Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Terveyden takia pakko laihduttaa 5-10 kg, miten onnistun?

Vierailija
16.11.2022 |

Tuo on vähimmäismäärä mikä pitää laihtua pysyvästi. Ongelma on järkyttävä herkkuhimo jota vastaan olen taistellut vuosikausia. Terveellinen ruoka kyllä maistuu, mutta kun siihen lisäksi menee melkein joka päivä keksejä, pullaa, karkkia, sipsejä, mehuja. Miten pystyisin radikaalisti vähentämään niitä? Ei vaan yleensä pysty kaupassa vastustamaan :(

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ozempic tai Mysimba

Suosittelen Ozempicia! Makeaa ei tee mieli, eikä tarvitse napostella mitään ylimääräistä, painoa lähtenyt kuukaudessa 7kg. Suosittelen!

Ozempic kuuluu diabeetikoille eikä läskeille turhanaikaiseen laihduttamiseen.

Vierailija
42/46 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laihduin huhtikuusta lähtien 10 kg kun lopetin herkuttelun eli sipsit, suklaat, leivonnaiset, karkit pannaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit syödä niitä herkkuja vaikka joka päivä, kunhan syöt niitä vaan vähemmän. Ensin terveellistä ruokaa ja herkkuja jälkiruoaksi. Selvitä päivittäinen tarvittava kalorimääräsi laihduttamiseen äläkä ylitä sitä.

Vierailija
44/46 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

sata porrasta ylös alas parikymmentä kertaa päivässä. 😑

Vierailija
45/46 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, miten onnistuisit: vähentämällä oikeaa ruokaa, kun kerran et voi olla syömättä herkkuja. Toisaalta tämä voisi ajatuksena ollakin ihan hyvä, jos sitten pikku hiljaa sitoutuisit vähentämään myös niitä  herkkuja.

Vierailija
46/46 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit syödä niitä herkkuja vaikka joka päivä, kunhan syöt niitä vaan vähemmän. Ensin terveellistä ruokaa ja herkkuja jälkiruoaksi. Selvitä päivittäinen tarvittava kalorimääräsi laihduttamiseen äläkä ylitä sitä.

Niin ja nuku vähintään 8-9 tuntia yössä, mitä enemmän nukut sitä parempi -> nukkuessa laihtuu.

Liikunnalla ei ole niin suurta roolia itse laihtumiseen vaikka tietty ei nyt täysin sohvaperuna kannata olla. :D

Näillä olen ainakin itse laihtunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan