Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Halukkaat naiset, ohoi!

Vierailija
07.11.2006 |

Pakko kai se on uskoa että naisetkin elävät parisuhteessa puutteessa kun näitä sivuja lukee. Harmi etten ole ketään teistä tavannut kun oma vaimo pihtaa ja suostuu vain pimeässä peiton alla ainoastaan yhdessä asennossa. Ei taida mennä taivaan lahjat aina tasan. Pitääkö se vain hyväksyä ja elää loppuelämä seksin puutteessa vai pitäisikö asialle tehdä jotain räväkkää jotta saisi toteuttaa omia fantasioita ja tarpeita?

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalta osaltani voin sanoa vain sen, että minäkin olin haluton monta vuotta raskauksien ja lasten syntymän aikaan. Mies kärsi silloin tilanteesta. Sitten haluni vain palasivat ilman mitään näkyvää syytä, kovempina kuin koskaan. Nyt asetelma on toisin päin: minä olen siis se halukkaampi osapuoli.

Vierailija
2/55 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli vastaava ongelma. Vaimo ilmoitti, että seksi ei kiinnosta, hanki toinen nainen, jos seksiä tekee mieli. En pysty lähestymään naista, jos haluaisin vain seksiä ja nainen olisi vain panoreikä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toiseen naiseen. Olet onnenpekka. Tottakai tuollainen tilaisuus pitää käyttää, ei se niin vakavaa ole, vaikka vähän ihastuisi/rakastuisikin. Silloin se ei ole pelkkää seksiä ja naista on helpompi lähestyä.

Vierailija:

Minulla oli vastaava ongelma. Vaimo ilmoitti, että seksi ei kiinnosta, hanki toinen nainen, jos seksiä tekee mieli. En pysty lähestymään naista, jos haluaisin vain seksiä ja nainen olisi vain panoreikä.

Vierailija
4/55 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ovat 4v ja 2v joten ehkä jonakin päivänä asiat meilläkin vielä muuttuu...

Vierailija
5/55 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mulla olis oma mies niin se olis maailman onnellisin sillä saralla. Mä vaan venaan että löytäisin oman karjun jonka kanssa asuisin sängyssä.. Olen siis eronnut, seksielämä oli kyllä vilkasta mutta muuta asiat ajoivat eroon. En ymmärrä miten joku nainen ei muka halua. Mun kaikki ajatukset pyörii tällä hetkellä seksin ympärillä ja alan ymmärtämään nuoria miehiä ( ja miehiä yleensäkin) vähän paremmin. Joten täällä olen, missä mies mulle?

Vierailija
6/55 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä olet vailla, eikö se eilinen riittänyt...

ja mies halus pimeessä peiton alla, ei koskaan saunassa, autossa, autotallissa, päivällä...no nyt oon eronnut ja odottelen sitä miestä joka haluaa minut...

Vierailija
7/55 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sen asenne asiaan on tuollainen niin vierasta peliin vaan.

Vierailija:

no ei se pakosti " oikea" lupa ole. On vaimo saattanut sanoa suutuspäissään. Varmaan kannattaisi varmistaa asia ennen kuin toteuttaa suunnitelman.

Vierailija
8/55 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaakaa minuun (Aiheen aloijttajaan) yhteyttä niin vedetään kunnon varvit, sisältäen kaikki maailman temput jotta saadaan kerralla tarpeeksi:)

Vierailija
9/55 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
10/55 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei ne himot yhteen iltaan lopu.

Nro.8

Vierailija
11/55 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdestä illasta on aina kuitenkin aloitettava...

Nro.1

Mutta ei ne himot yhteen iltaan lopu.

Nro.8

Vierailija
12/55 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

missäs se mies on :)

Vierailija
13/55 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro vähän tarkempia koordinaatteja:)

Nro.1

Vierailija
14/55 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin luulin että vain meillä tai enintäänkin joillakin miehillä on ongelma kun ei saa. Mutta yllätyin todella kun näinä juttuja ekaa kertaa luin. Ja kun itse on kroonisessa puutteessa ja näitä lueskelee ni tekis mieli tehdä vaikka mitä. Miks ihmeessä kauhean useasti on niin että toinen on halukas ja toinen haluton? Voin vaan kuvitella miten ihanaa olis kun kumpikin olis todella halukas....

No, kaippa sitä pitää vaan jäädä yksin sänkyyn toivomaan että joku olis siellä mukana...*argh*

M71

Vierailija
15/55 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

et sitte vaan

Vierailija
16/55 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

alussa ehkä oli kiihkeempää . Tosin mun mies on aina ollut se , joka meillä pihtaa , eikä ole kovin kiinnostunut mistään muusta kuin tavanomaisesta jyystämisestä (näitä,multa tulikin jo miehiä :( )

Vierailija
17/55 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

halutaan miellyttää ja sitten kun suhde ns. vakaa niin voidaankin olla oikeesti sellasia kuin ollaan, eli alussa esitetään ja tavallaan huijataan

Vierailija
18/55 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Notota.....se " oikea" kun tulee vastaan, ei sitä voi eikä pysty hirveen järkevästi asiaa ajattelemaan eikä voi tietää mitä tuleman pitää. Siitä on jo yli 10 vuotta. Ja niinkuin sanottu, eihä sitä silloin alku-kiihkon aikaan tienny et vaimo alkaa " pihtailemaan" . Vähän rumasti sanottu, ja en halua mollata toista, mutta mulle ainakin on tosi tärkeetä läheisyys ja seksi. Nyt on 3 lasta, ja vaihtoehdot on vähissä. Lasten nimissä joutuu olemaan puutteessa....ei voi mitään. En eroa koska lapset kärsii. Mitä sitten voi tehdä? Kellään mitään hyviä ideoita? Mennä vieraisiin? Ei hyvä....vai onko? Hmmm...tähän ei ole oikeaa vastausta, vai onko? Sueraavaks joku sanoo että itsepähän olen lapseni tehny. Unohda toi vastaus, tiedät itsekin että me ollaan ihmisiä ja kaikki miehet ei oo sikoja. Lasten teko ei tarkoita että pitäisi menettää onnellisuus tms. Vai pitäiskö?

M71

Vierailija
19/55 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin noita seksihaluja on ihan liikaakin. Jokainen miesystäväni on valittanut, ettei mun kanssa jaksa kun on aina mielessä. Ei paljoo tarvi provoja kun jo yritän päästä seksikontaktiin. Nyt olen aloittanut uuden suhteen ja yritän skarpata tilannetta. Niin, että mikä sitten on parempi tilanne. Koitetaas käyttäytyä, ettei kumppani pelästy.

Vierailija
20/55 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tosi inhottavaa kun itte haluu ja toinen ei. Siis todella ymmärrän aiheen. Mutta myös toisinpäin, mies ei voi jaksaa liikaa, mutta voi kyllä auttaa loppuun muulla konstilla. Minusta on väärin salailla halujaan. Kyllä miehen pitää ainakin yrittää tyydyttää naista MUILLA(KIN) konsteilla kun itse asialla jos nainen haluaa. Oli sitten " kyltymätön" tai ei.

En menis salailemaan tollasia, vaan keskustelisin asian kuntoon fysiikan rajoissa....

M71