Myönnätkö käyttäneeks kurkkua itse tyydytykseen?
Pisti kaupassa silmää erään naisen kurkkun valinta. Se oli jotenkin määrä tietoista mittailua ja tuli vaan sellainen fiilis että sopivaako etsii. Ylätykseni ei kovinkaan suurta valinnut. Noh. Joka tapauksessa taisin itse olla seksuaalisesti latauttunut siinä hetkessä. Menipä leivän päälle tsi ei.
Kommentit (26)
Todellakin.
Olen tosin testaillut monenlaisia juttuja.
Mun pillussa on ollut
Kurkkuja, HK sininen oikeen hyvä, haju vaan on kauhee.
Nykyisin tyydyn oikeaan penikseen ja tekosellaiseen ja haluan olla täynnä
Hk sininen menee peppuun kun antaa aikaa ja liukkaria hyvin ,mutta ei siitä mitään orkkuja tule.
Parhaat orkut tulee nettiä kattoessa ja hiukan avustaa , muuteman tunnin jos jaksaa niin lähtee kuin itsekseen sellanen sähköisku että niskat naksuu.
Vaimolle vr lasit silmille , mukava asento , punaviiniä , hajareidet ja kaunista lesbosexiä , samalla hipsutat reiden sisäpintaa ja lipität kielellä vaginaa samaan tahtiin kuin videossa , ni ainakin oma vaimo aivan märkänä.
Huoliki kirjoitti:
Vaimolle vr lasit silmille , mukava asento , punaviiniä , hajareidet ja kaunista lesbosexiä , samalla hipsutat reiden sisäpintaa ja lipität kielellä vaginaa samaan tahtiin kuin videossa , ni ainakin oma vaimo aivan märkänä.
Olis parempi kuin kurkku mulle. Voisin vaihtaa punaviinin sitten post-orgastisessa tilassa lasiin shampanjaa. Kuoharikin kävisi.
Mikähän se HK:n sinisen ympärysmitta oikeasti on? Onko muuttunut vuosien mittaan?
Hk:n sinistä joskus kortsun kanssa ehdottelin vaimolle "kolmanneksi" Ei kuulemma todellakaan sen kokoisia työnnellä häneen. Kysyin, että minkä ihmeen takia koskaan et ole mun kalua isona pitänyt, kun ympärysmitassa häviän 5mm hk:lle. No pituudessa enemmän, omani 18cm. Ei uskonut ja piti oikein mittanauha hakea ja avata makkarapaketti. Meni riitelyksikin lopulta ja niin päädyin makkaroineni saunomaan ja tekasin kiuasmakkaraa.