Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kelpaa kenellekään. Minussa on jotain vikaa.

Vierailija
16.11.2022 |

Kaikki mun kaverit on joskus seurustellut tai seurustelee tällä hetkellä. Tuntuu että mä en ole riittävän hyvä kellekään. Snäpissä laitoin tänään naamakuvan yhdelle pojalle ja se suoraan esti mut. Varmaan olin liian ruma. Olen yrittänyt tutustua ihmisiin ja osoittaa kiinnostusta mutta kellekään en kelpaa- Mua itkettää koska en tiedä mikä mussa on vialla.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmassa riittää ihmisiä. Löydät kyllä vielä sinäkin elämänkaverin itsellesi. Älä luovu etsimisestä.

Vierailija
2/6 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaat oikeille ihmisille.

Olin minäkin maailman rumin enkä uskonut kelpaavani kellekkään. Sitten mies pyys treffeille ja epäilin sitä pyyntöä, koska olen ruma kaikkien mielestä. Hänen mielestä en ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailmassa riittää ihmisiä. Löydät kyllä vielä sinäkin elämänkaverin itsellesi. Älä luovu etsimisestä.

Tuli tuollaisesta nopeasta estämisestä mieleen, että tyyppi luultavasti säikähti sitä kun joku kiinnostui hänestä. Paniikissa sitten esti.

Maailma on täynnä ihmisiä. Miksipä ei katsoisi heitä rauhassa ja oppisi tuntemaan itseään niin hyvin, että tietäisi minkälaista on etsimässä? Ulkonäön kanssa ei seurustella.

Viroksi on sananlasku kauneutta/komeutta ei voi laittaa ruokapataan. Se tarkoittaa sitä, että se ei ole mitään konkreettista (jos ei saa rahaa esiintymisestään tai kuvistaan) ja siitä ei voi ruokaa keittää.

Vierailija
4/6 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootit haukutte täällä lasta!

Vierailija
5/6 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskottele sinä vaan. Monet jäävät kuitenkin ilman kumppania.

Vierailija
6/6 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelpaat oikeille ihmisille.

Olin minäkin maailman rumin enkä uskonut kelpaavani kellekkään. Sitten mies pyys treffeille ja epäilin sitä pyyntöä, koska olen ruma kaikkien mielestä. Hänen mielestä en ole.

Mies oli ennestään tuttu jotain kautta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi