Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puolisolla seisokki ongelma vertaistukea!

Vierailija
16.11.2022 |

Avioliittoa takana yli 20 vuotta. Lapset aikuistuneet ja aikaa olisi vaikka, mihin yhteiseen tekemiseen, myös seksiin. Ongelmaksi on muodostunut miehen erektio-ongelma, jonka hän kieltää parhaansa mukaan. Löysähkö erektio jo ilmoitellut parin vuoden ajan. Nyt erektio loppunut kesken yhdynnänkin. Tämä kaikki alkanut jo vaikuttamaan omaan halukkuuteen, kiihottumiseen ja nautintoon. Mies parhaansa mukaan yrittänyt kieltää ongelman olemassa olon ja jopa syyttänyt minua ongelmasta. Tällä kaavalla hän on toiminut muutenkin elämässään eli ongelmat johtuu aina muista.
Olen patistanut häntä lääkäriin pillerireseptiä hakemaan. Kuulema yrittää liikunnalla ensin parantaa seisokkia. Kuinkahan kauan tässä menee....Olen alle viisikymppinen, enkä halua tuhlata aikaa odotteluun. Miten muut olette toimineet ja ratkaisseet vastaavan ongelman. Olen miettinyt, että tällä menolla tässä suhteessa seksielämä tulee loppumaan, eli lopun alku alkoi kaksi vuotta sitten.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen samoissa mitoissa kuin parikymppisenä. Mies kiihottuu muttei kestä.

Ap

Mitoissa voit olla, mutta ei ne sentit paljon auta kun varpunen muuttuu korppikotkaksi naamaltaan.

Ja toisekseen, nainen rypistyy vanhemmiten varsinkin jos on "mitoissa" eli hoikka. Pullea pysyy sileänä.

Vierailija
42/44 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mh1 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me oltiin yhdessä 22 vuotta ja erottiin vuosi sitten. Miehellä oli tuota samaa, löysähkö se oli viimeiset pari vuotta.

Sitten alkoi sellainen ongelma, että kun seisoi niin ei tullut vaikka tunnin pumppasi. Mä olin tullut jo 55 minuuttia sitten ja olin vaan alustana.

Sitten ex alkoi pettämään ja hankki sivusuhteen joten erohan siitä tuli.

Mun exällä vehje ei toiminut monista syistä. Joi alkoholia päivittäin, ylipainoa, uniapnea, ei urheillut yhtään. Ei suostunut lääkäriin. Ei tosin syyttänyt minua elimensä ongelmista. Mutta hänen pettämisensä oli kuulemma mun syy😯

Miehesi hankki jostain sildenafiilia, niin sen avulla jaksaa vaikka tunnin. Sinä et tainnut huomata sitä tabletin ottoa.

En oikeasti tiedä oliko mies ottanut jotain kun ei tunnin (!) pumppaamisella tullut.

Mies sanoi mulle, että ei tule jos on ottanut yhtään kaljaa. Onko totta?

On se ottanut. Nimittäin erektiolääkettä, joko oikeata tai jotain piraattia. Ei muutoin seiso tuntia.

Cialiksella saa pumpata vaikka kaksi tuntia mutta tuntuma niin outo, ettei mälli irtoo ollenkaan.

Pötypuhetta, ei voi yleistää kaikkiin.

Itse käytän tuota toisinaan ja yleensä irtoaa minuutissa mällit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testosteroni taso on pudonnut, selviää verikokeella.

Ratkeaa korvaushoidolla(injektio tai geeli).

Erektiolääke auttaa erektion voimaan ja kestoon, mutta ei siihen, että haluaa.

Mieskunto on herkkä asia ja epäonnistuminen yhdynnässä aiheuttaa helposti paineita, mikä vahvistaa ongelmaa.

Lääkärissä käynti. Asiallinen keskustelu ymmärtäväiseen ja kannustavan vaimon kanssa. Aluksi sovitusti läheisyyttä ja hellyyttä ilman panoa. Paineettomien ja positiivisten hetkien kautta eteenpäin.

Vierailija
44/44 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Use it or lose it! Siitähän se ainakin johtuu. Vaikuttaa että seksistä on ollut pitkään taukoa tai harrastettu liiankin epäsäännöllisesti. Sitten yht'äkkiä onkin aikaa ja virtaa seksille ja se ei toimikaan. Kyllähän asiat olisi pitänyt korjata paljon aikaisemmin, päivittäisellä huomiolla ja välittämisellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan