IS: Orgasmi yllätti Virven metsässä
Kommentit (413)
Tästä aiheesta on jo monta keskustelua poistettu tänään koska mode ei itse saanut orkkua metsässä.
Myöskin hevosen hajun sanovat kiihottavan.
Taitaa hevostallit saada uusia asiakkaita nyt, heh
Virva ratsasti itselleen orgasmin. Minullakin on tuosta kokemusta, mutta en ratsastanut hevosella.
Vierailija kirjoitti:
Tästä aiheesta on jo monta keskustelua poistettu tänään koska mode ei itse saanut orkkua metsässä.
😂😂
Onnea vaan Virvalle. Osa naisista ei saa edes kumppanin kanssa. En tajua miks seksiasiat ja orgasmiasiat levitetään julkisuuteen..
Vierailija kirjoitti:
Teeskennellään nyt kaikki etteikö naisten hevosharrastuksessa "mukava fiilis satulassa" olisi merkittävässä osassa.
Minusta tuo on jotenkin perverssiä.
Tää oli täällä jo kerran ja poistui nopeasti. Että turha elätellä toiveita mistään keskustelusta täällä.
Minä ainakin voimaannun kun saan kailottaa orgasmeistani ja squirttauksistani iltapäivälehdissä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moden räpylä on jo parhaat päivänsä nähnyt!
Siltä vaikuttaa.
Nykyisin miehellekin täysin mahdollista ainakin marjasesonkeina aasialaisten ja itä-eurooppalaisten poimijoiden ansiosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teeskennellään nyt kaikki etteikö naisten hevosharrastuksessa "mukava fiilis satulassa" olisi merkittävässä osassa.
Minusta tuo on jotenkin perverssiä.
Nojoo siis kai tohon tarvii jotain kiihottumista korvien välissäkin, vai pelkkä fyysinen tuntemusko saa aikaan. Kai sekin mahdollista sit. Tai sitte tää Virva ei tiedä mikä on orgasmi. Itse ainaki tarviin sen että oon lisäks oikeassa mielentilassa.
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin voimaannun kun saan kailottaa orgasmeistani ja squirttauksistani iltapäivälehdissä!
Itse voimaannun, jos saan hetkutella puolinakuna pyllyäni ukkojen edessä. Miten muuten muka nykynainen voi voimaantua?
Vierailija kirjoitti:
Minulla samat!
- Iso-Iita 200 kg-
Orgasmi yllätti Virvan, 38, maastolenkillä – eikä hän ole ainoa: ”Tämä on vaiettu asia”
https://www.is.fi/menaiset/ilmiot/art-2000009210850.html