30v naisen deitti-ilmo; "Arkea Pyörittää vuorotyöt. Oma elämä vakaata ja hyvää, nuoruusvuodet ja menot takana"
Ja ei edes ole trolli.
Näinkö sitä on tämän palstan valittajat olleet oikeassa niistä naisten "parhaista nuoruusvuosista", ja miten ne vietetään?
Nyt ilmeisesti haussa se vakavarainen insinööri? tai jotain sinne päin
Kommentit (221)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Arkea pyörittää vuorotyöt"---> "Työskentelen alalla x vuorotyössä, joten elämänrytmini voi olla epätyypillinen/epäsäännöllinen"
"Oma elämä vakaata ja hyvää"---> Olen onnellinen ja tyytyväinen elämääni, etsin kumppania jakamaan sen kanssani.
"Juoksut, menot takanapäin"---> Baareissa riekkuminen ei kiinnosta, mutta suhtaudun intohimoisesti asioihin x, y ja z. Harrastuksiini kuuluu x, y ja z. Suurin haaveeni elämässäni on y.
Sitten miesten tulkinta sillä miestähän tällä tavoiteltiin:
"Arkea pyörittää vuorotyöt"---> " Seksiä harrastetaan ja nähdään ylipäätään, silloin kun minä sanon"
"Oma elämä vakaata ja hyvää" --> "Näet minua harvoin"
"Juoksut, menot takanapäin"---> "Nuoruudessani on useita irtosuhteita ehkä jokin vähän vakavampi mutta olen ollut kunnon biletyttö. Lisäksi minulla on paljon mieskavereita"
Et olisi paremmin voinut tätä sanoa.
Vierailija kirjoitti:
"pelit on jo pelattu"
"juoksut on jo juostu"
"nuoruusvuodet ja menot jo takana"Eli nuoruusvuodet vietetty panorinkelissä, mutta sieltä ei saatu ketään sitoutettua, ja nyt on sitten tyydyttävä siihen perusmieheen...Salaa nainen kuitenkin aina tulee haaveilemaan noista vuosista ja ehkä jostakin tietystä sieltä
Haluaa "vakaan" miehen joka suostuu parinvaihtobileisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta oli kiva käydä viikonloppuisin kavereiden kanssa baarissa. Sitten jossain vaiheessa huomasin, että oli kivempi tehdä jotain muuta. Lauantai-ilta sohvalla hyvän kirjan kanssa olikin houkuttelevampaa. Jos tuo on jostain miehestä moraalitonta, niin ihan sama, ei kiinnosta.
Kyllä. Ja onhan se kiva sitten muistella niitä jänniä nuoruuden miesseikkailuja, kun on tasaisessa ja turvallisessa suhteessa vähän kiltimmän miehen kanssa :)
Ei minulla mitään miesseikkailuja ikinä ollut. Se, että sinä panet ketä sattuu, kertoo vain sinusta.
Voi kuule, jos olisi mahdollisuus, niin varmasti panisin.
Minä en, joten se ero meissä on. Sinä et ainakaan ole mitään puolisomatskua.
En haluaisi sellaista ollakaan. Haluan olla vapaa.
Haluat olla vapaa panemaan ketä sattuu. No, meneehän se elämä noinkin, jos siitä tykkää. Minä en näe tuossa mitään järkeä.
Niin, sitäkin. Mutta et näe siinä mitään järkeä, koska et todennäköisesti ole mies. Haluat vakaan, turvallisen ja monogamisen parisuhteen, jossa mies on sekä komea, että rakastaa sinua juuri sellaisena, kuin olet. Tekee myös puolet kotitöistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis anteeksi... En ole koskaan ymmärtänyt, miksi se joitakin niin katkeroittaa jos entinen hurvittelija haluaa mennä sen vakavan inssin kanssa kimppaan kun ikää tulee?
Tai ylipäätään. Mitä sen on väliä kuka millaistakin kumppania hakee?
Jos olet itse se inssimies niin herranjumala. Eihän kukaan sua pakota tuollaista naista ottamaan! Jätä sellaiselle jolle kelpaa.
No kerron täältä miesten maailmasta, että se olisi jonkin verran nöyryyttävää olla tuo insinöörimies naisten hurvitteluvuosien jälkeen. Ei siitä tarvitse joka kerta kitistiä, jos miehillä on omat kriteerinsä sille, millainen nainen on vaimomatskua. Itsekin arvioitte miehet pituuden, hiusten ja lihasten perusteella.
Kuka täällä kitisee? Sinä saat vaatia vaikka neitsyen 20-vuotiaan bikinimallin jos siltä tuntuu. Ei sun tarvii vilkaistakaan aloituksen tyylisiin naisiin päin. Eikä kenenkään muunkaan miehen.
Jostain syystä näitä mainitsemiani ihannenaisia ei riitä ihan kaikille. Sitten voi miettiä, mikä on tärkeää ja mistä voi joustaa. Ja jos ei millään voi joustaa niin aina voi olla yksin.
Näin me naisetkin tehdään. Ei niitä 2m kalsarimallijuristilääkäreitäkään kaikille riitä. :D
N31
Maailmasta riittää helposti vaikka kaksi 20 vuotiasta neitsyt naista jokaiselle suomalaiselle miehelle. Miksi se ärsyttää suomalaista naista niin paljon?
No miksi te sitten kitisette täällä vauva.fi palstalla ettekä käy hakemassa niitä 20v neitsyitä, kerta niitä jossain jemmassa on teille kaikille peräti 2kpl?
Haen sulle ennemmin lentoliput että näet hieman muutakin kuin omaa kaveripiiriäsi.
Ei mee sä vaan Tallinnan strippibaareista hakemaan max. 24v neitsyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että meinaa etteivät baarit ja biletys enää kauheasti kiinnostele. Sitä en tiedä, miksi oletat nuoruusvuosien olevan parhaita, kamalasti hommaa edessä ja kaikki on kauhean epävarmaa.
Kyllä tuo on ihan höpötystä, joskus jos baarissa rampannut niin pitää sitä myöhemminkin vähintään silloin tällöin päästä tuulettumaan tyttöjen kaa.
Niin? Entä sitten? Eikö miehet käy koskaan missään perheellistymisen jälkeen kavereiden kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis anteeksi... En ole koskaan ymmärtänyt, miksi se joitakin niin katkeroittaa jos entinen hurvittelija haluaa mennä sen vakavan inssin kanssa kimppaan kun ikää tulee?
Jos olet itse se inssimies niin herranjumala. Eihän kukaan sua pakota tuollaista naista ottamaan! Jätä sellaiselle jolle kelpaa.
No kerron täältä miesten maailmasta, että se olisi jonkin verran nöyryyttävää olla tuo insinöörimies naisten hurvitteluvuosien jälkeen. Ei siitä tarvitse joka kerta kitistiä, jos miehillä on omat kriteerinsä sille, millainen nainen on vaimomatskua. Itsekin arvioitte miehet pituuden, hiusten ja lihasten perusteella.
Kuka täällä kitisee? Sinä saat vaatia vaikka neitsyen 20-vuotiaan bikinimallin jos siltä tuntuu. Ei sun tarvii vilkaistakaan aloituksen tyylisiin naisiin päin. Eikä kenenkään muunkaan miehen.
Jostain syystä näitä mainitsemiani ihannenaisia ei riitä ihan kaikille. Sitten voi miettiä, mikä on tärkeää ja mistä voi joustaa. Ja jos ei millään voi joustaa niin aina voi olla yksin.
Näin me naisetkin tehdään. Ei niitä 2m kalsarimallijuristilääkäreitäkään kaikille riitä. :D
N31
Maailmasta riittää helposti vaikka kaksi 20 vuotiasta neitsyt naista jokaiselle suomalaiselle miehelle. Miksi se ärsyttää suomalaista naista niin paljon?
No miksi te sitten kitisette täällä vauva.fi palstalla ettekä käy hakemassa niitä 20v neitsyitä, kerta niitä jossain jemmassa on teille kaikille peräti 2kpl?
Haen sulle ennemmin lentoliput että näet hieman muutakin kuin omaa kaveripiiriäsi.
Ymmärsinkö nyt oikein? Tarjoat minulle lentolipun ja kaksi neitsyettä? Alan jo pakkaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin näkyy taas palstamiesten ajatusmaailma. Jos nainen on elänyt aktiivista elämää nuorena, se tarkoittaa kertapanoja ja orgioita, jos nainen menee lomamatkalle, se on aina seksiloma, jos nainen menee töiden tai opiskelujen vuoksi ulkomaille, se menee sinne vain sekstaamaan jne. Oikeastaan aina, kun nainen on tai elää itsenäisesti missään, se on jotenkin harrastamassa seksiä, jep jep.
Tämähän johtuu siitä, että nainen on harrastanut seksiä jo useita satoja, ellei tuhansia kertoja keski-ikään mennessä kun taas miehellä lykyssä yhden käden sormilla laskettava määrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että meinaa etteivät baarit ja biletys enää kauheasti kiinnostele. Sitä en tiedä, miksi oletat nuoruusvuosien olevan parhaita, kamalasti hommaa edessä ja kaikki on kauhean epävarmaa.
Kyllä tuo on ihan höpötystä, joskus jos baarissa rampannut niin pitää sitä myöhemminkin vähintään silloin tällöin päästä tuulettumaan tyttöjen kaa.
Niin? Entä sitten? Eikö miehet käy koskaan missään perheellistymisen jälkeen kavereiden kanssa?
Ei ole vanhoja kavereita näkynyt enää sen jälkeen, kun alkoivat seurustelemaan naisen kanssa. Katosivat hetkessä. Somesta näkee jotain perhepäivityksiä silloin tällöin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"pelit on jo pelattu"
"juoksut on jo juostu"
"nuoruusvuodet ja menot jo takana"Eli nuoruusvuodet vietetty panorinkelissä, mutta sieltä ei saatu ketään sitoutettua, ja nyt on sitten tyydyttävä siihen perusmieheen...Salaa nainen kuitenkin aina tulee haaveilemaan noista vuosista ja ehkä jostakin tietystä sieltä
Mutta koska naiset eivät vieläkään ole oppineet ymmärtämään, mitä tarkoittaa "vaimomatsku", niin tuo teksti on vain lisättävä keski-ikään tultaessa omaan profiiliin. Ikään kuin se tuleva deitti tuntisi olonsa arvostetuksi. Naisten maailmassahan on kunnia päästä yhden miehen kanssa sitoutuneeseen, rakastavaan ja turvalliseen parisuhteeseen, kun taas miehelle on kunnia saada mahdollisimman monia kauniita naisia sänkyyn. Naiset ajattelevat, että miehet ajattelevat raadollisessa deittailumaailmassa samalla tavalla, kuin naiset itse ajattelevat.
Eiköhän tuo "vaimomatsku" juttu ole sitä 1800 luvun juttua kun nykyään nainen on itsenäinen ja pärjää hyvin yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole vanhoja kavereita näkynyt enää sen jälkeen, kun alkoivat seurustelemaan naisen kanssa. Katosivat hetkessä. Somesta näkee jotain perhepäivityksiä silloin tällöin.
Säkö oot kateellinen siitä ettei päästä juuri mihinkään? Ihme hinku miehillä on päästä pariutumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"pelit on jo pelattu"
"juoksut on jo juostu"
Mutta koska naiset eivät vieläkään ole oppineet ymmärtämään, mitä tarkoittaa "vaimomatsku", niin tuo teksti on vain lisättävä keski-ikään tultaessa omaan profiiliin. Ikään kuin se tuleva deitti tuntisi olonsa arvostetuksi. Naisten maailmassahan on kunnia päästä yhden miehen kanssa sitoutuneeseen, rakastavaan ja turvalliseen parisuhteeseen, kun taas miehelle on kunnia saada mahdollisimman monia kauniita naisia sänkyyn. Naiset ajattelevat, että miehet ajattelevat raadollisessa deittailumaailmassa samalla tavalla, kuin naiset itse ajattelevat.
Eiköhän tuo "vaimomatsku" juttu ole sitä 1800 luvun juttua kun nykyään nainen on itsenäinen ja pärjää hyvin yksin.
No sitten ei varmaan kannata olla Tinderissä kertomassa sitä, että nuoruuden juoksut on juostu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N31
Onko näin? No sehän on hienoa! Ei muutakun iskemään sitten!
N31
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin näkyy taas palstamiesten ajatusmaailma. Jos nainen on elänyt aktiivista elämää nuorena, se tarkoittaa kertapanoja ja orgioita, jos nainen menee lomamatkalle, se on aina seksiloma, jos nainen menee töiden tai opiskelujen vuoksi ulkomaille, se menee sinne vain sekstaamaan jne. Oikeastaan aina, kun nainen on tai elää itsenäisesti missään, se on jotenkin harrastamassa seksiä, jep jep.
Tämähän johtuu siitä, että nainen on harrastanut seksiä jo useita satoja, ellei tuhansia kertoja keski-ikään mennessä kun taas miehellä lykyssä yhden käden sormilla laskettava määrä.
Tuossa on kyllä todella outo parisuhde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"pelit on jo pelattu"
"juoksut on jo juostu"
No sitten ei varmaan kannata olla Tinderissä kertomassa sitä, että nuoruuden juoksut on juostu.
Köyhä mies köhii työssäkäyvää naista kohti. Oma kyky ei riitä muuhun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N31
Olen täysin samaa mieltä. Mutta meillä miehillä on eri kriteerit parisuhteeseen, kuin naisilla. Ja minä olen sitten mieluummin yksin, kun otan noita nuoruuden taakse jättäneitä tyytyjiä. Ei kiinnosta.
Kun nainen kertoo olevansa yksin hän saa paljon yläpeukkuja ja kun mies kertoo olevansa yksin hän saa alapeukkuja kuten myös jos kertoo ottaneen ulkomaalaisen naisen.
Suomalaiset naiset haluaa miehen olevan ainoastaan onneton.Noku alatte rutisee kuluista. Joka saatanan kerta tulee puskista perinteisten naisten halu keskittyä äitiyteen ja kotona oloon. "Mutku Jarkon muija meni töihin".. Niin Jarkko. Enemmistö vanhoillisista maista tulevista haluaa kunnioittaa perinteitä.
TÄH? Ei kukaan suomalainen mies halua että nainen menee töihin.
Kyllä naiset itse sinne töihin tunkivat mm. 90 luvulla "itsenäinen nainen" "tasa-arvo" jne buumilla.
"mies kykenee hoitaa kotityöt siinä missä nainenkin" Eikö soita yhtään kelloja?
Kotiäidiksi pyrkivät naiset menee kuin kuumille kiville ja heidät haukutaan naisten toimesta.
Vierailija kirjoitti:
Voi ei eivätkö naiset tajua miten ylimielisen kuvan tuo menot on takana- lause antaa.
Ei, ihan oikeasti en tajua. Minun mielestäni noissa lainauksissa ei millään tavalla anneta ymmärtää että kyseinen nainen olisi seikkaillut kymmenien miesten kanssa iloisessa nuoruudessaan ja nyt etsii jotain "vakavaraista insinööriä". Tuo tulkinta on vain ja ainoastaan sinun päässäsi. Asia voi olla noin tai voi aivan hyvin olla myös niin että "menot" tarkoittaa pitkiä baari-iltoja, tanssimista yökerhoissa, rantalomia, mitä nyt monet nuorena tekevät. Ja nyt 30-vuotiaana, vuorotyössä olevana tuollainen ei enää kiinnosta, ja etsii miestä jolla myös on takana tuollainen nuoruus ja nyt on sitten siirtynyt toiseen vaiheeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta oli kiva käydä viikonloppuisin kavereiden kanssa baarissa. Sitten jossain vaiheessa huomasin, että oli kivempi tehdä jotain muuta. Lauantai-ilta sohvalla hyvän kirjan kanssa olikin houkuttelevampaa. Jos tuo on jostain miehestä moraalitonta, niin ihan sama, ei kiinnosta.
Kyllä. Ja onhan se kiva sitten muistella niitä jänniä nuoruuden miesseikkailuja, kun on tasaisessa ja turvallisessa suhteessa vähän kiltimmän miehen kanssa :)
Tätä muistelua tapahtuu erityisesti tyttöjen illoissa niin että räkätys käy.
Käytkö niissä useinkin?
En, mutta olen ravintolassa töissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minulla mitään miesseikkailuja ikinä ollut. Se, että sinä panet ketä sattuu, kertoo vain sinusta.
Kato neitsyt! mukavaa että on muitakin.
M34
Olen kylläkin naimisissa ja minulla on lapsia.