Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään bussissa

Vierailija
18.11.2022 |

Olitko tänään bussissa, ja tapahtuiko .... ?
Huolestuitko mistään... ?

Kommentit (30)

Vierailija
22/30 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvipuistohullu kirjoitti:

https://www.feissarimokat.com/2022/11/juttuja-joukkoliikenteesta-osa-63/

Joku oli ja huolestui 😂

Juu tuttu tarina. Tuo toinen Jan:in tarina on todella hauska. Pitäisi mennä kauppaan, pelkään että kaupassa alkaa naurattaa hysteerisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En matkusta bussissa. Siellä on m u t a k u o n o j a,

Lähi-i täläisiä ja roadmaneja.

Vierailija
24/30 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosikausia sitten matkustin bussi nro 18 Meilahden sairaalaan 2-vuotiaan lapseni kanssa, sisareni oli vakavasti sairas. Viereemme istui miellyttävän oloinen n. 50v. mies, vaihdoimme muutamia lauseita ja hän alkoi yllättäen laulaa lapselleni aivan jumalaisella äänellä, en muista mikä laulu oli, mutta en ikinä voi unohtaa. Ihania kohtaamisia voi tapahtua.

Vierailija
25/30 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tällä viikolla semmoisessa paikassa jossa ei ole parkkipaikkoja autolle lähimaillakaan niin olen bussilla kulkenut pitkästä aikaa. On se kyllä ihan eri maailma henkilöautolla ajeluun verrattuna.

Olen kiinnittänyt huomiota että vaikka keli on liukas, bussikuskit ajaa turhan lähellä edelläajavaa ja sitten joutuvat tekemään melko kovia jarrutuksia, meno on aika tökeröä ja epämukavaa tällä tavalla. Näköjään suojatietä ylittävä jalankulkijakin tuli kuljettajalle yllätyksenä eteen kun kova äkkinäinen jarrutus sen vuoksi. Ajan itse paljon jouheammin ja ennakoivammin henkilöautolla.

Vierailija
26/30 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään bussissa keski-ikäinen nainen yritti livahtaa keskiovesta sisään maksamatta ja kuski litisti naisen oven väliin.

Vierailija
27/30 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku lapsi kaivoi korvaansa ja sen jälkeen söi löydöksensä

Totta ei se aaltolan paskahousu tiedä sen enempää kuin joku samalla ideologialla varustettu kuka tahansa muu.

Vierailija
28/30 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari matkaa. Sinne ja takaisin. Ei raportoitavaa.

Vierailija
29/30 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tällä viikolla semmoisessa paikassa jossa ei ole parkkipaikkoja autolle lähimaillakaan niin olen bussilla kulkenut pitkästä aikaa. On se kyllä ihan eri maailma henkilöautolla ajeluun verrattuna.

Olen kiinnittänyt huomiota että vaikka keli on liukas, bussikuskit ajaa turhan lähellä edelläajavaa ja sitten joutuvat tekemään melko kovia jarrutuksia, meno on aika tökeröä ja epämukavaa tällä tavalla. Näköjään suojatietä ylittävä jalankulkijakin tuli kuljettajalle yllätyksenä eteen kun kova äkkinäinen jarrutus sen vuoksi. Ajan itse paljon jouheammin ja ennakoivammin henkilöautolla.

Autolla liikkumaan tottuneena bussikyyti on kuin arvonalennus, tulee ikävästi kouluajat mieleen kun bussi täyttyy koululaisista matkan varrella, vieressä istuu porukkaa laidasta laitaan, vaahtosammuttimen kokoisista puliukkoihin, ei turvavöitä, soft touch muovilaatuja, tunnelmavalaistuksen puuttumisesta puhumattakaan.

Vierailija
30/30 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilöautolla ajamaan tottuneena ja poikkeuksellisesti tilapäisesti nyt bussilla kulkijana tietämättömänä kysyn että onko paikallisbusseissa joitain kirjoittamattomia sääntöjä mihin kohti bussia matkustamoa pitäisi aikuisten istua ja onko esim. koululaisille joku tietty toinen paikka?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi