Ihmisten varastelu laittaa kyllä pinnan kireälle.
Tänäänkin jäi asiakas kiinni varastamisesta ja hänen selitys varkaudelle oli että ei ole rahaa ostaa.
Jos sinulla ei ole rahaa ostaa partateriä ja hiuslakkaa niin sitten et käytä niitä. En minäkään niitä halua omasta lompakossani maksaa, tai maksattaa muilla asiakkailla.
Kesko voi tehdä miljoonatuloksia mutta minä en ole kesko.
Terv. Lähikauppiaasi
Kommentit (41)
Ei moni varastakaan vaikka on köyhä. Mutta ei köyhyysasia ratkea tylyydellä tai ihmisten ahdistus.
No kyllä sekin on kieltämättä pidemmän päälle rassaavaa, ettei koskaan ole rahaa edes perushygieniatarvikkeisiin, kun kaikki menee ruokaan ja siihenkään se ei meinaa riittää. Mutta on se varastaminenkin väärin. Silti voin ymmärtää tuon epätoivon.
Epätoivon voi ymmärtää, mutta sitä en ymmärrä, että ratkaisu on varastaminen.
Tämä vuosi kun oli viellä pakkasia. Mustat naisten kuomat numero 39. Vaihtui jonkun mun naisen kanssa likutasalin eteinen.Erotuksella minulla oli nimi ja suth koht uudet. Kun olin vaihtanut päälysvaatet pääle narkikaan eli eteiseen menin takini oli kyllä kuomatkin ,mutta ei nimeä ja toisia ei näkynyt. Selvisi suoja sää miksi ne toisen henkilön kuomat ei koskaa ollut siellä.Tehnyt vaihdon ja sain siis vuotavat kuomat.Miläs todistat mitään? Kuin likuntasalille matoihin vain talvikumisaappat jalkaan.Ne ei vaihdu värin takia. Jouduin siis hetää vahtunet kuomat pois kun pohja rikki sivusta. Osaa ne aikuiset naisetkin vanhemat juuri .Kuomat maksoi marraskuu 2021 70 euroa.Ei halpa ,ainakaan minulle tuo summa ollut.
Vierailija kirjoitti:
Näin on. Miksi eivät tee polttoitsemurhaa niin kuin normaalit ihmiset.
Mikä sinä olet sanomaan mitä minä käytän?Minähän varastan jos haluan.
Vierailija kirjoitti:
Ole vain pinna kireällä, sehän auttaa asiaan :)
Olipas typerä kommentti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipas typerä kommentti.
Perustele
Vierailija kirjoitti:
Rahtihameella tehdään ostokset.
Kyllä ne urospuolisetkin saman heimon edustajat varastavat.
No semmosta se vaan on kun on "Inflaatio". Inflaatio on hyväksyttävä ja näpistys on myös hyväksyttävä, muuten ei löydä koskaan sisäistä rauhaansa.
Minun isäni oli tosi hyvä kuluttamaan gilleten partaterää, erittäin loppuun.
Pakko on varastaa jos rahaa ei vain ole.
Jos ihmisillä ei ole varaa leipään, niin miksi he turvautuvat varastamiseen? Miksi he eivät esimerkiksi osta leivoksia leivän sijaan?
Eivät ne rahat sun lopmpakosta mene. Tyypillinen yrittäjä, jolla menee oma lompakko ja firman kassa sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
No kyllä sekin on kieltämättä pidemmän päälle rassaavaa, ettei koskaan ole rahaa edes perushygieniatarvikkeisiin, kun kaikki menee ruokaan ja siihenkään se ei meinaa riittää. Mutta on se varastaminenkin väärin. Silti voin ymmärtää tuon epätoivon.
3/4 suomalaisista ylipainoisia ja on ok ruveta varkaaksi kun kaikki menee ruokaan? Ihminen ei tarvitse viittä ateriaa päivässä, vaikka näin ollaan uskoteltu (seurauksena lihavuuspandemia).
Yksi ihminen saa 100-200e hyvin kuukauden ruuat, ja toimeentulotuki on reippaasti päälle ton. Mutta tupakat, tekokynnet, ripsienpidennykset ja siiderit maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Haistaan ja kuollaan nälkään sitten. Idiootti.