Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihmisten varastelu laittaa kyllä pinnan kireälle.

Vierailija
16.11.2022 |

Tänäänkin jäi asiakas kiinni varastamisesta ja hänen selitys varkaudelle oli että ei ole rahaa ostaa.
Jos sinulla ei ole rahaa ostaa partateriä ja hiuslakkaa niin sitten et käytä niitä. En minäkään niitä halua omasta lompakossani maksaa, tai maksattaa muilla asiakkailla.

Kesko voi tehdä miljoonatuloksia mutta minä en ole kesko.

Terv. Lähikauppiaasi

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä sekin on kieltämättä pidemmän päälle rassaavaa, ettei koskaan ole rahaa edes perushygieniatarvikkeisiin, kun kaikki menee ruokaan ja siihenkään se ei meinaa riittää. Mutta on se varastaminenkin väärin. Silti voin ymmärtää tuon epätoivon.

3/4 suomalaisista ylipainoisia ja on ok ruveta varkaaksi kun kaikki menee ruokaan? Ihminen ei tarvitse viittä ateriaa päivässä, vaikka näin ollaan uskoteltu (seurauksena lihavuuspandemia).

Yksi ihminen saa 100-200e hyvin kuukauden ruuat, ja toimeentulotuki on reippaasti päälle ton. Mutta tupakat, tekokynnet, ripsienpidennykset ja siiderit maksaa.

Juuri näin. Normaalipainoinenkin ihminen pärjää kuukauden ilman ruokaa. Elimistö alkaa vain syömään omaa lihaansa, ei siinä sen kummempaa.

Vierailija
22/41 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve Lähikauppias! Et oikein vakuuta. Tiedoksesi, tälle palstalle ei voi tehdä rikosilmoituksia, tai saada yhteyttä virkavaltaan. Naiivia valittaa täällä ja... Kyllä lähikauppias on ymmärtänyt sen, että nyt, kun sota jyllää Euroopassa, on oiva aika laittaa hintoihin 100 % korotukset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ihmisillä ei ole varaa leipään, niin miksi he turvautuvat varastamiseen? Miksi he eivät esimerkiksi osta leivoksia leivän sijaan?

Epäterveellisiä leivoksia? Ei nekään ole halpoja.

Vierailija
24/41 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole ikinä ymmärtänyt tuota partaterien varastamista. Sen kun mies kasvattaa sen parran ja leikkelee saksilla siitä siistimpää. Naiset nyt ei muutenkaan niitä tarvitse jos on köyhä, luulisi prioriteettien olevan sillä tasolla. 

Mä olen köyhä, siis ihan oikeasti köyhä. Katto on pään päällä ja sähkö ja vesi tulee. Mitään muuta sitten ei oikeastaan olekaan. Nukun patjalla, syön lattialla, jne. Opiskelija olen. Silti ei tulisi mieleenkään varastaa. Elän vain sen mukaan, mitä on saatavilla sillä rahalla. Miehelle olen sanonut, että jos mun karvainen alakerta tai muutamat kainalokarvat saa hänellä halut katoamaan niin siinäpä katoaa. Mies on todella ok sen kanssa, että olen aikas luonnontilassa. Mies on itse parrakas ja parta on pitkä. En ole komeampaa nähnyt.

Vierailija
25/41 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jotkut on kai niin alistettuja pikku köyhiä että mieluummin makaavat moraalisesti katuojassa kuin varastavat, mutta suurin osa tiukan paikan tullen arvostaa itseään tuota enemmän.

Vierailija
26/41 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä sekin on kieltämättä pidemmän päälle rassaavaa, ettei koskaan ole rahaa edes perushygieniatarvikkeisiin, kun kaikki menee ruokaan ja siihenkään se ei meinaa riittää. Mutta on se varastaminenkin väärin. Silti voin ymmärtää tuon epätoivon.

3/4 suomalaisista ylipainoisia ja on ok ruveta varkaaksi kun kaikki menee ruokaan? Ihminen ei tarvitse viittä ateriaa päivässä, vaikka näin ollaan uskoteltu (seurauksena lihavuuspandemia).

Yksi ihminen saa 100-200e hyvin kuukauden ruuat, ja toimeentulotuki on reippaasti päälle ton. Mutta tupakat, tekokynnet, ripsienpidennykset ja siiderit maksaa.

Siinä sitä meni epidemiat ja pandemiat tälläkin pätijällä sekaisin, tirsk.

Vierailija
27/41 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole ikinä ymmärtänyt tuota partaterien varastamista. Sen kun mies kasvattaa sen parran ja leikkelee saksilla siitä siistimpää. Naiset nyt ei muutenkaan niitä tarvitse jos on köyhä, luulisi prioriteettien olevan sillä tasolla. 

