Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

haluan mökin tai rappiotilan

Vierailija
18.11.2022 |

Haluan itselleni puuhamaan missä toteuttaa eräilyä mökkeilyä erilaisia projekteja. Työ sekä harrasteprojekteja. Mitenköhän tuo onnistuisi? Halvimmat paikat maksaa periferiassa noin 8000euroa. Siis jo järkevät.

Tarttis kyllä olla JOTAIN näkemistäkin ja vesistö mielellään noin kävelymatkan päässä. niin ja sinne olis hyvä päästäkin kun toistaiseksi ei ole ajokorttia.

Oletteko koskaan miettineet samaa tai ratkaisseet probleemaa jollain lailla? Paikkakunnan esson baariin kyselemään paikallisilta tilanrötjäkettä?

MÖKKIkuume..ja edes puolijoukkueteltta omalla tontilla. aluksi.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajokortti kyllä laajentaa niitä mahdollisuuksia paljon. Oma "rappiotilani" sijaitsee n.40km päässä keskikokoisesta kaupungista ja 13km päässä lähimmästä kirkonkylästä, siellä siis kaikki lähipalvelut. Vielä muutama vuosi sitten pääsi bussilla kirkolle n. 1,5km:n päässä olevalta pysäkiltä, mutta ei enää ollenkaan enää kulkee vain koulutaksit.

joo..no ehkä se ajokorttikin on mahdollinen kun tämä unelmani realisoituu. kyllä mulla tukijoukkojakin on (osaajia) vaikka osa on skeptisiä mutta onneksi vain "osa".

Vierailija
22/32 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on metsää ja rappiotaloja niin lähellä kaikkia kaupunkeja että ihan turha lähteä Lappiin jos ihmissuhteet on etelässä.

Älä tee tosta liian vaikeata.

joo en mielelläni hirveän kauas lähtiskään mutta hinta ratkasee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat rappiotilan? Tervetuloa elämääni.

Vierailija
24/32 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juttu on niin että tuo on täysin mahdollista mutta ei ilman yhtä asiaa. Toimiva auto. Se on vaan pakko olla. Usko mua, mä tiedän.

Auto millä pääsee liikkumaan kelillä kuin kelillä, auraamattomilla pikkuteillä, jos tässä nyt oltu etsimässä vain kesäasuntoa.

Vierailija
25/32 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juttu on niin että tuo on täysin mahdollista mutta ei ilman yhtä asiaa. Toimiva auto. Se on vaan pakko olla. Usko mua, mä tiedän.

Auto millä pääsee liikkumaan kelillä kuin kelillä, auraamattomilla pikkuteillä, jos tässä nyt oltu etsimässä vain kesäasuntoa.

Kesäasuntoa, puuhamaata, harraste-sekä työtiloja. Kaikki samassa paketissa. ap

Vierailija
26/32 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluat rappiotilan? Tervetuloa elämääni.

Voi voi. etkö mitenkään voi päästä irti rappiotilastasi?

Vierailija
27/32 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-suomi, Pohjois-karjala, Kainuu. Siellä mieli lepää. Ja pitäs olla halpaakin. Lappi on aika kaukana ja ne sääsket ja polttiaiset ja kaikki. Tulevaisuudessa kun ne hirvikärpäsetkin levii niin johan on hyönteissoppa valmis.

Vierailija
28/32 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinun tulisi saada käytännössä ilmaiseksi mökki tai rappiotila? Niistäkin kun joutuu maksamaan niin kiinteistöverot kuin jätemaksut, usein tiemaksunkin, joten mikä ihmeen into tuollaiseen, jos ei ole rahaa?

Lyhyesti.. Haluan itselleni puuhamaan missä toteuttaa eräilyä mökkeilyä erilaisia projekteja. TYÖ sekä harrasteprojekteja.

Tekijät tekee unelmoijat unelmoi. Oon mielummin se vaatimaton tekijä kuin en tee mitään. Koskaan ikinä ja kiikkustuoli. ap

Tekijät tekee ja unelmoijat unelmoi ja sitten ovat kaltaisesi, jotka unelmoivat tekemättä yhtään mitään saavuttaakseen unelmansa.

Vierailija
29/32 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tällaiseen ilmastorikollisuuteen tulee joku energiavero tai haittavero. Kyllä voi ihmiset olla itsekkäitä

Vierailija
30/32 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinun tulisi saada käytännössä ilmaiseksi mökki tai rappiotila? Niistäkin kun joutuu maksamaan niin kiinteistöverot kuin jätemaksut, usein tiemaksunkin, joten mikä ihmeen into tuollaiseen, jos ei ole rahaa?

Lyhyesti.. Haluan itselleni puuhamaan missä toteuttaa eräilyä mökkeilyä erilaisia projekteja. TYÖ sekä harrasteprojekteja.

Tekijät tekee unelmoijat unelmoi. Oon mielummin se vaatimaton tekijä kuin en tee mitään. Koskaan ikinä ja kiikkustuoli. ap

Tekijät tekee ja unelmoijat unelmoi ja sitten ovat kaltaisesi, jotka unelmoivat tekemättä yhtään mitään saavuttaakseen unelmansa.

Mikä riipii?

Vierailija
31/32 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti tällaiseen ilmastorikollisuuteen tulee joku energiavero tai haittavero. Kyllä voi ihmiset olla itsekkäitä

Millaseen ilmastorikollisuuteen??

Vierailija
32/32 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maaseudun mökit ovat enimmäkseen paikallisten vanhojenpoikien omistuksessa. Mikä on heidän halukkuutensa myydä pilkkahintaan usein tunnesiteitä omaava synnyinkoti maailmalle tukkaputkella lähteneille naapurintytöille vaikka näillä kuinka olisi juoksut juostu?

Ei välttämättä suuri.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi