Palstalla on Terveystalon mielenterveyspalvelujen mainos - nyt osui oikeaan paikkaan
Kommentit (55)
5/5
Mainostajille tarjotaan tarkkaa tietoa mm siitÀ missÀ mieleltÀÀn oireilevat ja moniongelmaiset viihtyvÀt.
Vierailija kirjoitti:
Niin, nÀkyy vain sinulle
Mainokset valikoituu algoritmien mukaan eri kÀyttÀjille. Minulla on jotain teknologiamainoksia.
Ne on kohdennettuja mainoksia, eli juuri sinulle kohdennettu :Dd
Mutta onko R y s s À n t r o l l o l o i s i l l a varaa ostaa yksityisiÀ terveyspalveluja?
Vierailija kirjoitti:
MinÀ satun nollaamaan selaimeni pÀivittÀin eli keksi jotain muuta.
Ap
Kai tajusit ettei palstalla ole mitÀÀn kaikille yhteisiÀ mainoksia, vaan sinulle nÀkyvÀt mainokset on kohdennettu sinulle? Mutta siinÀ olet kyllÀ oikeassa ettÀ oikeaan paikkaan osui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei auta nÀhtÀvÀsti, tarpeesi terapiaan puskee silti lÀpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, nÀkyy vain sinulle
Mainokset valikoituu algoritmien mukaan eri kÀyttÀjille. Minulla on jotain teknologiamainoksia.
Mulla on automainoksia đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Voi voi kun kolahtikin nyt omaan nilkkaan.
Minulla ei nÀy mitÀÀn mainoksia.
ItsellÀni nÀkyy Àlytelevisiotarjouksen ja Ekovillan mainokset. Kun tÀÀllÀ on lukenut useita keskusteluja, joissa kehotettu jÀttÀmÀÀn sika niin nÀkyy usein myös jonkun sikarehun mainos. Jotenkin oudosti nÀkyy aina vÀlillÀ myös koulutukseeni ja ammattiini liittyvÀ mainos ja se, ettÀ pitÀisi liittyÀ tuon alan työttömyyskassaan. Juu, olen työtönkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Niin, resetoit ip:n jotta pÀÀset kiertÀmÀÀn bannauksrn.
KyllÀ mediatoimistot yhdessÀ Sanoman kanssa tarkkailevat kÀyttÀjiÀ ja tietÀvÀt mitkÀ ovat lukijakunnan ongelmat. Vain harvoja mainoksia retargetoidaan tai kohdistetaan sen ulkopuolelta.
Helsingin kaupungin ostopalveluterapeutti listalla on lÀhinnÀ MehilÀisessÀ työskenteleviÀ terapeutteja. Jos yrittÀÀ asioida MehilÀisessÀ, palvelu on ala-arvoista. He eivÀt voi antaa aikoja, eikÀ terapeutit vastaa, kun ajanvaraus on keskitetty MehilÀiseen.
Helsingin kaupungilla ei ole minkÀÀnlaista edes yritystÀ saada terapia-asioita jÀrjestymÀÀn. Asiakasta pitÀisi neuvoa tÀmÀn asioissa, mutta vaihtuvat työntekijÀt eivÀt osaa auttaa.
Vierailija kirjoitti:
KyllÀ mediatoimistot yhdessÀ Sanoman kanssa tarkkailevat kÀyttÀjiÀ ja tietÀvÀt mitkÀ ovat lukijakunnan ongelmat. Vain harvoja mainoksia retargetoidaan tai kohdistetaan sen ulkopuolelta.
Ap:n ongelmat siis ovat ainakin Sanomien tiedossa
Minulla on vain jonkun museon mainos.
Ai, mulla pyörii Kvik keittiömainos. No, kullakin mainokset tarpeen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Hox. Miksi luulet ilmaista alustaa pidettÀvÀn, ellei aivoriihenÀ sisÀllöntuottajille?
Kertokaapa sitten miksi esim kysymyksiin jostain psyykenlÀÀkkeestÀ tulee vÀlittömÀsti usean sivun vastauksia?
Niin, nÀkyy vain sinulle