Mä olen köyhä, siis ihan oikeasti köyhä. Katto on pään päällä ja sähkö ja vesi tulee. Mitään muuta sitten ei oikeastaan olekaan. Nukun patjalla, syön lattialla, jne. Opiskelija olen. Silti ei tulisi mieleenkään varastaa. Elän vain sen mukaan, mitä on saatavilla sillä rahalla. Miehelle olen sanonut, että jos mun karvainen alakerta tai muutamat kainalokarvat saa hänellä halut katoamaan niin siinäpä katoaa. Mies on todella ok sen kanssa, että olen aikas luonnontilassa. Mies on itse parrakas ja parta on pitkä. En ole komeampaa nähnyt.

Partaterät menevät yleensä varastetun tavaran myyjille eivätkä varkaan omaan käyttöön. Saadut rahat laitetaan päihteisiin tai muuhun vastaavaan.

Vierailija
28/41 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuspäitten kuninkuusajot taas.

Vierailija
29/41 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se äveriäs kauppias nillittää. Hävikki on laskettu teillä katteisiin mukaan. Ihmisten raha on tiukilla nyt, kun kaikki on kalliimpaa. Myös kaupat ovat nostaneet hintoja. Osaltaan te olette siis syypäitä ihmisten ahdinkoon.

Varkaudet tulevat talven aikana lisääntymään, joten kannattaa varautua, ettei pinna katkea.

Vierailija
30/41 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, jotkut on kai niin alistettuja pikku köyhiä että mieluummin makaavat moraalisesti katuojassa kuin varastavat, mutta suurin osa tiukan paikan tullen arvostaa itseään tuota enemmän.

Tarpeeksi tiukka paikka kun tulee ja varsinkin jos se jatkuu pitkään alkaa murenemaan kenen tahansa moraali ja ylevät ajatukset. Kaikki muu syötäväksi kelpaava jos loppuisi niin kyllä jokainen söisi mukisematta toisia ihmisiä.

Vierailija
31/41 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kyllä aina ihmetellyt, että kuka niitä pöllittyjä Gillettejä sitten ostaa? Jotkun jälkimarkkinat on jossain oltava, kun kyseinen tuote on viimeiset 30 vuotta ollut kassalla tai lukkolokerossa.

Vierailija
32/41 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ole vain pinna kireällä, sehän auttaa asiaan :)

Olipas typerä kommentti.

Perustele

Tunnepohjaista mielipidettä ei noin vain perustella

Vierailija
33/41 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on vain pakko varastaa kun hinnat vain nousevat nousemistaan, mutta esimerkiksi palkat eivät ja meillä kaikkein köyhimmillä ei rahat yksinkertaisesti enää millään riitä kaikkeen mitä tarvitsee niin sitten on pakko varastaa jotain. Jos rahat hädin tuskin riittävät edes ruokaan, niin on pakko varastaa hygieniatuotteita ja minä en esimerkiksi juo alkoholia tai polta tupakkaa niin niitäkään ei voi jättää pois.

Vierailija
34/41 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole rahaa ostaa ruokaa on pakko varastaa, leipäjonoon en lähde seisomaan.

Vierailija
35/41 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perushygieniatarvikkeet (saippua, shampoo, hammastahna) ei montaa euroa maksa, eikä niitä tarvitse joka viikko ostaa.

Vierailija
36/41 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä vuosi kun oli viellä pakkasia. Mustat naisten kuomat numero 39. Vaihtui jonkun mun naisen kanssa likutasalin eteinen.Erotuksella minulla oli nimi ja suth koht uudet. Kun olin vaihtanut päälysvaatet pääle narkikaan eli eteiseen menin takini oli kyllä kuomatkin ,mutta ei nimeä ja toisia ei näkynyt. Selvisi suoja sää miksi ne toisen henkilön kuomat ei koskaa ollut siellä.Tehnyt vaihdon ja sain siis vuotavat kuomat.Miläs todistat mitään? Kuin likuntasalille matoihin vain talvikumisaappat jalkaan.Ne ei vaihdu värin takia. Jouduin siis hetää vahtunet kuomat pois kun pohja rikki sivusta. Osaa ne aikuiset naisetkin vanhemat juuri .Kuomat maksoi marraskuu 2021  70 euroa.Ei halpa ,ainakaan minulle tuo summa ollut.

Et vielä epäselvemmin osaisi kirjoittaa?

Vierailija
37/41 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla majailee näköjään Suomen surkeimmat köyhät. Voisko tollasille rakentaa oman, aidatun kaupunginosan, jossa voisivat varastella toisiltaan?

Vierailija
38/41 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstalla majailee näköjään Suomen surkeimmat köyhät. Voisko tollasille rakentaa oman, aidatun kaupunginosan, jossa voisivat varastella toisiltaan?

Mitäs varastettavaa meillä toisiltamme olisi? Sinulta me varastetaan, pikku pöyhkeilijä.

Vierailija
39/41 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon tuomiot kaikille vastenmielisille varkaille. Kyllä Suomi siistiytyisi yhdyskuntapalvelun avulla, kun nilkit keräisivät roskia.

Vierailija
40/41 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helvetti mikä luusereiden kokoontuminen täällä taas on. Myisitte kretiinit edes persettä mielummin kuin varastelisitte.

T. Rehellinen köyhä, jonka ei tarvitse varastaa eikä myydä persettä, kun on elämänhallinta kunnossa