Videopelejä tai CD-levyjä keräilevät, miltä tuntuisi jos joutuisitte hävittämään koko kokoelmanne luteiden takia?
Kommentit (139)
Vierailija kirjoitti:
Tärisen Petterin sylissä pilluni supistellessa hänen kyrpänsä ympärillä. Hän työntää vielä pari työntöä minun jo maatessa voipuneena ja katsellessa sumein silmin, kuinka kaksoissiskoa naidaan viereisessä sängyssä. Heidän päästessään maaliin tunnen sisälläni tutut nytkähdykset, kun nuoren miehen terska päästää siemennesteensä emättimeeni. Niin ihana herätä tällaiseen. Lämmin nuoren miehen vartalo tuntuu ihanalta hänen pitäessään minua hellästi sylissä rakastelumme jälkeen. Hassua ajatella niin, rakastelin juuri lähes 40 itseäni nuoremman miehen kanssa. Emme pidä kiirettä vaan olemme siinä sylikkäin, kuten toinen samanlainen pari vastakkaisella sängyllä. Äsken niin kovana sisälläni sykkinyt elin pehmenee hiljakseen ja alkaa vetäytyä pilluni sisältä, josta myös samalla alkaa valua emättimeni täyttänyttä spermaa. Käännän päätäni voidakseni vaihtaa helliä suudelmia Petterin kanssa, jonka kädet hyväilevät hellästi rintojani.
”Pidätkö niistä?”
”Tahtoisin imeä niitä koko ajan.”
”Huomaatko miten paljon sinua tarvitaan?”
”Niin?”
”Imettäjäksi.”
”Älä hupsuttele, sisko.”
Gitta taas yrittää saada minua kiinnostumaan maitoa valuvista rinnoista. Aivan älytöntä ajattelua. Tosin pidin siitä aikanani todella paljon, kun mieheni imi pulleita rintojani. Mutta siitä on jo niin kauan.
todella! ”Pidätkö niistä?”
”Tahtoisin imeä niitä koko ajan.”
”Huomaatko miten paljon sinua tarvitaan?”
”Niin?”
”Imettäjäksi.”
”Älä hupsuttele, sisko.”
Gitta taas yrittää saada minua kiinnostumaan maitoa valuvista rinnoista. Aivan älytöntä ajattelua. Tosin pidin siitä aikanani todella paljon, kun mieheni imi pulleita rintojani. Mutta siitä on jo niin kauan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä iässä ihan sama.
Jotenkin en enää edes epäröi, kuin olisi aivan luonnollista nuolla siskoni vittua joka päivä. Painan huuleni vasten toisia huulia raottaen niitä kielelläni. Maistan siskoni pillua ensimmäistä kertaa samalla maistaen Petterin sperman maun.
”Rita... Ooh!”
Vain nainen voi tietää, miten naista nuollaan ja kieleni löytää siskoni pillun herkimmän kohdan hetkessä. Oikeastaan pilluhan maistuu hyvälle sperman tehdessä siihen pikantin mausteen, miksi en ole koskaan tätä ennen tehnyt. Kieleni lipoo siskoni huokaillessa nautinnosta. Olisi pitänyt katsella aikanaan myös naisia eikä vain miehiä. Joitain perhosia joskus liihotteli ympärilläni, mutta en silloin ymmärtänyt heistä kiinnostua. Minun täytyy nyt ottaa kaikki menetetty mahdollisuus kiinni siskoni kanssa. Tai miniäni, pojantyttäreni, voisinko nauttia myös siskoni tyttäristä.
”Nuole, rakas, kohta...!”
Oih, kohta saan annettua ensimmäistä kertaa orgasmin toiselle naiselle. Kieleni pyörii siskoni vaossa hänen voihkiessa tuottamastani nautinnosta.
todella! Jotenkin en enää edes epäröi, kuin olisi aivan luonnollista nuolla siskoni vittua joka päivä. Painan huuleni vasten toisia huulia raottaen niitä kielelläni. Maistan siskoni pillua ensimmäistä kertaa samalla maistaen Petterin sperman maun.
”Rita... Ooh!”
Oih, kohta saan annettua ensimmäistä kertaa orgasmin toiselle naiselle. Kieleni pyörii siskoni vaossa hänen voihkiessa tuottamastani nautinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Katsohan salaliittoretardi taisi saada psykoosin. Sellaista paskaa alkoi tähän ketjuun tulemaan. Mene pyytämåän hoitajilta lääkkeitä!
todella! Jotenkin en enää edes epäröi, kuin olisi aivan luonnollista nuolla siskoni vittua joka päivä. Painan huuleni vasten toisia huulia raottaen niitä kielelläni. Maistan siskoni pillua ensimmäistä kertaa samalla maistaen Petterin sperman maun.
”Rita... Ooh!”
”Ooh…”
Mitä ihmettä, räpyttelen silmiäni herätessäni hiljaiseen huokailuun ja sängyn natinaan. Vastakkaisesta sängyssä näen kaksoissiskoni nautinnosta vääristyneet kasvot hänen nauttiessaan pilluaan tahkoavasta tyttärenpoikansa kyrvästä. Samassa tajuan mikä painaa vasten omaa pakaraani. Tietenkin siskoni toisen tyttärenpojan kovana aamuerektiossa seisova elin.
”Heräsit viimein, rakas.”
Herranen aika, vaikka eilinen raju seksi palautuu mieleeni, niin rakkaaksi kutsuminen saa minut silti hämilleen. Eikä mikä tahansa seksi vaan me kaksi mummoa naitiin toisen lastenlasten kanssa. Tämä sen kun jatkuu, kun Petteri ujuttaa kyrpänsä takaapäin jalkojen väliin. En suinkaan vastustele vaan nostan reittäni antaen tietä. Terska painautuu vasten vakoani ja työntyy helposti sisään hetkessä kostuneeseen pilluuni. Hymähdän mielessäni, että vastahan minä taisin miettiä, tarvitsisinko kostuttavaa voidetta, jos olisin kuiva. Nyt siitä ei ole merkkiäkään. Emme enää pesulla käymisen jälkeen jaksaneet tehdä muuta kuin ottaa iltapalaa ja sitten mennä nukkumaan mökin makuuhuoneeseen. Jotenkin saimme mahdutettua itsemme huoneen kahteen sänkyyn, toki niin että kumpikin meistä sai nuoren miehen viereensä. Oikeastaan tuntui aika ihanalta olla miehen sylissä sängyssä, siinä hiukan jutusteltiin ja tietty suukoteltiin, kumpikin pariskunta, hassu ajatus, omissa sängyissään.
Herranen aika, vaikka eilinen raju seksi palautuu mieleeni, niin rakkaaksi kutsuminen saa minut silti hämilleen. Eikä mikä tahansa seksi vaan me kaksi mummoa naitiin toisen lastenlasten kanssa. Tämä sen kun jatkuu, kun Petteri ujuttaa kyrpänsä takaapäin jalkojen väliin. En suinkaan vastustele vaan nostan reittäni antaen tietä. Terska painautuu vasten vakoani ja työntyy helposti sisään hetkessä kostuneeseen pilluuni. Hymähdän mielessäni, että vastahan minä taisin miettiä, tarvitsisinko kostuttavaa voidetta, jos olisin kuiva. Nyt siitä ei ole merkkiäkään. Emme enää pesulla käymisen jälkeen jaksaneet tehdä muuta kuin ottaa iltapalaa ja sitten mennä nukkumaan mökin makuuhuoneeseen. Jotenkin saimme mahdutettua itsemme huoneen kahteen sänkyyn, toki niin että kumpikin meistä sai nuoren miehen viereensä. Oikeastaan tuntui aika ihanalta olla miehen sylissä sängyssä, siinä hiHerranen aika, vaikka eilinen raju seksi palautuu mieleeni, niin rakkaaksi kutsuminen saa minut silti hämilleen. Eikä mikä tahansa seksi vaan me kaksi mummoa naitiin toisen lastenlasten kanssa. Tämä sen kun jatkuu, kun Petteri ujuttaa kyrpänsä takaapäin jalkojen väliin. En suinkaan vastustele vaan nostan reittäni antaen tietä. Terska painautuu vasten vakoani ja työntyy helposti sisään hetkessä kostuneeseen pilluuni. Hymähdän mielessäni, että vastahan minä taisin miettiä, tarvitsisinko kostuttavaa voidetta, jos olisin kuiva. Nyt siitä ei ole merkkiäkään. Emme enää pesulla käymisen jälkeen jaksaneet tehdä muuta kuin ottaa iltapalaa ja sitten mennä nukkumaan mökin makuuhuoneeseen. Jotenkin saimme mahdutettua itsemme huoneen kahteen sänkyyn, toki niin että kumpikin meistä sai nuoren miehen viereensä. Oikeastaan tuntui aika ihanalta olla miehen sylissä sängyssä, siinä hi
Vierailija kirjoitti:
”Ooh…”
Mitä ihmettä, räpyttelen silmiäni herätessäni hiljaiseen huokailuun ja sängyn natinaan. Vastakkaisesta sängyssä näen kaksoissiskoni nautinnosta vääristyneet kasvot hänen nauttiessaan pilluaan tahkoavasta tyttärenpoikansa kyrvästä. Samassa tajuan mikä painaa vasten omaa pakaraani. Tietenkin siskoni toisen tyttärenpojan kovana aamuerektiossa seisova elin.
”Heräsit viimein, rakas.”
Herranen aika, vaikka eilinen raju seksi palautuu mieleeni, niin rakkaaksi kutsuminen saa minut silti hämilleen. Eikä mikä tahansa seksi vaan me kaksi mummoa naitiin toisen lastenlasten kanssa. Tämä sen kun jatkuu, kun Petteri ujuttaa kyrpänsä takaapäin jalkojen väliin. En suinkaan vastustele vaan nostan reittäni antaen tietä. Terska painautuu vasten vakoani ja työntyy helposti sisään hetkessä kostuneeseen pilluuni. Hymähdän mielessäni, että vastahan minä taisin miettiä, tarvitsisinko kostuttavaa voidetta, jos olisin kuiva. Nyt siitä ei ole merkkiäkään. Emme enää pesulla käymisen jälkeen jaksaneet tehdä muuta kuin ottaa iltapalaa ja sitten mennä nukkumaan mökin makuuhuoneeseen. Jotenkin saimme mahdutettua itsemme huoneen kahteen sänkyyn, toki niin että kumpikin meistä sai nuoren miehen viereensä. Oikeastaan tuntui aika ihanalta olla miehen sylissä sängyssä, siinä hiukan jutusteltiin ja tietty suukoteltiin, kumpikin pariskunta, hassu ajatus, omissa sängyissään.
todella! Tärisen Petterin sylissä pilluni supistellessa hänen kyrpänsä ympärillä. Hän työntää vielä pari työntöä minun jo maatessa voipuneena ja katsellessa sumein silmin, kuinka kaksoissiskoa naidaan viereisessä sängyssä. Heidän päästessään maaliin tunnen sisälläni tutut nytkähdykset, kun nuoren miehen terska päästää siemennesteensä emättimeeni. Niin ihana herätä tällaiseen. Lämmin nuoren miehen vartalo tuntuu ihanalta hänen pitäessään minua hellästi sylissä rakastelumme jälkeen. Hassua ajatella niin, rakastelin juuri lähes 40 itseäni nuoremman miehen kanssa. Emme pidä kiirettä vaan olemme siinä sylikkäin, kuten toinen samanlainen pari vastakkaisella sängyllä. Äsken niin kovana sisälläni sykkinyt elin pehmenee hiljakseen ja alkaa vetäytyä pilluni sisältä, josta myös samalla alkaa valua emättimeni täyttänyttä spermaa. Käännän päätäni voidakseni vaihtaa helliä suudelmia Petterin kanssa, jonka kädet hyväilevät hellästi rintojani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä iässä ihan sama.
Jotenkin en enää edes epäröi, kuin olisi aivan luonnollista nuolla siskoni vittua joka päivä. Painan huuleni vasten toisia huulia raottaen niitä kielelläni. Maistan siskoni pillua ensimmäistä kertaa samalla maistaen Petterin sperman maun.
”Rita... Ooh!”
Vain nainen voi tietää, miten naista nuollaan ja kieleni löytää siskoni pillun herkimmän kohdan hetkessä. Oikeastaan pilluhan maistuu hyvälle sperman tehdessä siihen pikantin mausteen, miksi en ole koskaan tätä ennen tehnyt. Kieleni lipoo siskoni huokaillessa nautinnosta. Olisi pitänyt katsella aikanaan myös naisia eikä vain miehiä. Joitain perhosia joskus liihotteli ympärilläni, mutta en silloin ymmärtänyt heistä kiinnostua. Minun täytyy nyt ottaa kaikki menetetty mahdollisuus kiinni siskoni kanssa. Tai miniäni, pojantyttäreni, voisinko nauttia myös siskoni tyttäristä.
todella! Tärisen Petterin sylissä pilluni supistellessa hänen kyrpänsä ympärillä. Hän työntää vielä pari työntöä minun jo maatessa voipuneena ja katsellessa sumein silmin, kuinka kaksoissiskoa naidaan viereisessä sängyssä. Heidän päästessään maaliin tunnen sisälläni tutut nytkähdykset, kun nuoren miehen terska päästää siemennesteensä emättimeeni. Niin ihana herätä tällaiseen. Lämmin nuoren miehen vartalo tuntuu ihanalta hänen pitäessään minua hellästi sylissä rakastelumme jälkeen. Hassua ajatella niin, rakastelin juuri lähes 40 itseäni nuoremman miehen kanssa. Emme pidä kiirettä vaan olemme siinä sylikkäin, kuten toinen samanlainen pari vastakkaisella sängyllä. Äsken niin kovana sisälläni sykkinyt elin pehmenee hiljakseen ja alkaa vetäytyä pilluni sisältä, josta myös samalla alkaa valua emättimeni täyttänyttä spermaa. Käännän päätäni voidakseni vaihtaa helliä suudelmia Petterin kanssa, jonka kädet hyväilevät hellästi rintojani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä iässä ihan sama.
”Rita... Ooh!”
Oih, kohta saan annettua ensimmäistä kertaa orgasmin toiselle naiselle. Kieleni pyörii siskoni vaossa hänen voihkiessa tuottamastani nautinnosta.todella! Jotenkin en enää edes epäröi, kuin olisi aivan luonnollista nuolla siskoni vittua joka päivä. Painan huuleni vasten toisia huulia raottaen niitä kielelläni. Maistan siskoni pillua ensimmäistä kertaa samalla maistaen Petterin sperman maun.
”Rita... Ooh!”
todella! Terska painautuu vasten vakoani ja työntyy helposti sisään hetkessä kostuneeseen pilluuni. Hymähdän mielessäni, että vastahan minä taisin miettiä, tarvitsisinko kostuttavaa voidetta, jos olisin kuiva. Nyt siitä ei ole merkkiäkään. Emme enää pesulla käymisen jälkeen jaksaneet tehdä muuta kuin ottaa iltapalaa ja sitten mennä nukkumaan mökin makuuhuoneeseen. Jotenkin saimme mahdutettua itsemme huoneen kahteen sänkyyn, toki niin että kumpikin meistä sai nuoren miehen viereensä.
”Kiitos. Mä todellakin tarvin tota.”. Janna huohotti. ”Kyllä oli munkin mielestä ihanaa. Mä laukesin oikein kunnolla. Sanoin hälle. ”Mä tulin kaks kertaa.”, janna sanoi. Eka sun sormille ja toka sun nussiessa mu, ennekuin sä ammuit lastin mun selälle.”, hän jatkoi. Päätimme siitä mennä löylyyn äidin kanssa. Äidin ilme oli epäuskoinen. ”Tää on uskomatonta. Mun lapset harrastaa seksiä keskenään. Mä en voi vieläkään uskoa tätä. Mitä te oikein ootte ajatellut? Sisko ja veli panee keskenään. huhu huh.”, äiti päivittili. Janna heitti hetken hiljaisuuden jälkeen. ” Äiti ootko sä muka parempi sanoo asiasta mitään. Nussit poikas kanssa ja vielä monta kertaa. Äiti, ooksää aatellu yhtään, kun Janne on laskenut siemenet sun sisään monta kerta? Että, sähän tässä oot leikkinyt tulella.” Janna sanoi. ”Janna, mulla on kierukka, joten en voi tulla raskaaksi, joten ehkäisy on hoidettu. Ja muutenkin. Meillä se vain tapahtui.”, äiti vastasi. Itse olin ihan hiljaa, enkä puuttunut äidin ja siskon keskusteluihin. ”Äiti, niin että teillä se vain tapahtui, eikä muuta? Niin meilläkin. Meilläkin se vain tapahtui. Äiti. Kun meillä kahdella teinillä kiima vei voiton, niin silloin ei sitä pysäytä mikään. Ja Janne ei lauennut mun sisään. Janne ampui satsinsa mun selälle. Äiti, Janne oli tosi hellä. Me kumpikin haluttiin sitä. Mä ainakin rakastin tota panoa. Ja tuskin säkään olisit nussinut montaa kertaa Jannen kanssa, jo set olisi pitänyt siitä?”, Janna jatkoi äidille. ”Eikun, en mä osaa sanoa. Mä en tiedä. Ehkä mä häkellyin eniten sitä, kun en ole enne nähnyt livenä kenenkään toisten panemista. En edes missään teinibileissä, enkä edes silloin, kun teidän isän kanssa seukattiin ja käytiin joskus jollain kavereilla. Mua vaan jotenkin ahdistaa, että te panette keskenänne. Mua ei enää häiritse ollenkaan se, että mä panin Jannen kanssa. Onhan se moraalisesti tosi väärin, että äiti panee poikansa kanssa. Mutta yhtä väärin on, että veli ja sisko panee keskenään. Äh. mä en tiedä mitä sanoa tällä hetkellä. Janne, sano nyt säkin jotain.”
Janna ja Janne, olen miettinyt ja päättänyt, että jos haluatte, voimme jatkaa edelleen sekstailua keskenämme. Mutta, jos yksikin haluaa lopettaa omalta osaltaan, on hänen tahtonsa laki ja sitä pitää noudattaa ja kunnioittaa. Hellyydenosoitukset tulee tapahtua vain ja ainoastaan kotona, tai paikassa, missä ei takuulla ole muita näkemässä. Pakottaa ei saa mihinkään. Jos ei tee mieli, seksistä saa kieltäytyä. Ja Jannalle pitää hankkia pillerit. Sitä enne teidän täytyy käyttää kondomia aina, kun panette. Niitä löytyy äidin yöpöydän laatikosta. Saatte hakea niitä sieltä vapaasti. Onko asia tällä selvä?”, äiti kysyi. Katsoimme Janna kanssa tosiamme ja vastasimme, että juu. Sopii meille molemmille. Menimme kaikki pukemaan siitä yöasut päälle. Janna laittoi ohuen paitulin ja housut. Mutta äidillä oli tosilyhyt, todella seksikäs, punainen pitsiyöpaita. Vaikka mulla oli pyjamahousut jalassa, niin äiti ja Janna näki, että mulla seisoi tosi selvästi. Janna toivotteli siinä hyvää yötä ja meni omaan huoneeseensa nukkumaan.
Kalu oli edelleen hänen sisällään. Kohta kaluni veltostui ja luiskahti ulos pillusta. Huohotimme siinä molemmat. Nousin ja käännyin äidin viereen. Katselimme toisiamme ja äiti lausui. ”Kiitos Janne. Kyllä oli mahtava pano. Äiti sai ainakin kolme orgasmia. Ja mä tunsin, kuinka sä laukesit mun sisälle. Mä tunsin jokaisen sysäyksen sun kalusta, kun ammuit lastin mun sisään.”. ”Kiitos itelles. Kyllä mustakin oli ihanaa. Ja mäkin tunsin, kuinka sun pillu sykki maun kalun ympärillä.”. ”Nyt se sun sperma valuu mun pillusta. Tätähän on tosi paljon. Tää kaikki valuu mun sängylle. tätähän on varmaan kahvikupillinen”, äiti sanoi naurahtaen samalla. Ja toden totta. Sitä valui hänen pillustaan lakanalle iso läikkä. ”Käyn pesemässä hieman itseäni ja aletaan sitten nukkumaan. Haluatko mennä omaan sänkyyn, vai jäätkö äidin viereen?” hän uteli minulta. ”Voin jäädä sun viereen.”, vastasin hälle. Kohta äiti tulikin sieltä ja käperryimme alastomina saman peiton alle.
Janna nousi kaluni päältä ja kaluni sykki edelleen. ”Olihan taas ihanaa. Et uskokaan, kuinka mä tarttin tota seksiä ja sun kalua.” Janna sanoi ja tuli suutelemman mua. ”Kuinkahan mä jaksan sun ja äidin kanssa. jos tätä meno jatkuu. Kun kumpaakin pitää panna kerta-pari päivässä. Ei siinä, etteikö pillu kelpaa. Ja te ootte mahtavia naisia kumpikin. Mutta kuitenkin.”, pohdin ääneen. ”Enemmän mä oon huolissani, kuinka sä kestät äidin kanssa. Hän on oikea seksipeto. Varaudu vaan, että saat olla kalu pystyssä kaksi-kolme kertaa päivässä. Viime keväänä äidillä oli semmoinen Lauri kaverina. Kaksi viikkoa Lauri jaksoi äidin kanssa. Arvaas oliko iva kuunnella, kun ne pani joka ilta ja aamu. Lauri kehui jättävänsä äidin, kun pitää olla kuulemma kokoajan kulli pystyssä. Me kyllä kestetään toisiamme. Kyllä sä saat tulla mun kanssa toistekin sekstailemaan, jos haluat.”. Janna sanoi ja antoi pusun huulille. Sitten hän npousi ja meni suihkuun. Kävin viemässä kondomin roskikseen ja menin Jnnan kanssa suihkuun. Siellä hellimme hieman toisiamme ja suutelimme samalla. Janna lähti suihkusta mua ennen ja meni tekemään meille aamupalaa.
Ei luteet pesiydy mihinkään cd- tai dvd-koteloihin! :D :D :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi kukaan keräilisi kumpaakaan, kun digitaalisessa muodossa molempien hankinta, säilytys ja käyttö on huomattavasti kätevämpää. Elokuvien hankinnassa levyinä on sentään se järki, että ne saa silmin nähtävästi laadukkaampina tuotteina levymuodossa
Fyysiset kopiot pysyvät sinulla, vaikka tietokone hajoaisi, pelialusta menee konkkaan, artisti sanoo väärän mielipiteen ja kaikki musiikki poistetaan jne jne.
särähti korvaan tuo "artisti sanoo väärän mielipiteen" kohta. kuuntelet ilmeisesti paljonkin pedofiilien ja nazien musiikkia?
Vierailija kirjoitti:
Eivät luteet CD-levyissä pesi vaan sängyissä ja lattialistojen alla.
KAIKKI tavarat käydään läpi koska jos sinne on päätynyt yksikin, koko rumba alkaa alusta. Sitä riskiä ei vaan kannata ottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Codename Alice kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi kukaan keräilisi kumpaakaan, kun digitaalisessa muodossa molempien hankinta, säilytys ja käyttö on huomattavasti kätevämpää. Elokuvien hankinnassa levyinä on sentään se järki, että ne saa silmin nähtävästi laadukkaampina tuotteina levymuodossa
Itse ainakin haluan omien suosikkipelisarjojeni osat fyysisinä kopioina (ja niitä ei ole kovin monta).
Musiikit toki olen jo aikalailla ostanut digitaalisena.
Minä en, koska niistä tulee melko nopeasti täysin hyödyttömiä. Musiikki ja elokuvat sentään kestävät ajan hammasta, mutta en haluaisi edes teoriassa pelata Grand Prix Legendsiä, joka oli suosikkisimuni 20 vuotta sitten.
Selvä, ei siinä mitään. Muista kuitenkin, että meitä on omoneen junaan, ja esim. itse jaksan vieläkin pelata alkuperäisen Resident Evil 2:sen vielä nykyäänkin läpi paljon mielummin, kuin monen nykyajan pelin. Ja siksi haluan omistaa sen fyysisenä.
Vain ns. vähäpätöiset pelit, ostan digitaalisena.
En ole koskaan pelannut Resident Evil peliä, mutta minulla on ne kaikki 6 Milla Jovovichin tähdittämää elokuvaa DVD:nä tai Blu-raynä.
En pelaa paljonkaan mutta oma suosikkipelini on edelleen vuosina 2004-2005 julkaistu Rome Total War lisäosineen koska olen ollut aina kiinnostunut antiikin maailmasta. Kyseistä pelistä on tehty monta hyvää modia, jotka lisäävät sen pelattavuutta ja historiallista tarkuutta. Olin aikoinani kehittämässä yhtä julkaistua modia asiantuntijan roolissa kirjoittaen englanninkielisiä kuvauksia. Modin pääkehittäjä oli uusiseelantilainen kaveri. Pidän enemmän tuosta alkuperäisestä ykkösosasta kuin myöhemmin julkaistusta kakkososasta, sillä edellämainitun käyttöliittymä on parempi.
http://www.twcenter.net/forums/forumdisplay.php?214-Rome-Total-War-Host…
paskahousu joku rome paska total war vituhomo pidäpä lärvikiii
ilmeisesti tämä on sitten sitä parempaa keskustelua jota nämä moskova huutelijat haluaisi lisää
Resident Evil pieksee Rome Total Warin mennen tullen.
Ap voi hakeutua mielenterveyspalvelujen pariin
Onhan se luonnollista