Mies, onko välttämätöntä päästä heti päälle jos nainen on suostuvainen sängyssä?
Jos esimerkiksi ujo nainen sanoo (ja paljon pienikokoisempi) kysyy, saako hän olla ensin varovasti päällä ja sitten hiljalleen koittaa sujuisiko se * si ?
En ole ollut pitkään aikaan missään enkä kenenkään kanssa . Ajattelin vaan kysyä. Olen 31v/164cm/63kg ja rinnat pienet B 70. Vaaleat pitkät hiukset, suuret vihreänsiniset silmät.
Kun kertakaikkiaan en voi tai uskalla olla heti toisen alla yhtäkkiä tai menen paniikkiin. Jos voi joutua vaikka pakkokaranteeniin sairaalaan tms?
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Jos miehellä on iso maha, niin silloin miehen on melkein mahdoton olla päällä.
Minä nyt ottaisin mielelläni isomahaisen/kroppaisen miehen päälleni :) Tietysti sillä oletuksella, että tämä mies kunnioittaisi sitä mitä saa tehdä ja mitä ei.
t. Nainen 162cm/165cm
Siellä taas joku Pertsa kirjoittelee kaupungin hämyisessä vuokrayksiössä fantasioitaan.
Eikös takaapäin asento olisi paras? Ei tarvitse silmiinkään siinä katsella, sitä ujoutta ajatellen. Mies toki tuijottaa persesilmääsi koko ajan
Ratsastellessa saa edetä omaan tahtiin ja totutella miehen vehkeeseen. Useimmat saa orgasminkin parhaiten ratsailla. Herrasmies antaa naisen olla aluksi päällä. Jatko vaihteluineen etenee sen jälkeen itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä nyt ottaisin mielelläni isomahaisen/kroppaisen miehen päälleni :) Tietysti sillä oletuksella, että tämä mies kunnioittaisi sitä mitä saa tehdä ja mitä ei.
t. Nainen 162cm/165cm
Kaksipituinen nainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. Nainen 162cm/165cm
Kaksipituinen nainen?
Varmaan pituus ja ympärysmitta.
Ei se * si n sisällön tai henkilön koon iän tms pitäisi ihan näin äkäisesti vaikuttaa siihen, miten se * si - kokemuksen 'laatua ja periaatteita' arvioidaan. Yllättävän 'kireä flow' on ko.kysyjällä menossa. Jos oli (vauvq.fi:ssa) ns.'julkisuus,tms.tempaus', niin osumia tosiaan.. saat,ainakin täältä ( sinne sun..se * si -) pyrstöösi ja *PiiP* *Piip* -os:lle! (obs.be nice to people ;)
Vierailija kirjoitti:
Siellä taas joku Pertsa kirjoittelee kaupungin hämyisessä vuokrayksiössä fantasioitaan.
Hyvin sanottu. Todellisuudessa ei tule koskaan kokemaan naisen kosketusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. Nainen 162cm/165cm
Kaksipituinen nainen?
Varmaan pituus ja ympärysmitta.
😂😂😂 tää oli paha