Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen huomannut että vain vanhukset riisuvat takin terveyskeskusten ym aulanaulakoihin, muut ottavat takkinsa mukaan

Vierailija
17.11.2022 |

Vanhat ihmiset eivät osaa ajatella että joku voisi varastaa heiltä.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jätän kanssa aina naulaan. Olen päättänyt luottaa ihmisiin, ja olen 28. Mitä järkeä elää sellaista elämää, jossa joutuu koko ajan pelkäämään?

Vierailija
2/18 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä  jätin kerran kun käsi oli kipeä enkä jaksanut raahata takkia mukanani,   ja joku sitten vei ihanan, hupullisen violetin villakangastakkini :( Tuosta on 12 vuotta ja suren takkiani yhä. 

Harmi siitä, että jouduin maksamaan taksin kun ei bussilla kärsinyt ajalla paitahihasillaan oli pientä surun rinnalla. Mun lempitakki!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitä takkinsa  taskuista ottaa pois kaikki varastamisen arvoiset esineet ja paperit , avaimet yms. ENNEN kun sen laittaa sinne terveyskeskuksen naulakkoon ,eikö vain ?

(...tai pitää niitä käsilaukussa)

Vierailija
4/18 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan sitä takkinsa  taskuista ottaa pois kaikki varastamisen arvoiset esineet ja paperit , avaimet yms. ENNEN kun sen laittaa sinne terveyskeskuksen naulakkoon ,eikö vain ?

No se itse takki voi olla arvokas. 

Vierailija
5/18 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkkä takkikin kelpaa kirpparilla myytäväksi

Vierailija
6/18 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jättäisi takkia naulakkoon isommissa kaupungeissa mutta täällä pikkupaikkakunnalla jätän.

Vierailija
7/18 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat takit on kaikki nuorison suosimia merkkejä: Canadian Goose, Supreme ja North Face, ei noita uskalla jättää sinne naulakkoon. Kerran jo hävisi takki, opin heti kerrasta.

Vierailija
8/18 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos melkein takki kuin takki lähtee kirppiksiltä alle kymmenellä eurolla ,niin paljon kuvittelit siitä siellä myyntipöydällä saavasi ?

(...ja sitäpaitsi  monet kirppiksethän ottavat vastaan vain pelkkää lahjoituskamaa)

Vierailija
9/18 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun vanhukset asettuu taloksi eli oleilemaan terveyskeskukseen pidemmäksi aikaa, muut KÄY siellä pikaisesti.

Vierailija
10/18 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos melkein takki kuin takki lähtee kirppiksiltä alle kymmenellä eurolla ,niin paljon kuvittelit siitä siellä myyntipöydällä saavasi ?

(...ja sitäpaitsi  monet kirppiksethän ottavat vastaan vain pelkkää lahjoituskamaa)

Edellinen taisi tarkoittaa että varas voi myydä sen takin kirpparilla.

Vierailija
11/18 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi olla hyvä että osa ottaa mukaan, ettei katoa taskusta avaimet ja muut. Tosin vastaanotolla pölähtää likainen takki, jos siellä riisuu, ellei pidä päällä koko ajan. Mikä olisi paras ratkaisu?

Vierailija
12/18 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin juuri messuilla, joissa oli vartioimaton naulakko. Sieltä se takki löytyi parin tunnin jälkeen. Toki aivan uutta takkia en jättäisi.

Lääkärissä sen sijaan otan takin sisään.

Vierailija
13/18 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän tk:ssa on seinänaulakot vastaanottohuoneissa.

Vierailija
14/18 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂😂😂

Vierailija
15/18 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä otan takin yleensä pois sisätiloissa ja kuljetan sen mukana käsivarrella, jotta ei tule liian kuuma. Ei liian hyvää takkia kannattaa jättää johonkin etäiseen naulakkoon.

Samoin kun käyn ostoksilla ruokakaupassa tähän aikaan vuodesta,  niin aukaisen aina takin ja otan pipon pois päästä. Kaupassa menee helposti se 20-30 minuuttia ja se on lämmin sisätila.

Vierailija
16/18 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisi olla hyvä että osa ottaa mukaan, ettei katoa taskusta avaimet ja muut. Tosin vastaanotolla pölähtää likainen takki, jos siellä riisuu, ellei pidä päällä koko ajan. Mikä olisi paras ratkaisu?

Pestä takki?

Vierailija
17/18 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän tk:ssa on seinänaulakot vastaanottohuoneissa.

Silti jotkut laskevat takkinsa lattialla kun eivät heti huomaa sitä.

Vierailija
18/18 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pilottitakissa on toisessa hihassa suomileijona, toisessa soldiers of Odin logo.

Saa rotsi olla rauhassa vaikka sen jättäisin "vatsaanottokeskuksen" eteiseen.

M40