Missä säilytätte hiusharjojanne?
Mulla on haasteena hiusharjojen säilytys. Yhtä säilytän lavuaarin reunalla, mutta eihän se siinä mikään kaunistus karvoineen ole. Osa on kylppärin peilikaapissa, osa makuuhuoneessa. Joitakin säilytän laukuissa että kulkevat mukana aina, osa on töissä. Samoin säilytän yhtä aina tutuissa paikoissa joissa vierailen, kuten mieheni ja vanhempieni luona. Osa on sitten ihan vaan kaapissa odottamassa. Mihin nuo saisi järkevästi ja esteettisesti sijoiteltua?
Kommentit (24)
Ihan vaan kylpyhuoneen laatikossa. En ole ikinä keksinyt, että tästäkin voisi tehdä ongelman.
Eteisen pöydällä peilin vieressä olevalla tasolla olevassa kauniissa korissa. Jos tarvitsen mukaani harjan, se on omassa reissukassissani. En viljele lukematonta määrää sinnetänne.
Hiuaharja putsataan hiuksista käytön jälkeen, joten on ihan sama missä säilyttää.
Hiusharjoja, noin suuressa määrin? Mulla on pari kampaa (piikkikampa ja vähän harvempi kampa) ja kaksi harjaa, muut ovat kylppärin laatikossa, paitsi toinen harjoista on meikkipussissa (joka on muutenkin sellainen grab-and-go -valmis).
Itselläni monta kampaa sekä harjaa. Kaikki ovat paikkansa löytäneet. Mut eivät hyppää silmille niin kellekään ei tule mieleen sukia omia karvojaan.
Vessan naulakosta roikkuu kori, siinä sopisi harjakin jos sellaista käyttäisin.
Minulla on matala, tukeva maljakko ja siinä on harjat ja kammat pystyssä.
Vierailija kirjoitti:
Siis kuinka monta hiusharjaa sulla on?
Oisko jotain kakskymmentä? Kyllä niitä kertyy, eri kokoisia ja eri tarkoituksiin.
Kiitos vinkeistä, pitää etsiä joku naulakkoon ripustettava kori kylppäriin!
Ap
Ainoa, noin 20 vuotta vanha hiusharjani on vessan avohyllyllä, aina.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on matala, tukeva maljakko ja siinä on harjat ja kammat pystyssä.
Kummin päin? Meinasin eilen hankkia jonkun tällaisen, mutta saisi olla aika iso että mahtuisivat, eikä silloin mahtuisi enää lavuaarin reunalle ja muuta laskutilaa ei kylppärissä ole. Mutta jos olisi sellainen ns. harjamaljakko johon ne saisi pystyyn harjaspää ylöspäin, niin sehän voisi näyttää melkeinpä kukkakimpulta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis kuinka monta hiusharjaa sulla on?
Oisko jotain kakskymmentä? Kyllä niitä kertyy, eri kokoisia ja eri tarkoituksiin.
Kiitos vinkeistä, pitää etsiä joku naulakkoon ripustettava kori kylppäriin!
Ap
Minulla on kolme hiusharjaa: luonnonharjaksista valmistettu harja, märkien hiusten selvittämiseen tarkoitettu harja ja fööniharja. En keksisi käyttöä yhtään useammalle harjalle. En edes kuljeta harjoja mukanani, vaan otan laukkuuni vain harvapiikkisen kamman.
Minulla on muuten pikkuruinen metallinen harja, jonka avulla saan siivottua irronneet hiukset helposti pois hiusharjoista. En muista enää, mistä ostin sen.
Kakspuoleisella teipillä seinään?