Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko jotenkin outo odottaja?

Vierailija
07.11.2006 |

Vasta 20 viikkoa odotusta takana ja nyt jo ongelmia ollut omasta mielestäni liikaa.

Pää särkee todella kovin ja usein, pahoinvointi vei sairauslomalle alkuaikoina ja nyt mahaa särkee niin kovin että äkkiliikkeet sattuuu. Jos olen autossa ja tiessä on töyssyjä en voi muuta kuin vaikerrella. Tuolilta noustessakin sattuu.

Sanokaa että nämä kolme asiaa ovat niin tavallisia ja ei kannata hävetä että ne kaikki on sattunut mulle yhdessä raskaudessa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttele ihmeessä asiasta neuvolassa, voihan olla että jotain on vialla!

Vierailija
2/4 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä kivuista olen sanonut rv 15 lähtien, mutta mitään ei ultrassa löydy.

Aiemmin mulla on ollut korkea kipukynnys. Olenko nyt liian herkkä valittamaan ja jokainen raskaana oleva tuntee kipua kääntäessään kylkeä sängyssä, noustessaan tuolilta? Vai onko kipukynnykseni alentunut vauvan myötä? En kylläkään pelkää vauvan menettämistä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuolilta tai istuessaan töyssyisellä tiellä autossa. Mulla ei juuri ollut mitään isompia kipuja edes viimesilläni, toki liikkuminen oli kömpelöä ja hankalaa. Onkohan sulla nyt sitten niitä kuuluisia liitoskipuja? Googleta jospa löytäisit tietoa mikä on normaalia. Ja mielestäni ultralla ei täs tapauksessa näe mikä on vikana, sinuahan tässä pitäis tutkia eikä vauvaa.

Vierailija
4/4 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta normaalilta. Ehkä jotain on pielessä....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan