Päässä humisee ja jalat vapisevat. Näin teinimäisesti olen ihastunut yhteen mieheen. Pitäisi kai osata nauttia tunteesta!?
Kommentit (9)
se ihminen tulla tupsahti siihen ja nyt ei mielestä lähde pois ei sitten millään.
en ole voinut syödä, en nukkua, unohtelen kotihommat...
ihan teini olo :)
ja tekisi mieli soittaa sille mutta en uskalla.
pari viestiä on eilen laitettu.
en halua olla liian päällekäyvä tai mitään, mutta tahtoisin tietää mitä tuleman pitää, onko sillä oikeesti jotain tunteita mua kohtaan...
Tiedostan oikein hyvin, että tämä on vain ihastus enkä odota siltä mitään enempää. Silti tietenkin ajattelen miestä tosi paljon ja menen enemmän tai vähemmän sekaisin aina kun tapaan hänet. Joku mainitsikin sydämen hakkaamisen... tuttu oire minullakin.
Se tässä vain nolottaa, että taidan olla hirmu huono peittämään tällaisia tunteita. Minkäs teet kun silmät loistavat ja puna kohoaa poskille! Olen satavarma, että kohde on huomannut katseeni, tai sitten hän on itsekin minuun ihastunut. Sen verran usein tässä on molemminpuolista pikku flirttiä.
ap
me emme todellakaan tiedä mitä teemme.
mä niin tahtoisin puhua sen ihmisenkanssa.
mistä mä saan kärsivällisyyttä odottaa, ja mitä mä odotan?
en mä ole taikauskonen mutta jotenkin nää tapahtumat tuntuu nyt siltä että " kaikella on joku tarkoitus" ...
nyt kun osaisi vielä toimia oikein, rauhallisesti ja katsoa...
asiat on jo niin solmussa kun olla ja voi ja sitten tulee vielä tämä.
ja tämä ei oo ihan sellanen yhden illan känniläisten juttu, ei todellakaan...
hymyilee onnesta sekaisin nyt tääl tää toinen ihastunut....
Minä en todellakaan usko, että ihmisen on " tarkoitus" tavata joku muu ja jättää aviopuolisonsa. Aviopuoliso on Se Oikea, koska häntä on luvattu rakastaa myötä- ja vastamäessä.
Nyt siis taisi meillä keskustelijoilla mennä näkemykset ristiin vaikka ihastuneita kaikki ollaankin...
Pakko muuten hehkuttaa siitä miehestä. Hän on koko ison työpaikan hillittömin ja megalomaanisin söpöliini! Tosi hyväsydämisen ja fiksun oloinen. Ja ne SILMÄT. *huokaus* Ja mikä pahinta, hänellä oli tänään sellainen tosi cool pipo korvilla. Ne pipot saavat aina sukkani pyörimään.
ap
minulla on täällä parikin aloitusta... kaivaisinkohan ne esiin kun en jaksaisi enää selittää...
vai puhutaanko tässä?