Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaatteiden laadusta on tullut todella huonoa. T-paitoihin ja boxereihin tulee reikiä jo parin viikon käytön jälkeen

Vierailija
17.11.2022 |

Samaan aikaan minulla on t-paitoja jotka ostin yli 10-vuotta sitten ja hyvin ovat kestäneet tähänkin päivään asti.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin sä niitä käytät jos noin nopeesti hajoo?

Vierailija
2/9 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin sä niitä käytät jos noin nopeesti hajoo?

Hei Risto äitisi huutelee sinua nukkumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuvillan viljelystä on tullut kallista kun viljelymaissa on vesipula ja sadot ovat huonot. Täytyy tehdä ohuempaa laatua ja kun ei ole varaa kunnon kutomakoneisiin tulee virhepistoja ja näistä tulee reikiä. Ompelu on huonolaatuista kun ammattitaidottomat ompelevat halpatuontimaissa. Laatu on kärisinyt kautta linjan. 

Vierailija
4/9 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei? Ei mulla kyllä vaatteisiin tule parissa viikossa reikiä. Ei edes parissa vuodessa. Mitä sä niille oikein teet?

Vierailija
5/9 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei? Ei mulla kyllä vaatteisiin tule parissa viikossa reikiä. Ei edes parissa vuodessa. Mitä sä niille oikein teet?

RISTOOOOOO NUKKUMAAAAN, tulen peittelemään sinut kohta.

Vierailija
6/9 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä kuulukaan käyttää mällirätteinä.

Vierailija
7/9 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ostat vaatteesi?

Vierailija
8/9 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tarkistaa ettei pesukoneen rummussa ole mitää mikä repii pyykkeihin pieniä reikiä.

Jos pyykissä mukana vaatteita joissa vetoketjuja niin ne hyvin kiinni etteivät vahingoita muuta pyykkiä.

Nykyään tehoviljely tekee puuvillan säikeistä lyhyempiä ja ahneuksissa käytetään huonolaatuista puuvillaa halpoihin kankaisiin.

Vierailija
9/9 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ap tarkista vielä ettei sinulla ole vaatekaapissa pieniä lemmikkihyönteisiä jotka tekevät reikiä vaatteisiisi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan