Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kivat asiakasomistajapäivät: ale ei koske juuri mitään

Vierailija
16.11.2022 |

Meinasin ostaa esim kynttilöitä ja shampoita yms. ale-päiviltä niin lista, mitä tuotteita ale ei sitten koskekaan on pidempi kuin että mitä ale koskee:
''Alennus ei koske päivittäistavaroita, kukkia, kosmetiikkaa, luontais- ja hygieniatuotteita, kynttilöitä, siivousvälineitä ja -tarvikkeita, pakastus- ja alumiinivuokia, wc- ja talouspapereita, sanoma- ja aikakauslehtiä, postimerkkejä, puhelin- ja dataliittymiä, lahjakortteja, urheiluravinteita, kuljetus- ja asennuspalveluita, tilaus- ja toimitusmyyntituotteita eikä oheispalvelutuotteita, kuten Veikkauksen tuotteita, arpoja, Totoa tai matkakorttien latausta.''
:D

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokoksella koko valikoima -20%, eikö sieltäkään saa shampoista alennusta?

Vierailija
22/28 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka ostaa vaatteita prismasta? sukkia korkeintaan.

Lapsen ulkovaatteet ostan lähes aina marketista. Itselleni olen ostanut neuleen, nahkahanskat ja pipon. Ja yhdet valkoiset caprihousut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sukkia tarvii aina. Joten säästän ainakin 30 senttiä. 

Säästö se on pienikin säästö.

Vierailija
24/28 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ainakin huomenna menossa ostamaan ison kasan joululahjoja Prismasta, esim. suola/pippurimyllyt, termosmuki, saumuri, pizzaleikkuri, pyjama yms.

Vierailija
25/28 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin ostanut muutenkin mutta nyt sain maalin sävytyksen ilmaiseksi ja vähän extraa päälle. 

Vierailija
26/28 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin uudet peti vaatteet ja kaikista sai -15 % 

Meille tulee vähintään 45 euroa boonuksia perustarvikkeista joka kuukausi Prismasta kun keskitetään. Ennen hintojen nousua se vähimmäismäärä kuukaudessa oli 35 euroa niin että tässä näkee hintojen nousun perus tarvikkeissa ja elämisessä.

Vierailija
27/28 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ainakin huomenna menossa ostamaan ison kasan joululahjoja Prismasta, esim. suola/pippurimyllyt, termosmuki, saumuri, pizzaleikkuri, pyjama yms.

Kamala määrä sulla lapsia ilmeisesti. Puuttuko niiltä niitä tavaroita mitä valitset niille lahjaksi niin ettei mene millekkään kirpparille tai toriin ne myyntiin. 

Vierailija
28/28 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kamala määrä sulla lapsia ilmeisesti. Puuttuko niiltä niitä tavaroita mitä valitset niille lahjaksi niin ettei mene millekkään kirpparille tai toriin ne myyntiin. 

Miten lapset liittyvät joululahjoihin? Yksikään lahjansaajani ei ole alaikäinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme