Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen: esiinnytkö miehellesi pillu paljaana?

Vierailija
16.11.2022 |

Tuli tuosta miesten suhtaudut jäykistyneeseen penikseen -ketjusta mieleen, että mitenkäs usein ja millä tavalla naiset esiintyvät miehilleen? Lököiletkö ehkä sängyllä ilman pikkareita jalat sopivan "hajamielisesti" auki, että näkymät varmasti olisivat tarjolla, ja ehkä sormetkin siellä liikuskelemassa kun muka ajatuksissasi luet kirjaa? Vai tarjoiletko esityksen ihan suorasukaisesti? Kiusoitteletko noin tehdessäsi enemmän miestäsi vai itseäsi?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä emäntä kuljeskelee välillä alasti esim suihkuun mennessään tai sieltä tullessaan. Ei varsinaisesti esiinny, mutta loukkaantuu jos ei tuossa tilanteessa käy taputtamassa pepulle tai puristamassa tissistä.

Meillä emäntä loukkaantuu siitä jos kyseisessä tilanteessa taputtaa pepulle tai puristaa tissejä.

Vierailija
22/25 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eukko yleensä nukkuu ja on aamuisin pelkässä yöpaidassa, eikä käytä pikkareita. Yöpaidan pituus on just sellainen että pimppi vilahtelee just sopivasti. Minusta se on miehenä ihan mukavaa katseltavaa, ja taitaa ilmeisesti tykätä siitä itsekin? Huomaan että nauttii saamasta huomiosta.

Ootko varma että nauttii? Minäkin luulin, mutta joskus keskustelujen kautta kävi ilmi, että puhdas vahinko ja ahdistui ja haukkui (vakavissaan) limaiseksi pervoksi ja pilasin seksin jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eukko yleensä nukkuu ja on aamuisin pelkässä yöpaidassa, eikä käytä pikkareita. Yöpaidan pituus on just sellainen että pimppi vilahtelee just sopivasti. Minusta se on miehenä ihan mukavaa katseltavaa, ja taitaa ilmeisesti tykätä siitä itsekin? Huomaan että nauttii saamasta huomiosta.

Ootko varma että nauttii? Minäkin luulin, mutta joskus keskustelujen kautta kävi ilmi, että puhdas vahinko ja ahdistui ja haukkui (vakavissaan) limaiseksi pervoksi ja pilasin seksin jne.

Kaikenlaisten naisten kanssa sitä pitääkin olla suhteessa.

Vierailija
24/25 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käymme perjantai-iltaisin syömässä lähiravintolassa ystävien kanssa, lämpiminä kesäperjataisin pyydän rouvaa pistämään mekon ja jättämään pikkarit pois, jos ne jää pois, tiedän saavani pillua möyhemmin.

Vierailija
25/25 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla taitaa olla vähän tärähtänyt nainen? Minä huomaan sen hyvin eukon ilmeestä, kun se vastaavasti itse huomaa että minä välillä vilkuilen sen pimppiä. Eukko tekee noita pikku vilautuksia varmaankin just ihan tarkoituksella, ja se ei ole paha homma ollenkaan. Mikäs siinä, sehän kiihottaa minuakin. Vilkuilee välillä myös minun jalkoväliin että alkaako se jopo keulimaan vilauttelusta, ja virnistelee tyytyväisenä heti sen päälle jos minulla alkaa jopo keulimaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi