Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 30+ nainen ja vasta nyt miehet alkaneet enemmän kiinnostua minusta. Miksiköhän näin?

Vierailija
17.11.2022 |

Niin, onko muita naisia kenestä tullut vähän vanhempana suosittuja miesten keskuudessa? Tai enhän minä vielä mitenkään vanha ole, mutta kuitenkin

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet rennompi ja itsevarmempi, mikäs sen viehättävämpää. t. mies

Vierailija
2/7 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 30v tuntuu epämukavalta panna ja jättää kun ne tuntuu uskovan vielä tosirakkauteen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on. Nuorempana olin miesten mielestä tylsä enkä muka tehnyt muuta kuin opiskelin ja minusta puuttui sitä jotain. :D Nyt, kun ihmiset on saaneet opiskelut opiskeltua ja menneet töihin ja haluaisivat perheellistyä, asuntoa pitäisi ostaa tai taloja alkaa rakentaa, niin olenkin kuumaa kamaa. Useampi mies, jolta olen saanut pakit vuosia sitten on lähestynyt tai ovat jo ekoilla treffeillä kyselleet varallisuuspuolesta.

Vierailija
4/7 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on. Nuorempana olin miesten mielestä tylsä enkä muka tehnyt muuta kuin opiskelin ja minusta puuttui sitä jotain. :D Nyt, kun ihmiset on saaneet opiskelut opiskeltua ja menneet töihin ja haluaisivat perheellistyä, asuntoa pitäisi ostaa tai taloja alkaa rakentaa, niin olenkin kuumaa kamaa. Useampi mies, jolta olen saanut pakit vuosia sitten on lähestynyt tai ovat jo ekoilla treffeillä kyselleet varallisuuspuolesta.

Niin ja piti vielä kirjoittaa, että useimmat näistä sankareista tiesi, että etten ole köyhästä perheestä ja tienaan itsekin ihan hyvin. 

Vierailija
5/7 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä myös. Minulla myös sama kuin joku muukin yllä kertoi, eli en ole ollut mikään bilehile enkä laittautuja vaan sellainen "tylsä kotihiiri" ja naapurintyttö, en ollut kiinnostava nuoremmille. Mutta sitten kun tosiaan aletaan etsiä vaimoa ja lasten äitiä eikä enää niinkään hauskaa bile- ja menoseuraa niin tällainen koti-ihminen alkaakin kummasti kelvata ja olla hyvinkin kiinnostava. 

Vähän sama ilmiö kuin niillä nörtin näköisillä dippainssimiehillä, joilla ei 20-25 v:nä ole oikein yöelämässä kysyntää, mutta kyllä pariutuvat tehokkaasti 30 jälkeen vaikka olisi ulkoisesti millaisia hinteliä rillipäisiä nörttejä.

Vierailija
6/7 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein 30+ vuotiasta naista ei tarvitse opettaa enää seksin saloihin, osaatte ottaa suihin paremmin kuin nuorikot koska enemmän kokemusta siitä ja tiedätte niellä mällít pyytämättäkin. Kyllä puuma on aina kuuma.

Vierailija
7/7 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla voi olla selitys, uskokoon ken haluaa.

Jotkut psykologit (nimiä en tietenkään muista) ovat jo vuosikymmeniä sitten todenneet, että monien ihmisten ominaisuudet, luonne ym. asiat tulevat kunnolla esille noin 35 ikävuoteen mennessä. Suunta voi olla siis suotuisa, joillakin valitettavasti huonompaan menevä. Tietysti monet asiat vaikuttaa, mutta pikkuisen ainakin itse olen samaa mieltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme