Myönnätkö käyttäneeks kurkkua itse tyydytykseen?
Pisti kaupassa silmää erään naisen kurkkun valinta. Se oli jotenkin määrä tietoista mittailua ja tuli vaan sellainen fiilis että sopivaako etsii. Ylätykseni ei kovinkaan suurta valinnut. Noh. Joka tapauksessa taisin itse olla seksuaalisesti latauttunut siinä hetkessä. Menipä leivän päälle tsi ei.
Kommentit (26)
Joskus tosi nuorena silloisen tyttöystävän kanssa käytettiin kurkkua tupla kokeilussa. Se ei ollut mikään pieni kurkku se.
Kerran kokeilin porkkanaa. En tykännyt. Kun en halua sisään mitään muuta kun kullin. Oon antanut mahdollisuuden dildolle, miehen sormille ja kurkulle. Todella epämukavaa
Jos jotain elintarviketta, niin grillimakkara kondomin kanssa. Myönnettäköön, että joskus nuorena olen kokeillut🙈 Ei liian iso.
Joo, ihan itse käytin. Huom yhdyssanat!
Myönnän, että joskus naisystäväni käyttää kurkkuaan itse minun tyydyttämiseen.
Nuorempana. Nyt ei enää selkä taivu..
M63
Vierailija kirjoitti:
Jooihanitsekäytin. Mikä tuossa niin vaikeeta oli kirjoittaa yhteen?
Ei mitään jääkaappikylmää minun sisääni, kiitos!
Ihan itse käytin teininä porkkanaa, kun halusin kokeilla miltä penetrointi tuntuu kakkoseen. Ei kovin ihmeellinen fiilis... Jos kakkoseen haluaa, niin kullilla mieluiten.
Vierailija kirjoitti:
No eipä sitä kurkkua/porkkanaa tarvitse jääkaappikylmänä sinne työntää...
Vierailija kirjoitti:
Kurkkua ei kuulu säilyttää jääkaapissa, ei se kaupassakaan ole kylmiössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kurkkua ei kuulu säilyttää jääkaapissa, ei se kaupassakaan ole kylmiössä.
Kurkun voi työntää p.lluun lämpenemään.
Vierailija kirjoitti:
.
Taas tämä kielinero tääl opettaa. Opeta siellä koulussa, äläkä tule tänne!!!!
Useampi on kehunut perinteistä hk-sinistä kondomilla. Eräs hifisteli ja lämitti makkaran mikrossa lämpöiseksi (varo ettei tule kuumaksi) kortsu päälle ja tuntui liki oikealta...
Kesäkurpitsa ja munakoiso ovat myös hyviä.
Vierailija kirjoitti:
Jos jotain elintarviketta, niin grillimakkara kondomin kanssa. Myönnettäköön, että joskus nuorena olen kokeillut🙈 Ei liian iso.
Pikkupilluun on prinssinakki paras.
En itse, mutta tyydytykseen kyllä.
Kurkku on hyvä, kun haluaa syvälle. Kesäkurpitsa taas täyttää ihanasti. Kyllä joskus menee aikaa kaupas kun valitsee. Hyvän havannon olet tehnyt.