Mikähän voisi olla syynä jos deittinainen ei yhtäkkiä vastaa viesteihini?
Tai siis vastaili vielä eilen ihan normaalisti, mutta tänään ei sitten oikeastaan lainkaan. Olen tässä tänään tykitellyt varmaan jo parikymmentä viestiä ja yhteeenkään ei ole tullut vastausta.
Kommentit (13)
Sillä on muutakin elämää. Parinkymmenen viestin jälkeen sanoisin toiselle että se on bai bai koska oot tommonen hermoheikko.
Tälleen vastaan nyt tälle trolli-provolle.
Kiinnostavampi mies löytyi. Ehkä hunks, ehkä kirjailija, näyttelijä tai muusikko..
Peli on menetetty. Jos nainen on oikeasti kiinnostunut niin sillä ei niin kiire voi olla, ettei päivän aikana ehtisi viestiin vastaamana. Kyllä se nainen omille kavereilleen vastaa parissa minuutissa.
Tuollainen viesteillä pommittaminen on ärsyttävää roikkumista. Jos et tapaile teini-ikäistä niin aikuiset ei rävellä koko päivää puhelintaan kun on ihan oikeasti tekemistäkin.
Ajatella, jos joku OIKEASTI tekisi noin...
Mulle kävi kerran näin. Olin se nainen, joka ei vastannut. Oli kiireinen päivä, enkä ehtinyt tai jaksanut vastata kenellekään kellä ei ollut oikeesti sos asiaa. Dettimies oli pommittanut viestejä ja suutttunut, kun kestää vastata. Sen jälkeen kyllä loppui mielenkiinto miestä kohtaan, kun oli sen verran ahdistava pommitus. En minä jaksa olla puhelimessa kiinni 24/7 enkä odota sitä muilta.
Ehkä sillä on muutakin elämää, kun vaan sinä.
Mitähän asiaa sulla on ollu parinkymmenen viestin verran? Jos ne on vaan:
Moi!
Mitä teet?
Huhuu?
Jne. Jne.
Itse en ainakaan työpäivän aikana pidä puhelintani mukana, katson työpäivän jälkeen onko viestejä. Joskus ei yhtään, joskus 16. Sitten en viitsi vastata klo 21 jälkeen. Katson seuraavana päivänä vastaanko mitään.
Luulen, että viestit eivät ole tehneet vaikutusta. Olettaisin, että jos lähetät kuvan sukukalleuksistasi, niin sitten voisi taas kiinnostua.
Se on voimautunut ja päättänyt, että naisena pysyttelee kaukana miehistä koska miehet ovat etuoikeutettuja.
Laita niitä viestejä vimmatusti lisää niin jossain vaiheessa tulee vastauskin.