vaikka jutussa ei sitä mainittu?

Vierailija
302/1017 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisella on jo uus läppä kehissä. Ei liity ulkonäköön. Ei tuo ole niitä naisia, jotka mönkii onlyfanseihin hakee rahaa.

No niin, menee jo vähän turhan noloksi tuo sun selittely. Omakehuinen lehtijuttu ei nyt herättänyt toivottua reaktiota (oliko yllätys? 😅). Move on.

Sinusta voisimme ottaa oppia! Mistäs sinä mikään reaktioiden ennustaja olet? Osaatko nähdä vaikkapa ensi vuoteen ? Aloita vaikka itsestäsi .

Jos ei ole minkäänlaista itsekritiikkiä tai ihmistuntemusta, on reaktio silloin luultavasti suurikin yllätys. Muille ei. 🤷

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/1017 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorekas mariako se saapui ketjuun hokemaan läppäläppää ja arvostelemaan muita?

Vierailija
304/1017 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Lisäksi kyllä minua kiinnostaa se, että niistä voisi saada lisätienestiä, työtä ja rahaa, sillä olen tällä hetkellä työtön."

Kaikkein erikoisimmalta jutussa tuntuu, että tuollainen kovasti tavoiteltu poikkeusyksilö (ainakin omasta mielestään) joutuu kuitenkin olemaan työttömänä.

Vierailija
305/1017 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin, menee jo vähän turhan noloksi tuo sun selittely. Omakehuinen lehtijuttu ei nyt herättänyt toivottua reaktiota (oliko yllätys? 😅). Move on.

Kaikesta tuesta huolimatta olet itse tuossa pisteessä. Et kai ole toivoton tapaus? Mistä sinä kenenkään toivomia reaktioita tiedät? Kunhan vaan omiasi toisiin peilailet!

Vierailija
306/1017 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yli 60-vuotias ja usein arvuutellaan iäksi viittäkymmentä. Hitonko väliä? Kun ehkä täytän tulevaisuudessa 70 vuotta, näytän sitten jonkun mielestä ehkä 65-vuotiaalta.

Vierailija
307/1017 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että nämä oman tolloutensa "läpäksi" jälkeenpäin selittelevät ihmiset on noloja ja rasittavia.

Se ei jostain syystä riitä minkä kuopan sillä "läpällä" itselleen kaivoi vaan sitä pitää vielä syventää tällä vitsivitsi ja te ette vaan tajuu kuinka fiksu mä oon- selittelyllä.

Vierailija
308/1017 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikesta tuesta huolimatta olet itse tuossa pisteessä. Et kai ole toivoton tapaus? Mistä sinä kenenkään toivomia reaktioita tiedät? Kunhan vaan omiasi toisiin peilailet!

Ihan vaan noista naurettavista kommenteistasi päättelin, kun piti juttua tulla selittelemään läpäksi, ja vakuutella, että alapää ei ole käytössä (wtf 😅).

Vierailija
309/1017 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Lisäksi kyllä minua kiinnostaa se, että niistä voisi saada lisätienestiä, työtä ja rahaa, sillä olen tällä hetkellä työtön."

Kaikkein erikoisimmalta jutussa tuntuu, että tuollainen kovasti tavoiteltu poikkeusyksilö (ainakin omasta mielestään) joutuu kuitenkin olemaan työttömänä.

Sun mielestä siis. Mitä sulle kuuluu kenenkään työttömyyden syy?

Riittää, että liukastut lehteen kadulla ja lonkka menee.

Vierailija
310/1017 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan vaan noista naurettavista kommenteistasi päättelin, kun piti juttua tulla selittelemään läpäksi, ja vakuutella, että alapää ei ole käytössä (wtf 😅).

Kuule, sinä täydellinen ja ihana nuori ja kaunis, poistu palstalta ja elä.

Vierailija
311/1017 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän keskustelun perusteella minua jäi kiinnostamaan:

Miksi pitäisi olla jätesäkki päällä silloin kun neuloo?

Mitä ovat mikromuovivoiteet?

Tarkoittaako nuorekas farmariasu farkkutakki+farkut -yhdistelmää vai farkkuhaalaria, vai mitä se käsittää?

Miksi mulle tulee aina mieleen tuosta nuorekkaasta farmariasusta sellaiset 70-luvun leet(?) jotka on persuksista ja reisistä supertiukat ja lahkeet sitten lepattaa kuin purjeet? Ja siis sellaista tummaa denimiä ilman kulutuksia ja haalistuksia.

Ja yläosaksi sitten samasta kangaspakasta ommeltu kittana farkkupaita joka on visusti napitettu kiinni paitsi ne kaksi ylintä nappia josta sitten tursuaa rintakarvaa ja joku kullitettu koru..

😂 Mulle taas tulee mieleen 80-luvun porkkanalahkeiset kivipestyt kainalofarkut ja samaa kivipestyä farkkukangasta oleva pusakkamallinen farkkutakki.

Vierailija
312/1017 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkähän tämäkin juttu kuumentaa näin tunteita?

Vierailija
313/1017 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun mielestä siis. Mitä sulle kuuluu kenenkään työttömyyden syy?

Riittää, että liukastut lehteen kadulla ja lonkka menee.

No niin Maria, rauhoitu ja mene vaikka ottamaan selfie tai viemään roskat.

Vierailija
314/1017 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän on viisautta. Hehheeee.

Vierailija
315/1017 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä hamppu tukka.

Vierailija
316/1017 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaivauduitte lukemaan jutun, niin Maria itsekin sanoo, että kasvotusten ei toki menisi kaksikymppisestä ja että aikaisemmin hän näytti nuoremmalta, mutta nelikymppisenä kasvot valahtivat- ja tämä on hänelle ok. Ja että hän suosii luonnollisuutta eikä ota esim.täytteitä. Minusta hän näyttää ikäiseltään ja hyvältä, tosin hiukset valitettavasti eivät..Puoli metriä pitäisi napsaista pois. Mutta jos hän itse tykkää hiuksistaan niin se lienee tärkeintä.

Vierailija
317/1017 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai nytkö tuo haastattelukin olikin ihan vaan vitsiä ja läpällä annettu? Ei tästä keski-ikäisestä kyllä mitenkään huumorintajuista saati rentoa kuvaa saanut vaan enemmänkin vaikutelma oli menneeseen jämähtäneestä ja elämättömän elämän katkeroittaneesta naisesta joka ei hyväksy omaa ikäänsä eikä sitä ettei mennyttä saa takaisin vaikka nykyaika ei tunnu mitenkään omalta.

Vierailija
318/1017 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinusta voisimme ottaa oppia! Mistäs sinä mikään reaktioiden ennustaja olet? Osaatko nähdä vaikkapa ensi vuoteen ? Aloita vaikka itsestäsi .

Jos ei ole minkäänlaista itsekritiikkiä tai ihmistuntemusta, on reaktio silloin luultavasti suurikin yllätys. Muille ei. 🤷

Ihmistuntemus 😂.

Oletko sä entinen koulukiusaaja? Nyt mönkikää koloon kun sä arvostelet LOL.

ei vainenkaan. Koita jaksaa. Sinäkin.

Vierailija
319/1017 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai nytkö tuo haastattelukin olikin ihan vaan vitsiä ja läpällä annettu? Ei tästä keski-ikäisestä kyllä mitenkään huumorintajuista saati rentoa kuvaa saanut vaan enemmänkin vaikutelma oli menneeseen jämähtäneestä ja elämättömän elämän katkeroittaneesta naisesta joka ei hyväksy omaa ikäänsä eikä sitä ettei mennyttä saa takaisin vaikka nykyaika ei tunnu mitenkään omalta.

Sinäkö elät? Ei siltä vaikuta. Vaikutat itse katkeralta?

Vierailija
320/1017 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on kaunis mutta tyyli auttamatta vanhanaikainen ja paljastaa todellisen iän.

Pissismuoti meni 20 vuotta sitten.

Clean girl-lookilla ja tummemmalla vaatetuksella näyttäisi huomattavasti nuoremmalta.

Clean girl-look on itsessään hieman ongelmallinen myös. Se vastaa aika lailla super täydellisyyttä ja täydellisen luonnollisuuden tavoitteluun menee rahaa enemmän kuin mihinkään muuhun ulkonäössä. Eli joo luonnollinen tyyli nuorentaa, mutta clean girl menee jo vähän yli. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi