Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Papereita kysyttiin, näytänkö tosiaan alle 18

Vierailija
16.11.2022 |

Onko nykyaikuiset oikeesti niin tyhmiä että luulevat näyttävänsä alaikäiseltä kun papereita kysytään? Saahan sitä uskotella, mutta kyllä niitä kysytään kaikilta ketkä myyjän mielestä näyttää alle 30-vuotiaalta.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsillä kysyvät :D EIvät nyt tosissaan. Hassu ap.

Vierailija
2/4 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mua kiinnosta onko vitsiä vai ei, se kysyminen. Luitko aloitusta lainkaan? Kun nykymammalta kysytään paperit, niin miksi nykymamma kuvittelee näyttävänsä alaikäiseltä, kun nykyisin paperit kysytään myyjän mielestä alle 30 vuotiaalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mua kiinnosta onko vitsiä vai ei, se kysyminen. Luitko aloitusta lainkaan? Kun nykymammalta kysytään paperit, niin miksi nykymamma kuvittelee näyttävänsä alaikäiseltä, kun nykyisin paperit kysytään myyjän mielestä alle 30 vuotiaalta.

Luin ja tarkoitin, että vitsillä kysyvät "näytänkö oikeasti niin nuorelta?". EI kukaan ole noin aivokuollut. Ehkä oma isä voisi olla, mutta hän on jo tuon iän ylittänyt.

Vierailija
4/4 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luin ja tarkoitin, että vitsillä kysyvät "näytänkö oikeasti niin nuorelta?". EI kukaan ole noin aivokuollut. Ehkä oma isä voisi olla, mutta hän on jo tuon iän ylittänyt.

Ei, ei näin. Kyllä nämä mammat ihan tosissaan tekevät tästä aloituksen facebookkiin ja instaan. Ihan tosissaan ovat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä