Jättäisittekö heti miehenne, jos kävisi ilmi
että hän on käyttänyt huumeita useamman viikon ajan viime kesänä tieltä salaa. Vai antaisitteko vielä yhden mahdollisuuden, jos mies todella lupaa lopettaa ja pysyä raittiina?
Kommentit (20)
On vain ajan kysymys, koska meille tulee ero. En halua lasteni kasvavan päihdeongelmaisessa perheessä, parempi elää vain äitinsä kanssa. (itse en juo kuin yhden siiderin 1-2 kertaa vuodessa)
ap
Huumeet on paha juttu, mutta se salaaminen kertoo jo paljon enemmän. Silloin on kyseessä jo isompi ongelma sekä huumeiden kanssa että parisuhteessa.
Minähän en narkkaria katsoisi sekunninkaan vertaa! Varsinkin jos on lapsia niin äkkiä eroon moisesta! Vai jäätkö odottelemaan mitä keksii tehdä kun seuraavan kerran on huumepöllyssä???
se sotii niin paljon periaatteitani vastaan, että en näkisi muuta kun eron
jos kahdesta pahasta pitäisi valita
Mutta olen ihan shokissa, tämä vaan pahenee tämä minun tila. Mies kertoi noin 4 viikkoa sitten. Joudun varmaan hakemaan mielialalääkityksen tmv. En saa nukuttua öisin. Mies luulee, että anteeksipyyntö riittää. Ja nyt vika on siis minussa, kun en pysty unohtamaan ja antamaan anteeksi.
ap
En tiedä mitä tehdä. Mistä voisi edes saada apua tällaisessa tilanteessa???
ap
Mutta tää on kyllä aivan hirveetä. Mies oli esikoisen kanssa puistossakin kamapäissään ym... siis vaikka mitä olisi voinut tapahtua. Luulin mieheni sairastuneen psyykkisesti, kun oli niin outo!
ap
Jos ois pössytellyt pilveä jollain poikien mökkireissulla ja asia jäi siihen niin ei musta vakavaa. Mutta kertoiko kuitenkin nyt itse vai kuulitko joltain muulta?
toinen näistä mun tutuista teki niin, nyt on 2 v lapsen yksinhuoltaja. ja toinen uskoo ja luottaa että mies on kuivilla, ja koko suku on koko ajan ihan sydän syrjällään että käyttääkö se taas kun se on noin outo.
Niin pieniä määriä, että nukkui yöt kumminkin ja päälle päin oli vaan outo tai rauhallinen... Luulin tosiaan miehen sairastuneen maanisdepressioon tmv
ap
En voi kertoa sukulaisilleni, en perheellenikään. He ovat jo muutenkin huolissaan jaksamisestani. Miten mun mies voi pettää mut näin??? En voi ymmärtää??!! Muutama kaverini tietää asian.
ap
Tämä on niin kamala juttu. En kehtaa kertoa.
ap
Itse vaatisin terapiaan menoa, jos aikoisi jatkaa mun kanssa.
tuskin monikaan lähtis kylmiltään piikittämään itteensä....
aika vaikee olis luottaa mieheen sen jälkeen mut en kyllä jättäis ilman asian selvittämistä.
Narkkarin puheisiin ei kannata luottaa