Palstalla on Terveystalon mielenterveyspalvelujen mainos - nyt osui oikeaan paikkaan
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
ItsellÀni nÀkyy Àlytelevisiotarjouksen ja Ekovillan mainokset. Kun tÀÀllÀ on lukenut useita keskusteluja, joissa kehotettu jÀttÀmÀÀn sika niin nÀkyy usein myös jonkun sikarehun mainos. Jotenkin oudosti nÀkyy aina vÀlillÀ myös koulutukseeni ja ammattiini liittyvÀ mainos ja se, ettÀ pitÀisi liittyÀ tuon alan työttömyyskassaan. Juu, olen työtönkin.
Sikarehun mainos! :D
TÀdit ei koskaan tyhjennÀ sivuhistoriaa tai keksejÀ pöytÀkoneella selaimesta koska menettÀvÀt silloin ylilyöntiaseman ilmiantoja tehdessÀ.
Vuosia palstalla luuhanneiden ja paljon postaavien ilmiannot algoritmi katsoo tÀrkeÀmmiksi kuin ns tuoreella selaimella tehdyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne on kohdennettuja mainoksia, eli juuri sinulle kohdennettu :Dd
MinÀ satun nollaamaan selaimeni pÀivittÀin eli keksi jotain muuta.
Ap
Eli olet yhden pÀivÀn aikana ehtinyt antaa niille aihetta laittaa tuon mainoksen.
K Auton mainos. Aivan, odtin vasta auton. Eli Ap on joko hakenut tai puhunut mieleterveyspalveluista. Otan osaa, toivottavasti paranet pian.
TĂ€lle palstalle tarvittaisiin myös kelan / työkkĂ€rin / persujen puoluetoimiston mainoksia đ€
Vierailija kirjoitti:
ItsellÀni nÀkyy Àlytelevisiotarjouksen ja Ekovillan mainokset. Kun tÀÀllÀ on lukenut useita keskusteluja, joissa kehotettu jÀttÀmÀÀn sika niin nÀkyy usein myös jonkun sikarehun mainos. Jotenkin oudosti nÀkyy aina vÀlillÀ myös koulutukseeni ja ammattiini liittyvÀ mainos ja se, ettÀ pitÀisi liittyÀ tuon alan työttömyyskassaan. Juu, olen työtönkin.
Mullekin tulee joskus se sikarehumainos.
Pekoni lakta-neutraali. Annostus 1-5 litraa tonnia kohden. Vaikken ole minkÀÀn maatalouden kanssa tekemisissÀ.
Vierailija kirjoitti:
TÀdit ei koskaan tyhjennÀ sivuhistoriaa tai keksejÀ pöytÀkoneella selaimesta koska menettÀvÀt silloin ylilyöntiaseman ilmiantoja tehdessÀ.
Vuosia palstalla luuhanneiden ja paljon postaavien ilmiannot algoritmi katsoo tÀrkeÀmmiksi kuin ns tuoreella selaimella tehdyt.
TÀmÀn muuten harvat tietÀÀ!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÀmÀn muuten harvat tietÀÀ!
Olet jÀtÀ se sika -jankkaaja. Keksisit joskus jotain omaperÀistÀ.
Vierailija kirjoitti:
Niin, nÀkyy vain sinulle
Juuri nÀin, se on ap:lle kohdennettu mainos :D
Heheh, sulle nÀkyy jostain syystÀ sellainen mainos, mulle jotain muuta.
EipÀ mulla vaan, mutta mulle nÀkyvÀt työkalumainokset osuvat ihan hyvin.
Mulla nĂ€kyy vain kaalimatoja.đđđźđŹ
Mulla nÀyttÀÀ olevan nyt jonkun iskelmÀradion mainos. MistÀhÀn se tuon keksi?
Ap olet vÀhÀn nolo. Et tainnut tietÀÀ tuota kohdennettua mainontaa.
"Puhutaan lihavuudesta".. joku semmoinen mainos tuli palstan etusivulla vastaan. đ mistĂ€ tiesi ettĂ€ oon lĂ€ski?
Sitten kun olisi vielÀ varaa niihin mielenterveyspalveluihin. No, tÀssÀ sitÀ vuosi tullut odoteltua lÀÀkÀriaikaa kunnalliselle puolelle.
"ErektiohÀiriö on hoidettavissa." Joopa joo.
Mulla tulee automainoksia, vaikka en katso mitÀÀn autoihin liittyvÀÀ. Mies kyllÀ katsoo autosivuja omalla laitteellaan.
Minulle mainostaa Aamulehti "opiskelijaelÀmÀn uutisia". Paikkakunta on oikein, mutta olen jo pitkÀlti yli neljÀnkymmenen ja viimeksi olen opiskellut yli kaksikymmentÀ vuotta sitten.
Voi ip:n vaihtaa, helpostikkin. Niin. Toisille riittÀÀ oma handy, toisille ei.