Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ikinä olisi uksonut sen olevan totta omassa suhteessani mutta

Vierailija
23.08.2008 |

kyllä se niin on, että miehiä kiihottaa ei-pullukat naiset...

Suhteemme alkuaikoina meillä oli ihan mielettömästi seksiä. Upeaa. Pikkuhiljaa se sitten laimeni normaalimmaksi, ja lopulta sitä oli ehkä 1-3 kertaa viikossa. Mieheni on koko ajan ollut ihan hulluna minuun, rakastaa minua ja osoittaa sen kaikin tavoin. Minä olisin joskus halunnut seksiä useammin, mutta hän ei ole halunnut enää ihan niin usein kuin minä.

Mieheni on koko ajan kehnunut kauneuttani ja kosketellut ja silitellyt minua joka päivä.

Nyt laihdutin suhteen aikana kertyneet 10kg pois- ja mies käy ihan kuumana! On koko ajan hinku silmissään, joka päivä seksi mielessä. Ja ei koskaan, koskaan ole myöntänyt, että kilot häiritsisivät häntä. Päin vastoin, on aina kieltänyt sen, kun olen kysnyt, ja vastannut, että olen kaunis. Mutta tuo hinku taitaa todistaa muuta. Mies ei varmaan itsekään ole tajunnut sitä ;) .

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoo tuon ihan suoraan. Hän ei usko sanallakaan sitä, että joku voisi viehättyä pullukoista. Ne miehet, jotka niin sanovat, kuulemma valehtelevat niin että korvat heiluu.

Vierailija
2/9 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kamala, jos tapahtuisi sitten jotain vakavampaa, jokin sairaus tms. joka vaikuttaisi ulkonäköön vielä enemmän. Avioeroko tai pettäminen siitä seuraisi sitten? Onneksi kaikki ihmiset ei ole sentään tuollaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut upeaa, vaikka olenkin 13v kestäneen suhteemma aikana painanut kaikkea 50 ja 101 kg välillä. Nyt painan 61kg ja olen ITSE kaikista tyytyväisin painooni juuri nyt. alle 60-kiloisena olin liian laiha, 50-kiloisena muodoton tikku, 70-kiloisena ihan ok, yli 80-kiloisena oksettava läski ja 100-kiloisena jotain niiiiin kauheaa, etten enää ikinä aio olla sellainen.

Vierailija
4/9 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lihominen on sama kuin lupauksen pettäminen. Ei enää sama ihminen, jonka kanssa on mennyt naimisiin. Sairaus on eri asia, eihän siinä lupaustaan petä, ellei sairaus sitten ole itseaiheutettua.

Vierailija
5/9 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin itse vielä vähän aikaa sitten laiha, 52 kg ja 166 cm. sitten tulin raskaaksi, ja ennen kuin maha alkoi näkyä pyöristyin suht nopeasti useampia kiloja (ahmin pahvoinvointia helpottaakseni :D). Itse olin ihan että yökkis, oon hirveä läde, mutta huomasin, että kadulla yms. miehet alkoivat kiinnittää paljon enemmän huomiota. Siis todella merkittävästi enemmän kuin ennen, ja mikään muu ei muuttunut paitsi että painoa tuli lisää... Outoa.. Mutta olen siis kyllä normaalipainoinen edelleenkin, mutten varsinaisesti laiha.. Kyllä mä luulen et sellainen vähän pyöreämpi mutta normaali nainen on halutumpi kuin ihan laiha (tai läski). Eipä silti, itse olen mieluummin laiha kuin haluttu :D

Vierailija
6/9 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole kyllä miehelleni naimisiinmenon yhteydessä luvannut olla lihomatta/laihtumatta/muuten muuttumatta!!!! En ulkoisesti enkä sisäisesti!

Jos lupaisin jollekin, että en muutu mitenkään, se olisi sama kuin kuolisi!

Vierailija
7/9 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaisia naisia vaan on vähemmistö..

Kyllähän media tarjoaa sitä mitä miesten enemmistö pitää kauniina, sieltähän sen näkee. Mutta koska on miehiä, jotka rakastuvat lihaviin naisiin, on varmasti myös miehiä, joita lihava viehättää enemmän kuin laiha!! Ja kyllä niitä pienirintaistenkin ihailijoita on satavarmati.

Itse en aio yllipainoinen koskaan olla. Mutta suotakoon se vapaus valita kullekin.

Vierailija
8/9 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tavattiin ja alettiin aikoinaan seurustella, mies oli hoikka ja hyvävartaloinen. Halusin seksiä ja se oli upeeta... sitten mies pikkuhiljaa alkoi lihota... oli kyllä pitkään normaalivartloinen pömppis-mahalla. Silloin jo seksihalut vähenivät... syynä oli kyllä myös muut asiat kuten väsymys jne.

Nyt kyllä haluja olisi, mutta mieheni ei 100 kiloisena enää kiihotta ollenkaan.. minua etoo se höllyvä maha ja pehmonen pylly. Pehmoseen kainaloon on kyllä kiva käpertyä, mutta seksiä (yök). Kun harrastamme seksiä, en ajattele vartaloa, katson vain kasvoja. Olen kyllä kertonut miehelleni suoraan, että toivoisin hänen terveydenkin takia että hän laihduttaisi. Ostin kuntosalijäsenyyden ja personal-trainerin hänelle. Kävi vain sen ajan mitä PT oli ja sitten jätti käymättä.

Itse mies huomautteli minulle raskauden jälkeisistä kiloista, jotka kyllä lähti itsestään ja olen nyt itse ihannepainossa ja lihaksikas ja hyvävartaloinen.

RAkastan kuitenki miestäni, mutta harmittaa kun en yhtään voi ihailla hänen vartaloaan ja kiihottua siitä, kuten ennen :(

Vierailija
9/9 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat sellaiset, että omasta vartalostaan ja ruumiistaan pitää pitää huolta.

En voi hyväksyä että puoliso hommaa itselleen syvän- ja verisuonitauteja, ainakaan "laiskuuttaan".

Sama koskee tupakointi, viinan juontia, lasten lyömistä, sekä ylesitä' ahkeruutta ja perheestä huolehtimista, kuten esimerkiksi työssäkäymistä.

Suutun suuresti jos puoliso lihoo niin, että joutuu lonkkaleuikkauksiin ja plvet on paskana ja kävelee kepeillä. Kyllä itsestään pitää pitää huolta.

Puolisos pitää arvostaa myös siten, että yrittää miellyttää häntä, kyllä se miellyttäminen tavalla tai toisella palautuu itselle hyvänä.

Kauniit naiset ja komeat miehet, kun saavat monesti anteeksi asioita,, ja näiden seurassa viihtyy paremmin. Hieltä haiseva paskamaha on kauhistus, ei sellaisen kanssa voi lähteä lenkille..... hyi helvetti.

Tunnen toki ihmisiä jotka tykkäävät läskistä, se oikes suotakoon kaikille.