Flunssa ilman kuumetta, ootteko jääny saikulle?
Ihan järkky olo, vaikkei kuumetta ole. Työkaverit tuskin haluaa mua paikanpäälle räkimään, joten pitäiskö vaan jäädä saikulle? Ootteko muut jääneet?
Kommentit (13)
Kyllä, todellakin. Mä oon viimeisen 22 vuoden aikana ollut kuumeessa max 4 kertaa. Flunssia sen sijaan sairastan silloin tällöin.
Kyllä, tottakai. Nopeammin se menee ohi, jos heti malttaa levätä
Keuhkokuumekin voi olla kuumeeton.
Yleisvointi ratkaisee, ei kuumeettomuus.
Oon jääny pelkän kuivan yskänkin takia,kun yskittää puuskassa ihan pallean pohjasta asti että juoksen oksentamaan. Tuskin sitä sairaalassa hyvällä katsotaan kun juoksen yskän takia oksentamassa. Olen jääny alilämmönkin takia. Kuume mulle ei nouse. Istuin pitkissä vaatteissa viltin alla sohvalla ja lämpö vaan laskee. Näytti 35. Menin 3 peiton alle nukkumaan pitkissä vaatteissa ja hytisin aamuyölle asti. Aamulla soitin pomolle, että en tule.
Hoitoalalla ainakin jäätävä ettei tartuta vanhuksia tai heikkokuntoisia.
Vierailija kirjoitti:
Näin, tosin jos raahautuu huonossa kunnossa töihin eikä lepää niin kyllä se kuumekin sieltä nousee.
Jos on huono olla niin ei sitä töissä jaksa. Kyllä sitä itsensä tuntee jos ei ole 100% kunnossa, eikä todellakaan tarvitse olla kuumetta että veto on veks.
Ottaisin saikkua, tosin minun työpaikallani onkin kiellettyä työskennellä oireisena.
Järkky kuumeeton flunssa menossa mulla. Onneksi saan olla etänä 😂.
Kävin kuitenkin kaupassa alkuillasta ja olin läpimärkä hiestä. Puolen tunnin reissu vaati tunnin levon.
Päänsärky ja väsymys vaivaa myös. Ja mikään ei auta. Kolme mukia kahvia ja puolikas isosta energiajuomasta, eikä mitään hyötyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin, tosin jos raahautuu huonossa kunnossa töihin eikä lepää niin kyllä se kuumekin sieltä nousee.
Minulla ei nouse. Selkeästi ihmisillä on siihen joko taipumus tai ei ole.
Jos on hyvä ilma niin on saikun paikka.