Terveyden takia pakko laihduttaa 5-10 kg, miten onnistun?
Tuo on vähimmäismäärä mikä pitää laihtua pysyvästi. Ongelma on järkyttävä herkkuhimo jota vastaan olen taistellut vuosikausia. Terveellinen ruoka kyllä maistuu, mutta kun siihen lisäksi menee melkein joka päivä keksejä, pullaa, karkkia, sipsejä, mehuja. Miten pystyisin radikaalisti vähentämään niitä? Ei vaan yleensä pysty kaupassa vastustamaan :(
Kommentit (46)
Itse laihduin huhtikuusta lähtien 10 kg kun lopetin herkuttelun eli sipsit, suklaat, leivonnaiset, karkit pannaan.
Voit syödä niitä herkkuja vaikka joka päivä, kunhan syöt niitä vaan vähemmän. Ensin terveellistä ruokaa ja herkkuja jälkiruoaksi. Selvitä päivittäinen tarvittava kalorimääräsi laihduttamiseen äläkä ylitä sitä.
sata porrasta ylös alas parikymmentä kertaa päivässä. 😑
Tiedän, miten onnistuisit: vähentämällä oikeaa ruokaa, kun kerran et voi olla syömättä herkkuja. Toisaalta tämä voisi ajatuksena ollakin ihan hyvä, jos sitten pikku hiljaa sitoutuisit vähentämään myös niitä herkkuja.
Vierailija kirjoitti:
Voit syödä niitä herkkuja vaikka joka päivä, kunhan syöt niitä vaan vähemmän. Ensin terveellistä ruokaa ja herkkuja jälkiruoaksi. Selvitä päivittäinen tarvittava kalorimääräsi laihduttamiseen äläkä ylitä sitä.
Niin ja nuku vähintään 8-9 tuntia yössä, mitä enemmän nukut sitä parempi -> nukkuessa laihtuu.
Liikunnalla ei ole niin suurta roolia itse laihtumiseen vaikka tietty ei nyt täysin sohvaperuna kannata olla. :D
Näillä olen ainakin itse laihtunut.
Ozempic kuuluu diabeetikoille eikä läskeille turhanaikaiseen laihduttamiseen.