Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kumppanin hygienia. Sos mitä sanon sille

Vierailija
16.11.2022 |

Seurusteltu myt pian viis vuotta. Tavattiin nuorisotalolla josta vaihdettiin somet ja sit alettiin näkee kaupungilla. Käytii kans sen äitin luona. Hän halus alottaa suhteen ja suostuin ehdoin että hän parantaa hygieniaansa. Meni hyvin tavattii melki joka pv ja sit hiljallee siellä vaa vklppuna.

Nykyää mulla oma kämppä kahden kissan kanssa ja harvemmin lähden enään sinne suuntaan. Mulla naurettavan pieni yksiö ja vessa noin 1m 1m, itekkään siellä halua peseytyä kun kaikki kastuu.

💩Nyt pari kk sitten oon huomannu että hygienia alkaa mennä huonompaan. Voi olla ollu jo sillo ku ei nähty enää päivittäin. Käy kyllä suihkussa aina enne ku nähään tääl. Mut ollaa intiimisti ja siinä mis ite vaihdan vaatetta ja peseydyn niin se ei oikee tee mitää.

💩Oon vähä epäilly että vessapaperii ei kans käytetä pakaroiden välis nii paljo ku tarvis. Sekä kun on käyny vessas niin ei kuulu hanan ääniä vaikka tääl yksiös kuuluu kaikki. Vehje puhtaampana ku muut, senki se vaa pyyhkäsee, ei pese vaikka koko vklp intiimisti ja paikat alkaa haista.

💩Mitä tolle ny voi sanoo nätisti ettei loukkaa? Ihan miehinen mies, mut vähän itsepäinen jos uskoo että ei tarvi nii ei myöskään tee.

Jos joku tääl on ny suhtees ja sun kumppani tulis kertoo sun hygieniast ni miten sä haluisit sen kuulla? Mitä sun kumppani vois sanoo että ei kuulosta et sua haukutaan haisuliks :)

kumppanin hygienia. Sos mitä sanon sille

Vaihtoehdot

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme