Papereita kysyttiin, näytänkö tosiaan alle 18
Onko nykyaikuiset oikeesti niin tyhmiä että luulevat näyttävänsä alaikäiseltä kun papereita kysytään? Saahan sitä uskotella, mutta kyllä niitä kysytään kaikilta ketkä myyjän mielestä näyttää alle 30-vuotiaalta.
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Vitsillä kysyvät :D EIvät nyt tosissaan. Hassu ap.
Ei mua kiinnosta onko vitsiä vai ei, se kysyminen. Luitko aloitusta lainkaan? Kun nykymammalta kysytään paperit, niin miksi nykymamma kuvittelee näyttävänsä alaikäiseltä, kun nykyisin paperit kysytään myyjän mielestä alle 30 vuotiaalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mua kiinnosta onko vitsiä vai ei, se kysyminen. Luitko aloitusta lainkaan? Kun nykymammalta kysytään paperit, niin miksi nykymamma kuvittelee näyttävänsä alaikäiseltä, kun nykyisin paperit kysytään myyjän mielestä alle 30 vuotiaalta.
Luin ja tarkoitin, että vitsillä kysyvät "näytänkö oikeasti niin nuorelta?". EI kukaan ole noin aivokuollut. Ehkä oma isä voisi olla, mutta hän on jo tuon iän ylittänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luin ja tarkoitin, että vitsillä kysyvät "näytänkö oikeasti niin nuorelta?". EI kukaan ole noin aivokuollut. Ehkä oma isä voisi olla, mutta hän on jo tuon iän ylittänyt.
Ei, ei näin. Kyllä nämä mammat ihan tosissaan tekevät tästä aloituksen facebookkiin ja instaan. Ihan tosissaan ovat.