Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Halukkaat naiset, ohoi!

Vierailija
07.11.2006 |

Pakko kai se on uskoa että naisetkin elävät parisuhteessa puutteessa kun näitä sivuja lukee. Harmi etten ole ketään teistä tavannut kun oma vaimo pihtaa ja suostuu vain pimeässä peiton alla ainoastaan yhdessä asennossa. Ei taida mennä taivaan lahjat aina tasan. Pitääkö se vain hyväksyä ja elää loppuelämä seksin puutteessa vai pitäisikö asialle tehdä jotain räväkkää jotta saisi toteuttaa omia fantasioita ja tarpeita?

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
11.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kävimme pariterapeutilla kerran, mies ei suostunut jatkamaan. Hänen ratkaisunsa on että parisuhteen aika on sitten kun lapset on pois kotona. Ou jee, enää arviolta 17 vuotta!

Tiedän että pitäisi yrittää kestää vaikeiden aikojen yli, mutta... onko katkeroituminen hyväksi?

tai omaa syyllisyyttä. Ja nyt hän saattaa kokea syyllisyyttä siitä, ettei yritä. En käsitä miksi joillakin ihmisillä on tapana mieluummin heittää hanskat tiskiin kuin yrittää. Kai siihen joku sukupolven tarina on?

Vierailija
42/55 |
11.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

on lapsienkin hyvä ponnistaa maailmaan oppia tunteviksi ja rakastaviksi ihmisiksi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
11.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku vaikka haluais hablata aiheesta vaikka ihan yksityisestikin, olis kiva vaihtaa postia aiheesta ja vaikka muustakin. Olis tosi kiva kuulla vähän tarkemminkin miten tää juttu muilla menee. Tiedä vaikka oppis jotain fiksua vielä...;-) Laittakaa pliis postia merisotilas@gmail.

Vierailija
44/55 |
11.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ainoa mies täällä? Tuntuu että kaikki vastaajat on naisia. Ei se tietty haittaa mitään, mutta onko tosiaan niin että tää on naisten ongelma useammin...? Inhottavaa ymmärtää toisia....heh. Tuntuu tosi pahalta toistenkin puolesta, kun tietää tasan mistä puhutaan...

Vierailija
45/55 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla mies ja ymmärtää naisia...Minä ymmärrän sua ja olen nainen samassa veneessä olen ollut, nyt sitten lasten kanssa kolmisin, mieluummin näin kuin onnettomana parisuhteessa.

Ja isäänsä lapset tapaavat viikonloppuisin ja vikkollakin muutamana iltana, exäni käy kylässä meillä ollaanhan me entisiä kämppiksiä, eli erokin oli kivuton ja sellainen joo, nähdään taas ero.

Vierailija
46/55 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas kerrassaan mielenkiintoinen ketju, valitettavan tuttua tekstiä myös itselleni. Vaimoni menetti kiinnostuksen seksiin lapsen syntymän jälkeen puolitoista vuotta sitten ja siitä lähtien parisuhteeseen tuli krooninen kärvistely ja seksuaalinen jääkausi. Nautin itse erotiikasta ja seksistä edelleenkin paljon, joten yksi merkittävä osa-alue elämässä tyrehtyi merkittävästi. Vaimoni haluaa hellyyttä ja kosketuksia jotka eivät aina johda seksiin. Itse tulen ärtyisäksi, turhaudun kosketuksiin ja hellyyden osoituksiin mikäli seksi ja erotiikka eivät myös ole kuviossa mukana, edes toisinaan. Seksiä harrastamme ~3krt/kk, joka on vähemmän kuin toisinaan.

Olen harkinnut rakastajan hankkimista, josta kerroin myös vaimolleni.

Hän totesi sen mahdollisesti helpottavan seksin hänelle suhteeseen muodostamaan takkaa, mutta se aiheuttanee mustasukkaisuutta joka ei ole perheen hyväksi.

Rakastamani nainen muuttui äidiksi, mies perheelle tärkeäksi tulon lähteeksi ja käytännön asioiden hoitajaksi. Pedanttinen äiti hoitaa lastamme mainiosti ja huolehtii hänen tarpeistaan, kuten myös minä.

Itse tarvitsen vierelleni naisen, en äitiä. Lapsi ja arki nappasi (edelleenkin) viehättävän ja eroottisen naisen itselleen, jonka ajatusmaailmaan ei juuri muuta mahdu kuin lapsi. Toivottavasti tämä on hormonaalista ja tasaantuu lähitulevaisuudessa.

Omasta mielestäni vanhempien toimiva suhde, johon kuuluu intohimoa, halua ja myös seksiä, on lapsen todellinen koti ja rikas kasvualusta. Lapsen hoitoa on myös parisuhteen hoitaminen. (M32)

Vierailija
47/55 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun ihan toisessa päätä Suomea joten ei tainnut onnistua:(

Vierailija
48/55 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi myöhään jos silloinkaan. Vähän kestää tää vastaaminen välillä.

Tosi uskomatonta oikeestaan että tää herätti näin paljon keskustelua ja tunteita. Ja mikä parasta niin vähän helpottaa tietää ettei tää ole ihan vain mun ongelma.

50 vaikutti ihan kopiolta tästä hommasta. Otan osaa, ja toivotaan että paranee homma. Silti hämmästelen edelleen naisten suurta määrää. Miehethän tunnetusti " haluuvat" enemmän. Mut näköjään mekin osataan pihdata....

Joo ne jotka sanoo että koittakaa ja yrittäkää jne....niin tää keskustelu on sen vaiheen ohi jo. Kysymys onkin että mitä tehdään yrittämisen jälkeen....

Jälleen kerran sori alkuperäiselle kirjoittajalle....vähän meni sivuun tää aihe...

Vierailija
49/55 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari kuukautta sitten olin yksi teistä eli nainen avioliitossa, ilman seksiä. Nyt olen nainen, eronnut, ilman seksiä, toistaiseksi. Mietin, mitä te vikisette, teillähän on se kumppani siinä joka päivä joka ilta, vietelkää se! PUKEKAA NE STRINGIT PÄÄLE JNE. Äkkiä se näköjään unohtuu. Mitä on, kun ottaa puolisonsa itsestäänselvyytenä, niinkuin minä..korjaan, me teimme. Nyt ei ole ketään, ketä vietellä. Olen toisella kiekalla. Ja se ei ole niin yksinkertaista kun ensimmäisellä, kun on lapsi. Mutta seksin nälkä ei katoa mihinkään. JOS joskus vielä olen parisuhteessa., aion pitää huolta siitä ettei erotiikka näivety!

Vierailija
50/55 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein asioiden tärkeys huomataan vasta sitten kun sitä ei enää ole, ja sen arvo, tässä tapauksessa seksin ja erotiikan, nousee kun se katoaa omasta elämästä. Itse tosin olen arvostanut em. asiota jo kauan, erityisesti sen tuottaman henkisen ja fyysisen hyvinvoinnin sekä takia.

Mitä tulee viettelyyn, sen etenemiseen tarvitaan kaksi osapuolta. Viettely on kovin turhauttavaa jos toinen osapuoli häärää muurin takana täysin kuurona, sokeana ja haluttomana seksuaalisille viesteille pysytellen omassa ja lapsen yhteisessä maailmassa. Se, että aviopuoliso on samassa tilassa fyysisesti, ei ole kuin puolet läsnäolosta. Jos sitäkään.

Edelleen jatkuva seksuaalinen nälkäsi lienee hyvä seikka, vaikka päivät voisivatkin olla kenties helpompia jos näin ei olisi. Toivottavasti pääset toteuttamaan seksuaalisuuttasi uudessa parisuhteessa. (M32)

Vierailija
51/55 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen kokenut saman. Nyt olen uudessa suhteessa, tosin vielä alkuvaiheessa, ja osaan nyt pyytää seksiä hienovaraisemmin ja eroottisemmin kuin edellisessä suhteessa. Virheistä oppii... En edelleenkään saa niin usein kuin haluaisin mutta mies on myöntänyt olevansa vain arka seksi-asioissa. Ainakin pystymme puhumaan.

Ja sen verran täytyy sanoa, että minun haluni eivät todellakaan vähentyneet raskauden aikana, eikä lapsen syntymän jälkeenkään. On käsittämätöntä, etteivät aikuiset ymmärrä seksin merkitystä parisuhteessa..! Ja miksei voi olla toiselle mieliksi, ottaa vaikka suihin jos ei jaksa seksiä harrastaa muuten..? Tasan ei käy onnen lahjat.

Toivon että kaikkien teidän, joilla ongelmia on, asiat alkavat sujumaan..!

N30

Vierailija
52/55 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskusteluun osallistuneille.

Aihe on ilmeisesti koskettanut monta naista kuten miestäkin.

Viimeistään nyt on selvää että en ole yksin ajatusteni kanssa vaan meistän saisi jo yhdistyksen perustettua:)

Toivottavasti saamme kaikki vielä jonain/monina päivinä nautta ihanista rakasteluhetkistä. Nyt kun sää on kurjaa ulkona ja illat ovat jo pimeät on hyvää aikaa viettää peiton alla, saunassa, kylppärissä, keittiössä......

Pitäkää huolta itsestänne ja tarpeistanne!

Vierailija
53/55 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis nro.1

Vierailija
54/55 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko kai se on uskoa että naisetkin elävät parisuhteessa puutteessa kun näitä sivuja lukee. Harmi etten ole ketään teistä tavannut kun oma vaimo pihtaa ja suostuu vain pimeässä peiton alla ainoastaan yhdessä asennossa. Ei taida mennä taivaan lahjat aina tasan. Pitääkö se vain hyväksyä ja elää loppuelämä seksin puutteessa vai pitäisikö asialle tehdä jotain räväkkää jotta saisi toteuttaa omia fantasioita ja tarpeita?

Vierailija
55/55 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

keskusteluun osallistuneille.

Aihe on ilmeisesti koskettanut monta naista kuten miestäkin.

Viimeistään nyt on selvää että en ole yksin ajatusteni kanssa vaan meistän saisi jo yhdistyksen perustettua:)

Toivottavasti saamme kaikki vielä jonain/monina päivinä nautta ihanista rakasteluhetkistä. Nyt kun sää on kurjaa ulkona ja illat ovat jo pimeät on hyvää aikaa viettää peiton alla, saunassa, kylppärissä, keittiössä......

Pitäkää huolta itsestänne ja tarpeistanne!