Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tässä lomautettuna ollessa tajuan mitä on tulossa, jos joudun työttömäksi

Vierailija
17.11.2022 |

Olen selvästi alakuloinen enkä saa mitään aikaiseksi. Ihmisiin ei ole yhteyttä, kun muut on töissä ja työkavereitakaan ei näe. Tähän väliin huomautan, että olen todella introvertti, enkä kokenut työssäollessa näin vahvaa tarvetta nähdä ihmisiä. Jos näen muita, niin minulla ei ole mitään asiaa heille.

Nyt on sentään se työ turvana siellä, johon joskus palata tämän jälkeen.

Jos joudun oikeasti kokonaan työttömäksi enkä saa uutta työtä HETI, niin se sama työttömyysrumba alkaa, menen ilmaiseksi orjaksi johonkin, koska olen paskaläjä enkä ole rahanarvoinen. Minulle riittää kyllä normaalista työstä tuntipalkan verran PÄIVÄSSÄ. "Joudun" hakemaan töitä ja koska olen työtön ei kukaan usko, että osaisin tehdä mitään vaikka ansioluettelo sanoo muuta. Voi käydä myös niin, että joku säälistä tai silmät kiiluen palkkaa minut, koska voi maksaa paljon pienempää palkkaa kuin "oikealle" työntekijälle.

Haen hädissäni töitä nyt, kun olen vielä töissä. Se näyttää paljon paremmalta kuin työtön työtön työnhakija. Ja jos työnantajani saa tietää, että haen lomautuksen aikana töitä joudun mahdollisen irtisanomislistan kärkeen, koska "se taitaa olla kohta muutenkin lähdössä". Olen siis paskaa jo nyt, lomautettuna.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi