Onko täällä ketään paikalla, joka on asunut Ullanlinnassa 60-luvulla?
Kommentit (47)
Oliko Kasarmikadun ja Tähtitorninkadun kulmassa kauppa 60-luvulla?
Vierailija kirjoitti:
Olisi pitänyt varmaan jo heti kertoa että olin vauva kun siellä päin asuin. Sori😬😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi pitänyt varmaan jo heti kertoa että olin vauva kun siellä päin asuin. Sori😬😁
No voi harmi. 🙂
Onko vieläkään ketään varttunutta helsinkiläistä paikalla?
En ole asunut Ullanlinnassa 60-luvulla mutta käykö jos olen asunut Turun Varissuolla 90-luvulla?
Vierailija kirjoitti:
En ole asunut Ullanlinnassa 60-luvulla mutta käykö jos olen asunut Turun Varissuolla 90-luvulla?
Kyllä se käy, jos tiedät vastauksen kysymykseen.
Siis tarkoitat sitä kulmaa, jossa on se kauhea uudisrakennus?
Mutta sori, en tiedä vastausta, asuimme Kapteeninkadulla ja olin alle kouluikäinen 60-luvulla.
Vierailija kirjoitti:
Siis tarkoitat sitä kulmaa, jossa on se kauhea uudisrakennus?
Mutta sori, en tiedä vastausta, asuimme Kapteeninkadulla ja olin alle kouluikäinen 60-luvulla.
Joo, sen kauhean uudisrakennuksen kulmaa. Oliko siinä kellarikerroksessa kauppa? Olisin niin kiitollinen, jos joku osaisi kertoa.
On siinä ollut kauppa ainakin 80 luvulla. Mitä muuta haluat tietää?
Olen asunut 80 luvulta 90 alkuun asti. On ollut kauppa kulmassa. Vuorimiehenkatu puisto tuli tutuksi. Kaikki muutkin kulmat ja kolot kaivariin et kouluihin asti.
En usko että 60-lukua on ollut olemassa.
Vierailija kirjoitti:
No ei ollut kauppaa siinä kulmassa ainakaan 80-luvulla.
Mikä kauppa? Mitä siellä myytiin?
Ei ole ollut kauppaa ainakaan v.1963 jälkeen, jolloin talo rakennettiin. Siis se parvekkeellinen tiiliverhoitu talo kyseessä. Asuin siinä talossa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ollut kauppaa ainakaan v.1963 jälkeen, jolloin talo rakennettiin. Siis se parvekkeellinen tiiliverhoitu talo kyseessä. Asuin siinä talossa.
Muistatko sitten mitä siinä kulmassa oli? Kun siis mentiin rappuset alas kellarikerrokseen ja katutasossa on ne pienet ikkunat. Joku kauppa siellä ystäväni mukaan oli, tai joku yleinen tila, mutta nyt pitäisi saada tietää mikä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ollut kauppaa siinä kulmassa ainakaan 80-luvulla.
Kyllä oli.
Pitää oikein ajatella kun siitä on niin kauan...
Anna tulla.