Nykyisen kumppanin kanssa en saa orgasmia
Mistä voi johtua, ja mitä asialle voisi tehdä? Ei ole kyse siitä, että haluaisin orgasmin nimenomaan yhdynnässä, vaan haluaisin seksissä orgasmin, ihan sama miten. Minulla ei toimi klitoriksen stimulointi yhdynnän aikana, joten paras keino saada orgasmi olisi suuseksi. Ja mies nuoleekin joka kerran, ja vaikka se tuntuu hyvältä, en silti laukea. En jännitä, olen kiihottunut, tykkään miehestä ja seksistä hänen kanssaan, on vetovoimaa... Masturboidessa saan aina helposti ja aiempien kumppaneiden kanssa myös sain helposti. On alkanut stressata, eikö se onnistu ikinä - nyt on kuitenkin useampi kuukausi jo oltu yhdessä.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Ootko feikannut vielä tälle kaverille?
Jos olet niin se oli siinä. Jos et ole niin mahkuja vielä on. Luottamus kasvaa ajan kanssa ja jossain kohtaa uskallat kertoa tarkemmin ohjeita.
Tsemppiä.
En tietenkään ole feikannut, ja olen kyllä kertonut mistä tykkään.
Mitäs jos menisit seksiosioon, saat sieltä neuvoja.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs jos menisit seksiosioon, saat sieltä neuvoja.
Eikä tämän palstan ihmiset harrasta seksiä?
Mies ei osaa? Neuvo yksityiskohtaisemmin. Näytä kädestä pitäen mitä tehdä.
stressi ja jännitys yleensä on isoimmat tekijät. ja sit ainakin itsellä, jos keskityn liikaa orgasmin saantiin, niin sit se ei ainakaan tule
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kemiaa tarpeeksi?
Kemiaa on kyllä paljon.
Vierailija kirjoitti:
Mies ei osaa? Neuvo yksityiskohtaisemmin. Näytä kädestä pitäen mitä tehdä.
Olen kyllä opastanutkin, mutta toisaalta minusta miehen kosketus on tuntunut oikeanlaiselta, ja usein on tuntunut kuin orgasmi olisi lähellä. Sitten kuitenkin se jää tulematta.
Vierailija kirjoitti:
stressi ja jännitys yleensä on isoimmat tekijät. ja sit ainakin itsellä, jos keskityn liikaa orgasmin saantiin, niin sit se ei ainakaan tule
Tätä pelkäänkin, ja etenkin nyt kun asia on alkanut vaivata ja stressata, pelkään että tästä tulee joku kierre.
Vierailija kirjoitti:
Lääkitys? E-pillerit?
Ei ole kumpaakaan, ja kuten sanottu, aiemmissa suhteissa tai esim. itsekseni masturboimalla ei ongelmaa ole/ ole ollut.
Hän ei osaa. Oppii ehkä ajan myötä. Oletko antanut ohjeita mikä tuntuu hyvältä?
Vierailija kirjoitti:
Syötkö masennuslääkkeitä ?
En ole koskaan syönyt. Minulla ei ole mitään lääkitystä ja olen perusterve. Libido ei ole matala eikä muutenkaan ole halun tai kiihottumisen kanssa ongelmia.
Vaikuttaa päänsisäiseltä ongelmalta. Ottaisin rivoimmat fantasiani käyttöön. Seksi tapahtuu aivoissa.
Vierailija kirjoitti:
Hän ei osaa. Oppii ehkä ajan myötä. Oletko antanut ohjeita mikä tuntuu hyvältä?
Olen toki, mutta ehkä pitää sitten vaan harjoitella vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa päänsisäiseltä ongelmalta. Ottaisin rivoimmat fantasiani käyttöön. Seksi tapahtuu aivoissa.
Ymmärrän, ja usko tai älä, mutta tätä olen tehnytkin.
Miehenä en laukea helpolla yhdynnässä. Vain kun nainen nuolee peppuani ja imee munaani.
Aiempien kumppaneiden kanssa laukesi helposti, nykyisen naisen kanssa en pysty rentoutumaan.
Ootko feikannut vielä tälle kaverille?
Jos olet niin se oli siinä. Jos et ole niin mahkuja vielä on. Luottamus kasvaa ajan kanssa ja jossain kohtaa uskallat kertoa tarkemmin ohjeita.
Tsemppiä.