Kivat asiakasomistajapäivät: ale ei koske juuri mitään
Meinasin ostaa esim kynttilöitä ja shampoita yms. ale-päiviltä niin lista, mitä tuotteita ale ei sitten koskekaan on pidempi kuin että mitä ale koskee:
''Alennus ei koske päivittäistavaroita, kukkia, kosmetiikkaa, luontais- ja hygieniatuotteita, kynttilöitä, siivousvälineitä ja -tarvikkeita, pakastus- ja alumiinivuokia, wc- ja talouspapereita, sanoma- ja aikakauslehtiä, postimerkkejä, puhelin- ja dataliittymiä, lahjakortteja, urheiluravinteita, kuljetus- ja asennuspalveluita, tilaus- ja toimitusmyyntituotteita eikä oheispalvelutuotteita, kuten Veikkauksen tuotteita, arpoja, Totoa tai matkakorttien latausta.''
:D
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Kuka ostaa vaatteita prismasta? sukkia korkeintaan.
Lapsen ulkovaatteet ostan lähes aina marketista. Itselleni olen ostanut neuleen, nahkahanskat ja pipon. Ja yhdet valkoiset caprihousut.
Vierailija kirjoitti:
No sukkia tarvii aina. Joten säästän ainakin 30 senttiä.
Säästö se on pienikin säästö.
Mä olen ainakin huomenna menossa ostamaan ison kasan joululahjoja Prismasta, esim. suola/pippurimyllyt, termosmuki, saumuri, pizzaleikkuri, pyjama yms.
Olisin ostanut muutenkin mutta nyt sain maalin sävytyksen ilmaiseksi ja vähän extraa päälle.
Ostin uudet peti vaatteet ja kaikista sai -15 %
Meille tulee vähintään 45 euroa boonuksia perustarvikkeista joka kuukausi Prismasta kun keskitetään. Ennen hintojen nousua se vähimmäismäärä kuukaudessa oli 35 euroa niin että tässä näkee hintojen nousun perus tarvikkeissa ja elämisessä.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ainakin huomenna menossa ostamaan ison kasan joululahjoja Prismasta, esim. suola/pippurimyllyt, termosmuki, saumuri, pizzaleikkuri, pyjama yms.
Kamala määrä sulla lapsia ilmeisesti. Puuttuko niiltä niitä tavaroita mitä valitset niille lahjaksi niin ettei mene millekkään kirpparille tai toriin ne myyntiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kamala määrä sulla lapsia ilmeisesti. Puuttuko niiltä niitä tavaroita mitä valitset niille lahjaksi niin ettei mene millekkään kirpparille tai toriin ne myyntiin.
Miten lapset liittyvät joululahjoihin? Yksikään lahjansaajani ei ole alaikäinen.
Sokoksella koko valikoima -20%, eikö sieltäkään saa shampoista alennusta?