Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ZADAA kokemuksia 2022

Who knows best
18.11.2022 |

Hei, kiinnostaisi kuulla tuoreita kokemuksia Zadaasta. Ostajat ja myyjät. Itse juuri ostin pari tuotetta sieltä, mutta nyt alkoi vähän jänskättää että lähettääkö myyjät niitä ollenkaan : D onko Zadaa sittenkin nykyään vain appi missä esitellä omaa tyyliä ja itseään?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse myyn ja ostan sieltä usein ja ainakin tähän mennessä kaikki on sekä lähtenyt että tullut perille moitteettomasti :D. Hämmentäviä kuvia kyllä monilla. Itse kuvaan vain pelkän tuotteen. Osa ehdottelee törkeän matalia hintoja aiempaa enemmän, vaikka olisi käyttämätön tuote edulliseen hintaan. (En siis puhu vain itse myymistäni tuotteista) 

Vierailija
2/3 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan tosi paljon vaatteita ja kenkiä Zadaasta. Löysin sovelluksen joskus 2021 ja sen jälkeen olen ostanut oikeastaan kaikki vaatteeni Zadaasta (pl. alusvaatteet ja sukat).

Olen päivittänyt vaatekaappia parempilaatuiseksi opiskeluvuosien jälkeen. Opiskellessa tuli ostettua sitä halvinta mahdollista ja moni vaate mennyt rikki. Nyt ostan tilalle parempaa sovelluksesta. Olen löytänyt itselle halvalla käyttämättömät kuorihousut, kengät, untuvatakin ja sisävaatteita töihin. Lapselle olen ostanut mm. untuvatakin ja kengät. Kaikki ihan uuden näköistä ja maksanut enimmillään 40 euroa/kpl. Usein 10-15 e/kpl.

Pääsääntöisesti olen saanut ostokset viikossa postiin. Kerran myyjä oli reissussa, mutta ilmoitti asiasta viestillä ja vei paketin postiin heti palattuaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku haluaa kokeilla Zadaata niin koodilla IN3106 saa ensimmäisen toimituksen ilmaiseksi. Promokoodi lunastetaan omassa profiilissa: avaa asetukset, mene kohtaan promootiot ja kirjoita koodi IN3106 sinne :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi